Zaujíma ma

Copywriting – čo to je a aký je jeho význam?

Copywriting je umenie využiť písaný text tak, aby presvedčil čitateľa vykonať akciu, ktorú od neho chceme. Môže to byť jednoduchá odpoveď na správu, zadanie e-mailu,…

Všetko, čo by ste mali vedieť o SSL certifikátoch

Patrí k dobrým mravom vlastniť SSL certifikát? Prečo si s webom bez SSL nikto nechce ani ruku podať? A prečo je problém vôbec vygoogliť web…

Čo je to content marketing a ako k nemu pristupovať

O content marketingu v súčasnosti počuť veľmi veľa. Ale čo vlastne content marketing je? Obyčajné písanie textov? Vytváranie príspevkov?

Recenzia: Prečo (ne)používať Wix

Existuje nespočetné množstvo nástrojov na tvorbu web stránok. Od najznámejšieho WordPressu, pri ktorom potrebujete mať aspoň základné technické znalosti, až po rôzne online editory, kde…

Obchody na Facebooku a Instagrame môžu zmeniť ecommerce trh

Keď sa najväčšia sociálna sieť na svete rozhodne stať platformou elektronického obchodu, môžete si vsadiť na to, že to bude mať vplyv na celé odvetvie…

Čo sú brand archetypy a prečo sú naozaj potrebné

Marketing nie je len o nasadzovaní performance kampaní, zákazníckych e-mailoch, cenových porovnávačoch či analyzovaní dosiahnutých targetov. Z veľkej časti je marketing aj veľmi teoretický, preto…

Európania nakupujú online viac ako kedykoľvek predtým

Počas koronakrízy sa Európa stala kontinentom online kupcov. Od začiatku obmedzení nakupuje 57 % európskych spotrebiteľov online viac ako kedykoľvek predtým. Približne jeden z troch…

Najlepšie platené fotobanky

Tvrdenie “nesúď knihu podľa obalu” v online svete neplatí. Prvý dojem je skrátka jeden a máte iba pár sekúnd na to, aby ste svojich čitateľov…

Ako prebieha napĺňanie e-shopu reálnym obsahom

Nápĺňanie e-shopu vie byť často stresujúcim a náročným procesom. Túto aktivitu si však vieme často uľahčiť, spraviť ju príjemnejšou a hlavne rýchlejšou. Pri plnení obsahu…

Linkbuilding – ako funguje budovanie spätných odkazov

Ak napíšete článok na web, no nesmeruje naň žiadny odkaz z iných stránok, vo vyhľadávaní ho tak skoro nenájdete. Aby ho Google mohol nájsť, potrebujete získať…

Nasledujúce →

Copywriting – čo to je a aký je jeho význam?

Copywriting je umenie využiť písaný text tak, aby presvedčil čitateľa vykonať akciu, ktorú od neho chceme. Môže to byť jednoduchá odpoveď na správu, zadanie e-mailu,…

Všetko, čo by ste mali vedieť o SSL certifikátoch

Patrí k dobrým mravom vlastniť SSL certifikát? Prečo si s webom bez SSL nikto nechce ani ruku podať? A prečo je problém vôbec vygoogliť web…

Čo je to content marketing a ako k nemu pristupovať

O content marketingu v súčasnosti počuť veľmi veľa. Ale čo vlastne content marketing je? Obyčajné písanie textov? Vytváranie príspevkov?

Recenzia: Prečo (ne)používať Wix

Existuje nespočetné množstvo nástrojov na tvorbu web stránok. Od najznámejšieho WordPressu, pri ktorom potrebujete mať aspoň základné technické znalosti, až po rôzne online editory, kde…

Obchody na Facebooku a Instagrame môžu zmeniť ecommerce trh

Keď sa najväčšia sociálna sieť na svete rozhodne stať platformou elektronického obchodu, môžete si vsadiť na to, že to bude mať vplyv na celé odvetvie…

Čo sú brand archetypy a prečo sú naozaj potrebné

Marketing nie je len o nasadzovaní performance kampaní, zákazníckych e-mailoch, cenových porovnávačoch či analyzovaní dosiahnutých targetov. Z veľkej časti je marketing aj veľmi teoretický, preto…

Európania nakupujú online viac ako kedykoľvek predtým

Počas koronakrízy sa Európa stala kontinentom online kupcov. Od začiatku obmedzení nakupuje 57 % európskych spotrebiteľov online viac ako kedykoľvek predtým. Približne jeden z troch…

Najlepšie platené fotobanky

Tvrdenie “nesúď knihu podľa obalu” v online svete neplatí. Prvý dojem je skrátka jeden a máte iba pár sekúnd na to, aby ste svojich čitateľov…

Ako prebieha napĺňanie e-shopu reálnym obsahom

Nápĺňanie e-shopu vie byť často stresujúcim a náročným procesom. Túto aktivitu si však vieme často uľahčiť, spraviť ju príjemnejšou a hlavne rýchlejšou. Pri plnení obsahu…

Linkbuilding – ako funguje budovanie spätných odkazov

Ak napíšete článok na web, no nesmeruje naň žiadny odkaz z iných stránok, vo vyhľadávaní ho tak skoro nenájdete. Aby ho Google mohol nájsť, potrebujete získať…

Nasledujúce →
Posledné
Obľúbené
  • Kategórie

  • Podcasty

  • O nás

    Pravidlené novinky, rozhovory a dlhodobý obsah pre majiteľov eshopov a ecommerce marketérov. To je Ecommerce Bridge.

  • Získaj novinky ako prvý

    Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.