
Tento rok sa chce Roman Číhalík, kreatívny stratég spoločnosti Taste, venovať téme vášne a vízie z pohľadu kreatívcov: „Zaujíma ma, ako tieto dve zložky navzájom súvisia v našej kreatívnej práci. Dopĺňajú sa navzájom? Môžu existovať jedna bez druhej? Na Creative Restart sa pozrieme na naše vášne a vízie z rôznych uhlov pohľadu. Uvidíme, ako spolu fungujú v rôznych disciplínach umenia a reklamy a ako vďaka nim môžeme prípadne dosiahnuť lepšie výsledky.“
O úvodnú prednášku sa postará Dora Pružincová, ktorá je v súčasnosti jednou z najuznávanejších kreatívnych líderiek na českom trhu. Získala viac ako sto rôznych ocenení, od Zlaté Pecky až po 15 levov z Cannes. S účastníkmi Creative Restart sa podelí o krátke zamyslenie nad tým, či a ako by reklama mala (alebo nemala) reagovať na situácie a nálady v spoločnosti a akú úlohu zohráva pri formovaní verejnej mienky.
Nasledovať bude Mike Martin, kreatívny riaditeľ Ogilvy, ktorý počas svojej kariéry získal desiatky ocenení vrátane 22 levov z Cannes. Vo svojej prednáške nám ukáže, že má zmysel robiť veci, ktoré sú dobré pre podnikanie a dobré pre svet, aj keď niektoré trvajú viac ako 8 rokov.
Petra Dolejšová, známa advokátka špecializujúca sa na právo e-commerce a marketingu, sa vo svojej prednáške bude venovať tenkej hranici medzi obyčajnou inšpiráciou a krádežou.
Ďalej sa s účastníkmi podelí o kompletný proces svojej práce fotografické duo Karolína Matušková a Lenka Glisníková pod názvom Shotby.us. S Barborou Balgovou sa presvedčíme, že gýč, záľuba v kuriozitách či dokonca absurdné magnetky môžu byť pre úspešný tvorivý proces ako stvorené. Báru potom na pódiu vystriedajú Veronika Rút Fullerová a Lumír Kajnar, ktorí spoločne predstavia vzostupy a pády svojej dlhoročnej spolupráce na projektoch so spoločenským dosahom.
Tešiť sa môžete aj na Martina Wosku, kreatívneho a strategického riaditeľa spoločnosti TRIAD. Vo svojej prednáške s ľahkosťou dokáže, že nemá zmysel deliť ľudí na kreatívnych a nekreatívnych, s víziou a bez nej, s vášňou a bez nej. Anna Marešová, česká produktová dizajnérka a majiteľka značky Whoop·de·doo, nás zavedie do procesu tvorby fyzických produktov. Uvidíme, ako dlho trvá, kým sa návrh dostane do reality a aké aspekty ovplyvňujú výsledok.
Sériu prednášok potom uzavrie Karel Havlíček, medzinárodne úspešný skladateľ a inštrumentalista, ktorý komponuje najmä filmovú a seriálovú hudbu, vrátane skladieb pre reklamy významných značiek. Jeho soundtracky sa denne hrajú na českých televíznych staniciach a podieľal sa aj na svetoznámych traileroch, ako sú Batman či Duna. Vďaka nemu budú môcť účastníci na vlastné uši počuť, aké dôležité emócie hudba do videa prináša, prípadne ako ich dokáže úplne zmeniť.
Celodenná konferencia Creative Restart 2024 ponúkne množstvo rôznych pohľadov na kreatívnu prácu v umení a reklame. Účastníci budú môcť nielen nasať množstvo novej inšpirácie, ale aj získať novú motiváciu, energiu a chuť do ďalšej práce. Okrem samotných prednášok je pripravený aj sprievodný program vrátane vynikajúceho cateringu a záverečnej afterparty. Vstupenky sú k dispozícii na www.creativerestart.cz.
Využite výnimočný zľavový kód creativerestart20.
Využite zľavu na konferenciuTlačová správa