DHL eCommerce vytvorilo najhustejšiu sieť v Európe
DHL eCommerce, odborník na logistiku elektronického obchodu v rámci skupiny DHL, sa oficiálne rozrástol o svoj 100 000. prístupový bod, vytvárajúc tak najväčšiu a najhustejšiu sieť v Európe. Slávnostné otvorenie tohto 100 000. zberného miesta sa uskutočnilo vo Varšave v Poľsku. Tieto prístupové body sú známe ako ServicePointy alebo schránky, kde môžu zákazníci DHL eCommerce odoslať, prevziať alebo vyzdvihnúť svoje balíky. Táto sieť v súčasnosti pokrýva 28 krajín Európy a čiastočne využíva synergické efekty so sesterskými divíziami DHL Express a Post + Parcel Germany.
“Naším cieľom v spoločnosti DHL eCommerce je poskytovať našim zákazníkom spoľahlivé, cenovo dostupné a udržateľné doručovacie služby v rámci elektronického obchodu, pretože sú stredobodom všetkého, čo robíme,” hovorí Pablo Ciano, generálny riaditeľ spoločnosti DHL eCommerce. “Vzhľadom na takmer neobmedzený potenciál rastu pôsobíme v jednom z najzaujímavejších segmentov odvetvia. Ale kľúčom k dosiahnutiu našich cieľov bude spôsob, akým využijeme tento potenciál. Teraz je čas investovať a rásť,” dodáva Pablo Ciano.
Využitie synergií
Keďže počet aktívnych zákazníkov elektronického obchodu v celej Európe stále rastie, zvyšuje sa aj dopyt po miestach na prevzatie a doručenie balíkov v mestských a metropolitných oblastiach. Hustá sieť prístupových miest zároveň hrá kľúčovú úlohu pre malé aj veľké trhy elektronického obchodu pri zabezpečovaní komplexnej a pohodlnej logistiky vrátenia zásielok pre ich zákazníkov.
Napríklad v Poľsku spoločnosť DHL eCommerce vytvorila spoločný podnik so spoločnosťou Cainiao, logistickou zložkou spoločnosti Alibaba, s cieľom vytvoriť najväčšiu sieť OOH v krajine. Nedávno podpísaná dohoda o prevzatí spoločnosti MNG Kargo v Turecku a spolupráca s Poste Italiane v Taliansku tiež prispejú k ďalšiemu rozšíreniu európskej siete DHL eCommerce.