Košice
19. Október udalosť už prebehla
Poprad
9. November udalosť už prebehla
Bratislava
5. December udalosť už prebehla
Bardejov
25. Január udalosť už prebehla
Žilina
15. Február udalosť už prebehla
Prešov
7. Marec udalosť už prebehla
Zvolen
18. Apríl už čoskoro
Liptovský Mikuláš
9. Máj už čoskoro
Nitra
30. Máj už čoskoro
Košice
3. Október už čoskoro
Banská Bystrica
24. Október už čoskoro
Poprad
7. November už čoskoro
Bratislava
28. November už čoskoro
1 min. čítanie

Čo vlastne naozaj je UX a CX v e-commerce? Prečo, a hlavne ako vie zvýšiť revenue a zefektívniť náklady? (Dušan Vereš, ui42)

Dušan Vereš sa v agentúre ui42 venuje najmä UX a pôsobí aj na pozícii Research manažéra. V tejto časti magazínu Ecommerce Bridge sme sa bavili o tom, ako dokáže užívateľský (UX) a zákaznícky zážitok (CX) na e-shope navýšiť vaše zisky a zároveň upratať rôzne náklady, ktoré vaše online podnikanie obnáša.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
SLEDUJTE TENTO OBSAH Ako podcast

V rozhovore sa dozviete:

  • 00:57 Aký je rozdiel medzi UI, UX a CX?
  • 06:07 Sú UX a CX súčasťou stratégie e-shopu?
  • 08:30 Kedy má zmysel nechať si vytvoriť túto stratégiu?
  • 11:48 O čom je UX a CX pri iných webových stránkach?
  • 14:02 Dá sa to všetko aplikovať aj v korporáciách?
  • 17:06 Prečo musí UX a CX začínať v hierarchickej štruktúre zhora?
  • 20:11 Na aké konkrétne vylepšenia v e-shopoch sa často zabúda?
  • 22:05 Riešia sa v zahraničí v tejto sfére iné problémy ako u nás?
  • 24:12 S čím všetkým pri implementácii UX a CX stratégie pomôže agentúra?
  • 28:04 Čo ukazujú konkrétne príklady z praxe?
  • 30:30 Ako nadviazať spoluprácu s agentúrou ui42?
Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Rozhovor vznikol v spolupráci s firmou ui42.

Zdieľať článok
Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

Už od puberty pracujem na vlastných projektoch. Veľmi skoro som pochopil, že robiť “weby pre klientov” je cesta do … nie úplne pre mňa. Tak som začal pracovať na vlastných projektoch. V 17 rokoch som mal portfólio asi 350 webov so zameraním na financie a poväčšine na českom trhu. Boli postavené na organickom vyhľadávaní zo Seznam.cz a keď trošku vylepšili algoritmus, weby “popadali”. Neskôr som sa zamestnal, okúsil prácu vo veľkej agentúre a aj na krásnej pozícii “IT project Manager”, kde by som vydržal do dôchodku, nebyť ambícií. Tak sme spoločne s agentúrou VISIBILITY rozbiehali affiliate sieť Dognet, ktorá úspešne operuje v CEE regióne už viac ako 10 rokov. Síce s VISIBILITY už sieť nepôsobí viac ako 4 roky, no jej kľúčová úloha pri štarte je nepopierateľná. Dognet má viacero podprojektov, ako napríklad knižky o online a affiliate marketingu Super Affiliate Academy, organizuje affiliate meetupy HotDognet (po celej CEE) a spolu organizoval affiliate konferenciu Affilhero. Robíme veľmi veľa pre edukáciu trhu. Medzičasom som spustil projekt Ecommerce Bridge, ktorý verím že v roku 2024 bude tak isto silne etablovaný v rámci CEE. Je to online magazín pre ecommerce scénu, eshopy a celkovo online podnikanie. Prevádzkujem tiež, asi jediné, Múzeum Mobilov v Európe. Som veľmi hrdý na to, akým spôsobom je celá firma a jej projekty postavené. Že už väčšinou nestoja na mojej osobe a mám úžasný team, ktorý vie viesť projekty aj bez môjho “mikromanažmentu”. Moje obľúbené motivačné bláboly: 👍 “Done is better than perfect” 👍 “Nestrelíš, nedáš gól” 👍 “Aj pád na hubu je krok vpred” 👍 “Veci treba robiť a nie sa o nich rozprávať” Ak si to dočítal až sem, gratulujem, máš veľa voľného času. Investuj ho do “strieľania” a nie krčmovým rečiam, ktoré ešte nikomu nepomohli.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Milióny návštev zo SEO mesačne? Alebo ako viesť SEO tím… (Janko Januška, Spotibo)
1 min. čítanie

Milióny návštev zo SEO mesačne? Alebo ako viesť SEO tím… (Janko Januška, Spotibo)

SEO je disciplína, ktorá sa z vonkajšieho pohľadu až tak veľmi nemení. Najmä teda v porovnaní s inými online nástrojmi. Janko Januška vedie tím 9 ľudí v agentúre Spotibo, ktorí by mohli byť freelanceri, ale nie sú. Ako ich dokáže udržať u seba, či sa oplatí vzdelávať ľudí v agentúre, a kedy by ste mali […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+