|
1 min. čítanie

Čo vlastne naozaj je UX a CX v e-commerce? Prečo, a hlavne ako vie zvýšiť revenue a zefektívniť náklady? (Dušan Vereš, ui42)

Dušan Vereš sa v agentúre ui42 venuje najmä UX a pôsobí aj na pozícii Research manažéra. V tejto časti magazínu Ecommerce Bridge sme sa bavili o tom, ako dokáže užívateľský (UX) a zákaznícky zážitok (CX) na e-shope navýšiť vaše zisky a zároveň upratať rôzne náklady, ktoré vaše online podnikanie obnáša.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Čo vlastne naozaj je UX a CX v e-commerce? Prečo, a hlavne ako vie zvýšiť revenue a zefektívniť náklady? (Dušan Vereš, ui42)
SLEDUJTE TENTO OBSAH Ako podcast

V rozhovore sa dozviete:

  • 00:57 Aký je rozdiel medzi UI, UX a CX?
  • 06:07 Sú UX a CX súčasťou stratégie e-shopu?
  • 08:30 Kedy má zmysel nechať si vytvoriť túto stratégiu?
  • 11:48 O čom je UX a CX pri iných webových stránkach?
  • 14:02 Dá sa to všetko aplikovať aj v korporáciách?
  • 17:06 Prečo musí UX a CX začínať v hierarchickej štruktúre zhora?
  • 20:11 Na aké konkrétne vylepšenia v e-shopoch sa často zabúda?
  • 22:05 Riešia sa v zahraničí v tejto sfére iné problémy ako u nás?
  • 24:12 S čím všetkým pri implementácii UX a CX stratégie pomôže agentúra?
  • 28:04 Čo ukazujú konkrétne príklady z praxe?
  • 30:30 Ako nadviazať spoluprácu s agentúrou ui42?
Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Rozhovor vznikol v spolupráci s firmou ui42.

Zdieľať článok
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Už od puberty pracujem na vlastných projektoch. Veľmi skoro som pochopil, že robiť „weby pre klientov“ je cesta do … nie úplne pre mňa. Tak som začal pracovať na vlastných projektoch. V 17 rokoch som mal portfólio asi 350 webov so zameraním na financie a poväčšine na českom trhu. Boli postavené na organickom vyhľadávaní zo Seznam.cz a keď trošku vylepšili algoritmus, weby „popadali“. Neskôr som sa zamestnal, okúsil prácu vo veľkej agentúre a aj na krásnej pozícii „IT project Manager“, kde by som vydržal do dôchodku, nebyť ambícií. Tak sme spoločne s agentúrou VISIBILITY rozbiehali affiliate sieť Dognet, ktorá úspešne operuje v CEE regióne už viac ako 10 rokov. Síce s VISIBILITY už sieť nepôsobí viac ako 4 roky, no jej kľúčová úloha pri štarte je nepopierateľná. Dognet má viacero podprojektov, ako napríklad knižky o online a affiliate marketingu Super Affiliate Academy, organizuje affiliate meetupy HotDognet (po celej CEE) a spolu organizoval affiliate konferenciu Affilhero. Robíme veľmi veľa pre edukáciu trhu. Medzičasom som spustil projekt Ecommerce Bridge, ktorý verím že v roku 2024 bude tak isto silne etablovaný v rámci CEE. Je to online magazín pre ecommerce scénu, eshopy a celkovo online podnikanie. Prevádzkujem tiež, asi jediné, Múzeum Mobilov v Európe. Som veľmi hrdý na to, akým spôsobom je celá firma a jej projekty postavené. Že už väčšinou nestoja na mojej osobe a mám úžasný team, ktorý vie viesť projekty aj bez môjho „mikromanažmentu“. Moje obľúbené motivačné bláboly: 👍 „Done is better than perfect“ 👍 „Nestrelíš, nedáš gól“ 👍 „Aj pád na hubu je krok vpred“ 👍 „Veci treba robiť a nie sa o nich rozprávať“ Ak si to dočítal až sem, gratulujem, máš veľa voľného času. Investuj ho do „strieľania“ a nie krčmovým rečiam, ktoré ešte nikomu nepomohli.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
SEO a CEO. Ako by mal riaditeľ vnímať, vyhodnocovať a pristupovať k SEO  (Miroslav Beňo)
7 min. čítanie

SEO a CEO. Ako by mal riaditeľ vnímať, vyhodnocovať a pristupovať k SEO (Miroslav Beňo)

Myslíte si, že SEO je len o technických frázach a nudnom optimalizovaní nadpisov? Omyl! V tomto rozhovore zaznie, ako sa dá pomocou článkov bez platených kampaní zdvojnásobiť počet objednávok, prečo sú návody na citrónovú šťavu pasca a čo má SEO spoločné s obchodnou stratégiou či výkonom Google Ads kampaní. Zistíte, prečo agentúram neveriť len podľa […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Magento vs Shopify: Praktické rady, ktoré vám môžu ušetriť tisíce eur ročne (Mário Babej, WAME)
6 min. čítanie

Magento vs Shopify: Praktické rady, ktoré vám môžu ušetriť tisíce eur ročne (Mário Babej, WAME)

Chystáte sa rozbehnúť vlastný e-shop alebo vás už ten súčasný začína limitovať? Zistite, prečo môže byť prenajímateľná platforma ako Shopify či Shoptet skvelým štartom, ale aj ako vás môže potichu oberať o dáta a peniaze, keď biznis vyrastie. Odhalíme rozdiely, ktoré vám bežne nikto nepovie, a poradíme, kedy je čas prestať platiť za „krabicu“ a […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+