Články

2 min. čítanie

Čo je digitálna garáž?

Digitálna garáž od Google je bezplatný online vzdelávací program. Umožňuje vám rozšíriť a upevniť svoje zručnosti cez kurzy z oblasti digitálneho marketingu. Možno dokonca aj získať prácu, po ktorej tak túžite a naštartovať novú kariéru  Každý, kto má chuť učiť sa, sa môže prihlásiť na digitálnu platformu Google. Bez ohľadu na to, či sa snažíte […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
4 min. čítanie

Objavte silu privátnych značiek v elektronickom obchode

Väčšina maloobchodníkov získava svoje výrobky od dodávateľov. Nie je veľa značiek, ktoré by vyrábali a predávali svoje produkty priamo spotrebiteľom. Táto stratégia predajných kanálov je v našich končinách elektronickým obchodom stále málo známa. Väčšina e.shopov predáva iba výrobky iných značiek. Ukážem vám, prečo je cesta vašich vlastných súkromných značiek dôležitá z dlhodobého budovania udržateľného rastu. […]

Peter Myšák Peter Myšák
CEO Next Vision
Prečítať článok
4 min. čítanie

Štvrtá zastávka Ecommerce Bridge LIVE nás čaká 20.4. v Banskej Bystrici!

Štvrtou zastávkou na roadshow Ecommerce Bridge LIVE bude 20.4.2023 Banská Bystrica! V krásnych priestoroch 365.labb sa na vás opäť teší päť rečníkov zo štyroch rôznych spoločností. Príďte si vychutnať zaujímavé a inšpiratívne príbehy z e-commerce sveta. Pokiaľ by ste nemali možnosť prísť osobne, máme pre vás pripravený LIVE stream, ktorý si budete môcť pozrieť potom […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
3 min. čítanie

A/B testovanie v praxi

A/B testovanie je najčastejšie používaná metóda na testovanie obsahu vo výkonnostnom marketingu. Cieľ takéhoto A/B testovania je zvýšiť konverzný pomer, obrat alebo získať lepší CPC. A/B testovaním dokážeme za krátku dobu zistiť, ktorý variant je pre nás lepší a zarobí nám, prípadne nášmu klientovi viac peňazí. Testovať môžeme newslettre, reklamy alebo napríklad weby.

Václav Krba Václav Krba
CEO Viva Marketing
Prečítať článok
3 min. čítanie

Potrebujeme pri online kampaniach sledovať Engagement rate?

Čo nám prinesie sledovanie tejto metriky a aké dáta sa za jej názvom skrývajú? Tradičné reklamy (tlač, televízia, rádio, billboard atď.) neumožňujú zapojenie zákazníka tak, ako ho chápeme dnes, pretože zákazník nemá možnosť reagovať na samotnú reklamu. Naproti tomu digitálny marketing priniesol aj možnosť priamej interakcie s marketingovým a informačným obsahom, ktorý vydáva vaša značka. 

Ivana Hornáčková Cibulková Ivana Hornáčková Cibulková
Head of Account management and Production v Etarget
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+