3 min. čítanie

Creative Restart 2024 o tvorivej vášni a vízii

Digitálna agentúra Taste organizuje druhý ročník Creative Restart, ktorý sa uskutoční 20. júna 2024 v Kine Lucerna. Za prípravou celého line-upu opäť stojí Roman Číhalík, ktorý si ako leitmotív tohtoročnej konferencie zvolil tému Passion & Vision. Na pódiu uvidíme renomovaných českých i zahraničných tvorcov z rôznych kreatívnych oblastí. Tešiť sa môžete napríklad na dizajnérku Annu Marešovú, hudobného skladateľa Karla Havlíčka, fotografické duo Shotby.us, ktoré stelesňujú Karolina Matušková a Lenka Glisníková, či Mikea Martina, kreatívneho riaditeľa Ogilvy.

Creative Restart 2024 o tvorivej vášni a vízii
Zdroj: Taste

Tento rok sa chce Roman Číhalík, kreatívny stratég spoločnosti Taste, venovať téme vášne a vízie z pohľadu kreatívcov: „Zaujíma ma, ako tieto dve zložky navzájom súvisia v našej kreatívnej práci. Dopĺňajú sa navzájom? Môžu existovať jedna bez druhej? Na Creative Restart sa pozrieme na naše vášne a vízie z rôznych uhlov pohľadu. Uvidíme, ako spolu fungujú v rôznych disciplínach umenia a reklamy a ako vďaka nim môžeme prípadne dosiahnuť lepšie výsledky.“

O úvodnú prednášku sa postará Dora Pružincová, ktorá je v súčasnosti jednou z najuznávanejších kreatívnych líderiek na českom trhu. Získala viac ako sto rôznych ocenení, od Zlaté Pecky až po 15 levov z Cannes. S účastníkmi Creative Restart sa podelí o krátke zamyslenie nad tým, či a ako by reklama mala (alebo nemala) reagovať na situácie a nálady v spoločnosti a akú úlohu zohráva pri formovaní verejnej mienky.

Nasledovať bude Mike Martin, kreatívny riaditeľ Ogilvy, ktorý počas svojej kariéry získal desiatky ocenení vrátane 22 levov z Cannes. Vo svojej prednáške nám ukáže, že má zmysel robiť veci, ktoré sú dobré pre podnikanie a dobré pre svet, aj keď niektoré trvajú viac ako 8 rokov.

Petra Dolejšová, známa advokátka špecializujúca sa na právo e-commerce a marketingu, sa vo svojej prednáške bude venovať tenkej hranici medzi obyčajnou inšpiráciou a krádežou.

Ďalej sa s účastníkmi podelí o kompletný proces svojej práce fotografické duo Karolína Matušková a Lenka Glisníková pod názvom Shotby.us. S Barborou Balgovou sa presvedčíme, že gýč, záľuba v kuriozitách či dokonca absurdné magnetky môžu byť pre úspešný tvorivý proces ako stvorené. Báru potom na pódiu vystriedajú Veronika Rút Fullerová a Lumír Kajnar, ktorí spoločne predstavia vzostupy a pády svojej dlhoročnej spolupráce na projektoch so spoločenským dosahom.

Tešiť sa môžete aj na Martina Wosku, kreatívneho a strategického riaditeľa spoločnosti TRIAD. Vo svojej prednáške s ľahkosťou dokáže, že nemá zmysel deliť ľudí na kreatívnych a nekreatívnych, s víziou a bez nej, s vášňou a bez nej. Anna Marešová, česká produktová dizajnérka a majiteľka značky Whoop·de·doo, nás zavedie do procesu tvorby fyzických produktov. Uvidíme, ako dlho trvá, kým sa návrh dostane do reality a aké aspekty ovplyvňujú výsledok.

Sériu prednášok potom uzavrie Karel Havlíček, medzinárodne úspešný skladateľ a inštrumentalista, ktorý komponuje najmä filmovú a seriálovú hudbu, vrátane skladieb pre reklamy významných značiek. Jeho soundtracky sa denne hrajú na českých televíznych staniciach a podieľal sa aj na svetoznámych traileroch, ako sú Batman či Duna. Vďaka nemu budú môcť účastníci na vlastné uši počuť, aké dôležité emócie hudba do videa prináša, prípadne ako ich dokáže úplne zmeniť.

Celodenná konferencia Creative Restart 2024 ponúkne množstvo rôznych pohľadov na kreatívnu prácu v umení a reklame. Účastníci budú môcť nielen nasať množstvo novej inšpirácie, ale aj získať novú motiváciu, energiu a chuť do ďalšej práce. Okrem samotných prednášok je pripravený aj sprievodný program vrátane vynikajúceho cateringu a záverečnej afterparty. Vstupenky sú k dispozícii na www.creativerestart.cz.

Využite výnimočný zľavový kód creativerestart20.

Využite zľavu na konferenciu

Tlačová správa

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Shopcamp vsádza na poctivý obsah
3 min. čítanie

Shopcamp vsádza na poctivý obsah

Čo spája riadenie miliardových obratov, škálovanie značiek do zahraničia, influencer marketing, dáta v HR a neustály súboj medzi výkonnostným marketingom a budovaním značky? Všetky tieto výzvy riešia e-commerce profesionáli každý deň – a práve na ne sa tento rok zameria Shopcamp. Konferencia pre e-commerce profesionálov sa vracia 17. septembra na ČVUT v Prahe a jej […]

Redakcia Redakcia
Bezplatný webinár o technickom SEO, ktorý vám pomôže získať lepšie konverzie a ušetriť na reklame
2 min. čítanie

Bezplatný webinár o technickom SEO, ktorý vám pomôže získať lepšie konverzie a ušetriť na reklame

Pomalá a zle optimalizovaná webová stránka je v súčasnosti najbežnejší scenár, vďaka ktorému mnohé spoločnosti strácajú tisíce eur mesačne. Prečo tomu tak je, sa dozviete v bezplatnom webinári, ktorý organizuje TechSEO Vitals po prvýkrát aj na Slovensku.

Martin Štěpánek Martin Štěpánek
Konzultant technického SEO a optimalizácie rýchlosti stránok, TechSEO Vitals
Čo zaznelo na Ecommerce Bridge LIVE Nitra – poslednou konferenciou pred letnou pauzou?
5 min. čítanie

Čo zaznelo na Ecommerce Bridge LIVE Nitra – poslednou konferenciou pred letnou pauzou?

Plné sály, úprimné diskusie a energia, ktorá sa nedá vytvoriť online. Aj tentoraz sa potvrdilo, že keď sa stretne komunita ľudí, ktorí e-commerce nielen robia, ale reálne sa oň zaujímajú, vzniká niečo viac, než len konferencia. Na pódiu sa vystriedali rečníci s rozdielnymi pohľadmi od výkonu až po budovanie značky, od stability v čase poklesu […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge