2 min. čítanie

DHL eCommerce otvára 100 000. zberné miesto v Európe

Na niektorých európskych trhoch sa už viac ako 25 % objemu balíkov DHL eCommerce doručuje do hotspotov, resp. balíkomatov.

DHL eCommerce otvára 100 000. zberné miesto v Európe

DHL eCommerce vytvorilo najhustejšiu sieť v Európe

DHL eCommerce, odborník na logistiku elektronického obchodu v rámci skupiny DHL, sa oficiálne rozrástol o svoj 100 000. prístupový bod, vytvárajúc tak najväčšiu a najhustejšiu sieť v Európe. Slávnostné otvorenie tohto 100 000. zberného miesta sa uskutočnilo vo Varšave v Poľsku. Tieto prístupové body sú známe ako ServicePointy  alebo schránky, kde môžu zákazníci DHL eCommerce odoslať, prevziať alebo vyzdvihnúť svoje balíky. Táto sieť v súčasnosti pokrýva 28 krajín Európy a čiastočne využíva synergické efekty so sesterskými divíziami DHL Express a Post + Parcel Germany.

„Naším cieľom v spoločnosti DHL eCommerce je poskytovať našim zákazníkom spoľahlivé, cenovo dostupné a udržateľné doručovacie služby v rámci elektronického obchodu, pretože sú stredobodom všetkého, čo robíme,“ hovorí Pablo Ciano, generálny riaditeľ spoločnosti DHL eCommerce. „Vzhľadom na takmer neobmedzený potenciál rastu pôsobíme v jednom z najzaujímavejších segmentov odvetvia. Ale kľúčom k dosiahnutiu našich cieľov bude spôsob, akým využijeme tento potenciál. Teraz je čas investovať a rásť,“ dodáva Pablo Ciano.

Týždenný podcast UPdate

Využitie synergií

Keďže počet aktívnych zákazníkov elektronického obchodu v celej Európe stále rastie, zvyšuje sa aj dopyt po miestach na prevzatie a doručenie balíkov v mestských a metropolitných oblastiach. Hustá sieť prístupových miest zároveň hrá kľúčovú úlohu pre malé aj veľké trhy elektronického obchodu pri zabezpečovaní komplexnej a pohodlnej logistiky vrátenia zásielok pre ich zákazníkov.

Napríklad v Poľsku spoločnosť DHL eCommerce vytvorila spoločný podnik so spoločnosťou Cainiao, logistickou zložkou spoločnosti Alibaba, s cieľom vytvoriť najväčšiu sieť OOH v krajine. Nedávno podpísaná dohoda o prevzatí spoločnosti MNG Kargo v Turecku a spolupráca s Poste Italiane v Taliansku tiež prispejú k ďalšiemu rozšíreniu európskej siete DHL eCommerce.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Logistika nábytku v e-commerce je výzvou. Ako ju zvláda Möbelix?
5 min. čítanie

Logistika nábytku v e-commerce je výzvou. Ako ju zvláda Möbelix?

Nábytok nie je iba veľký, ale aj veľmi ťažký a náchylný na poškodenie. Jeho logistika je teda väčším orieškom, než sa vám môže na prvé zamyslenie zdať. Prečítajte si, aké výzvy číhajú na predajcov pri skladovaní a doručovaní nábytku a ako ich zvláda Möbelix, jeden z najväčších predajcov nábytku v EÚ.

Michal Toma Michal Toma
Freelance copywriter – odborník na techniku. Unikátna kombinácia, ktorú inde nenájdete
Prečítať článok
Inovatívny prístup k ochrane životného prostredia prostredníctvom recyklovateľných prepraviek 
2 min. čítanie

Inovatívny prístup k ochrane životného prostredia prostredníctvom recyklovateľných prepraviek 

V súčasnej dobe, keď je otázka ochrany životného prostredia dôležitejšia než kedykoľvek predtým, sa spoločnosť Mobilonline, líder na slovenskom trhu v oblasti predaja mobilných telefónov a  príslušenstva, rozhodla prijať zodpovedný prístup k ekologickej udržateľnosti. Nahradením  tradičných kartónových krabíc viacúčelovými boxami BITO MB. Mobilonline nielenže znižuje svoju  ekologickú stopu, ale tiež zefektívnil svoje logistické procesy a […]

Lucia Vondrová Lucia Vondrová
Doprava a administratíva, BITO Skladovacia technika s.r.o.
Prečítať článok
Úloha doručovateľských služieb spočíva v dostupnosti
9 min. čítanie

Úloha doručovateľských služieb spočíva v dostupnosti

V rozhovore s Andreou Szöllősovou, Commercial Director DPD SK, sa pozrieme na aktuálne trendy v logistike, význam otvorených sietí samoobslužných boxov a ich prínos pre e-commerce segment. Ako DPD reaguje na výzvy sezónnych špičiek, regionálne rozdiely v dopyte a meniace sa preferencie zákazníkov? Prečo je efektívne plánovanie a spolupráca na európskej úrovni kľúčom k úspechu a ako sa doručovacie služby […]

Michaela Španková Michaela Španková
Marketing and PR Manager
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+