Košice
19. Október udalosť už prebehla
Poprad
9. November udalosť už prebehla
Bratislava
5. December udalosť už prebehla
Bardejov
25. Január udalosť už prebehla
Žilina
15. Február udalosť už prebehla
Trnava
26. Marec už čoskoro
Zvolen
18. Apríl už čoskoro
Liptovský Mikuláš
9. Máj už čoskoro
Nitra
30. Máj už čoskoro
Košice
3. Október už čoskoro
Banská Bystrica
24. Október už čoskoro
Poprad
7. November už čoskoro
Bratislava
28. November už čoskoro
2 min. čítanie

DHL eCommerce otvára 100 000. zberné miesto v Európe

Na niektorých európskych trhoch sa už viac ako 25 % objemu balíkov DHL eCommerce doručuje do hotspotov, resp. balíkomatov.

DHL eCommerce otvára 100 000. zberné miesto v Európe

DHL eCommerce vytvorilo najhustejšiu sieť v Európe

DHL eCommerce, odborník na logistiku elektronického obchodu v rámci skupiny DHL, sa oficiálne rozrástol o svoj 100 000. prístupový bod, vytvárajúc tak najväčšiu a najhustejšiu sieť v Európe. Slávnostné otvorenie tohto 100 000. zberného miesta sa uskutočnilo vo Varšave v Poľsku. Tieto prístupové body sú známe ako ServicePointy  alebo schránky, kde môžu zákazníci DHL eCommerce odoslať, prevziať alebo vyzdvihnúť svoje balíky. Táto sieť v súčasnosti pokrýva 28 krajín Európy a čiastočne využíva synergické efekty so sesterskými divíziami DHL Express a Post + Parcel Germany.

“Naším cieľom v spoločnosti DHL eCommerce je poskytovať našim zákazníkom spoľahlivé, cenovo dostupné a udržateľné doručovacie služby v rámci elektronického obchodu, pretože sú stredobodom všetkého, čo robíme,” hovorí Pablo Ciano, generálny riaditeľ spoločnosti DHL eCommerce. “Vzhľadom na takmer neobmedzený potenciál rastu pôsobíme v jednom z najzaujímavejších segmentov odvetvia. Ale kľúčom k dosiahnutiu našich cieľov bude spôsob, akým využijeme tento potenciál. Teraz je čas investovať a rásť,” dodáva Pablo Ciano.

Týždenný podcast UPdate

Využitie synergií

Keďže počet aktívnych zákazníkov elektronického obchodu v celej Európe stále rastie, zvyšuje sa aj dopyt po miestach na prevzatie a doručenie balíkov v mestských a metropolitných oblastiach. Hustá sieť prístupových miest zároveň hrá kľúčovú úlohu pre malé aj veľké trhy elektronického obchodu pri zabezpečovaní komplexnej a pohodlnej logistiky vrátenia zásielok pre ich zákazníkov.

Napríklad v Poľsku spoločnosť DHL eCommerce vytvorila spoločný podnik so spoločnosťou Cainiao, logistickou zložkou spoločnosti Alibaba, s cieľom vytvoriť najväčšiu sieť OOH v krajine. Nedávno podpísaná dohoda o prevzatí spoločnosti MNG Kargo v Turecku a spolupráca s Poste Italiane v Taliansku tiež prispejú k ďalšiemu rozšíreniu európskej siete DHL eCommerce.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Vrátiť zásielku musí byť rovnako jednoduché, ako si tovar objednať
2 min. čítanie

Vrátiť zásielku musí byť rovnako jednoduché, ako si tovar objednať

Pohodlná možnosť vrátenia objednaného tovaru má veľký vplyv na rozhodovanie zákazníka o tom, kde a či vôbec si tovar objedná. Ak má internetový obchod transparentné a jednoduché možnosti, ako zásielku vrátiť, zákazníci k nemu majú vyššiu dôveru. Kuriérska spoločnosť DPD poskytuje e-shopom  jednoduchý online nástroj, vďaka ktorému je celý proces vrátenia zásielky jednoduchší pre internetový obchod aj jeho zákazníkov.

Michaela Španková Michaela Španková
Marketing and PR Manager
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+