Banská Bytrica
2. Október udalosť už prebehla
Trenčín
23. Október udalosť už prebehla
Poprad
6. November udalosť už prebehla
Bratislava ⭐
3. December Streda 17:00
Žilina
22. Január už čoskoro
Prešov
12. Február už čoskoro
Nitra
5. Marec už čoskoro
Michalovce
26. Marec už čoskoro
Zvolen
16. Apríl už čoskoro
Trnava
7. Máj už čoskoro
Bardejov
11. Jún už čoskoro
Košice
24. September už čoskoro
Trenčín
8. Október už čoskoro
Poprad
22. Október už čoskoro
Banská Bystrica
12. November už čoskoro
⭐ Bratislava
3. December už čoskoro
2 min. čítanie

eBay Nemecko začne poskytovať úvery pre svojich predajcov

Spoločnosť eBay Nemecko spúšťa riešenie financovania s poskytovateľom online pôžičiek Iwoca. Úverová služba sa nazýva eBay Flexi-Kapital by Iwoca. Predajcovia trhoviska tak  získajú prístup k finančným prostriedkom do 24 hodín od podania žiadosti.

eBay Nemecko začne poskytovať úvery pre svojich predajcov

Kapitál až do 1 milióna eur 

Obchodníci na internetovom trhovisku eBay môžu požiadať o pôžičky na prevádzkový kapitál vo výške od 2 500 do 1 milióna eur. Väčšina schválení úverov je automatizovaná v reálnom čase, čo znamená, že predajcovia dostanú finančné prostriedky do 24 hodín od podania žiadosti. Služby sú bez úrokov, namiesto toho predajcovia zaplatia jednorazový fixný poplatok.

Podľa platformy budú splátky úveru flexibilné, pretože sú viazané na predaj. Obchodníci, ktorí v danom mesiaci dosiahnu nižší predaj, splácajú menej. Pri vyššom dopyte produktov si naopak môžu úver ešte navýšiť. Tento spôsob im má dopomôcť k rýchlejšiemu rastu.  

Predajcovia môžu požiadať o financovanie na svojom portáli predajcu. Nemecký poskytovateľ online pôžičiek Iwoca prispeje svojou infraštruktúrou na úverové financovanie. 

Flexibilita v napätých časoch

„S eBay Flexi-Kapital teraz ponúkame našim predajcom jednoduchý prístup k financovaniu. Celý proces je rýchly a nekomplikovaný: od pohodlnej, plne digitálnej žiadosti cez včasné rozhodnutie a platbu až po flexibilné splácanie na základe predaja,“ povedal Oliver Klinck, výkonný riaditeľ eBay Nemecko. „S novou ponukou úverov pomáhame našim komerčným predajcom tam, kde prevádzkujú svoje podnikanie. Týmto spôsobom, najmä v čase dynamickejšieho trhového prostredia, vytvárame potrebnú flexibilitu, aby sme mohli čeliť problémom s dodávkami alebo rastúcim cenám energií.“

Podľa prieskumu spoločnosti Iwoca je potreba financovania v maloobchodných spoločnostiach v porovnaní s inými sektormi v Nemecku nadpriemerná. Najmenej 31 % z nich uviedlo, že v minulom roku potrebovali rýchly a jednoduchý prístup k úverom, aby mohli produktívnejšie vykonávať svoju činnosť. V ostatných odvetviach tento názor uviedli len 2 z 10 respondentov.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Sociálne siete ovládli objavovanie produktov. YouTube, TikTok a Instagram tvoria 60 % všetkých hľadaní
2 min. čítanie

Sociálne siete ovládli objavovanie produktov. YouTube, TikTok a Instagram tvoria 60 % všetkých hľadaní

Firmy investujú 90 % svojich SEO rozpočtov do Googlu, no zákazníci hľadajú inde. Analýza 1,5 miliardy vyhľadávaní od agentúry Rise at Seven ukazuje, že Google má už len 34,5 % z celkového objemu vyhľadávania. Zvyšok je zásluha YouTubu, TikToku a Instagramu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe
Chcete uspieť na severskom trhu? Zistite, čo je pre škandinávcov najdôležitejšie pri nákupe zo zahraničia
3 min. čítanie

Chcete uspieť na severskom trhu? Zistite, čo je pre škandinávcov najdôležitejšie pri nákupe zo zahraničia

Až 78 % zákazníkov v severských krajinách za posledný rok urobilo nákup v zahraničí. Počet oproti minulému roku vzrástol o štyri percentuálne body. Výsledky priniesla jesenná správa PostNord E-commerce in the Nordics 2025. Najobľúbenejšou destináciou zostáva Čína s 30 % podielom. Hlavným dôvodom je jednoznačne cena – uvádza ju viac než polovica nakupujúcich.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe