Buzzmarketing je typ marketingu, ktorého cieľom je vytvoriť ruch, hukot, alebo bzukot o značke, produkte, alebo službe medzi ľuďmi. Jeho účelom je vytvoriť povedomie o značke bez toho, aby na to boli vynaložené vysoké náklady. Súčasťou buzzmarketingou je tiež virálny marketing a astroturfing. Je jedným z najsilnejších marketingových nástrojov, pretože ak je táto kampaň úspešná, tak sa o jej rozšírenie postarajú médiá samé.
Čo je to Lorem Ipsum?
Vysvetľovať marketérom tento pojem je asi ako hovoriť šoférom k čomu slúži volant 🙂 (to okrúhle zariadenie pred sedadlom vodiča, ktoré sa krúti doľava a doprava). Stále však existuje dostatok ľudí, ktorí chcú vedieť odkiaľ sa tento pseudo jazyk vzal a aký je jeho účel. Nech sa páči. Odoberajte pravidelný ecommerce newsletter Prihláste sa do denného […]