Články

4 min. čítanie

Objavte silu privátnych značiek v elektronickom obchode

Väčšina maloobchodníkov získava svoje výrobky od dodávateľov. Nie je veľa značiek, ktoré by vyrábali a predávali svoje produkty priamo spotrebiteľom. Táto stratégia predajných kanálov je v našich končinách elektronickým obchodom stále málo známa. Väčšina e.shopov predáva iba výrobky iných značiek. Ukážem vám, prečo je cesta vašich vlastných súkromných značiek dôležitá z dlhodobého budovania udržateľného rastu. […]

Peter Myšák Peter Myšák
CEO Next Vision
Prečítať článok
4 min. čítanie

Štvrtá zastávka Ecommerce Bridge LIVE nás čaká 20.4. v Banskej Bystrici!

Štvrtou zastávkou na roadshow Ecommerce Bridge LIVE bude 20.4.2023 Banská Bystrica! V krásnych priestoroch 365.labb sa na vás opäť teší päť rečníkov zo štyroch rôznych spoločností. Príďte si vychutnať zaujímavé a inšpiratívne príbehy z e-commerce sveta. Pokiaľ by ste nemali možnosť prísť osobne, máme pre vás pripravený LIVE stream, ktorý si budete môcť pozrieť potom […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
3 min. čítanie

A/B testovanie v praxi

A/B testovanie je najčastejšie používaná metóda na testovanie obsahu vo výkonnostnom marketingu. Cieľ takéhoto A/B testovania je zvýšiť konverzný pomer, obrat alebo získať lepší CPC. A/B testovaním dokážeme za krátku dobu zistiť, ktorý variant je pre nás lepší a zarobí nám, prípadne nášmu klientovi viac peňazí. Testovať môžeme newslettre, reklamy alebo napríklad weby.

Václav Krba Václav Krba
CEO Viva Marketing
Prečítať článok
3 min. čítanie

Potrebujeme pri online kampaniach sledovať Engagement rate?

Čo nám prinesie sledovanie tejto metriky a aké dáta sa za jej názvom skrývajú? Tradičné reklamy (tlač, televízia, rádio, billboard atď.) neumožňujú zapojenie zákazníka tak, ako ho chápeme dnes, pretože zákazník nemá možnosť reagovať na samotnú reklamu. Naproti tomu digitálny marketing priniesol aj možnosť priamej interakcie s marketingovým a informačným obsahom, ktorý vydáva vaša značka. 

Ivana Hornáčková Cibulková Ivana Hornáčková Cibulková
Head of Account management and Production v Etarget
Prečítať článok
4 min. čítanie

Ako vyladiť web pre návštevníkov? Stavte na kvalitné UX

Dnes nestačí mať len tak nejaký web. Okrem pútavého webdizajnu, super obsahu alebo rýchleho načítania je tu ešte jeden faktor, ktorý pomáha webom a e-shopom efektívnejšie plniť svoj cieľ – “použiteľnosť webu”. Webstránky by mali byť intuitívne, prehľadné a zrozumiteľné, aby návštevník s ľahkosťou našiel čo hľadá alebo vyriešil svoj problém. To všetko vo veľkej […]

Dušan Vereš Dušan Vereš
Senior UX & Research Manager
Prečítať článok
5 min. čítanie

Ako automatizovať predaj digitálnych produktov?

Predávať digitálny obsah je špecifická časť e-commerce, ktorá má tú výhodu, že sa dá kompletne automatizovať. O takúto automatizáciu sa stará SimpleShop – platforma, ktorá sa zameriava na predaj produktov ako sú e-booky, online kurzy, videá, členské sekcie, vstupenky, vouchery a čokoľvek ďalšie, čo sa nachádza v online svete.

Martin Semerád Martin Semerád
Marketing SimpleShop
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+