Buzzmarketing je typ marketingu, ktorého cieľom je vytvoriť ruch, hukot, alebo bzukot o značke, produkte, alebo službe medzi ľuďmi. Jeho účelom je vytvoriť povedomie o značke bez toho, aby na to boli vynaložené vysoké náklady. Súčasťou buzzmarketingou je tiež virálny marketing a astroturfing. Je jedným z najsilnejších marketingových nástrojov, pretože ak je táto kampaň úspešná, tak sa o jej rozšírenie postarajú médiá samé.
Vyšetrovanie EÚ ukázalo, že 52 % predajcov použitého tovaru porušuje práva spotrebiteľov
Európska komisia nedávno zverejnila znepokojujúce výsledky rozsiahleho monitorovania online predajcov použitého tovaru. Podľa oficiálnej správy EK a národných orgánov ochrany spotrebiteľa z 27 krajín až 52 % sledovaných e-shopov porušuje spotrebiteľské právo Európskej únie.