Brand, v preklade značka, je meno, špecifický symbol, logo, ktoré odlišujú jedného konkurenta na trhu od druhého. Rôznymi formami sa snažia diferencovať sa od seba a takto vyniknúť na trhu medzi ostatnou konkurenciou. Efektívne a kvalitné využitie značky môže pomôcť k vyššiemu predaju. Firmy využívajú rôzne stratégie budovania svojich značiek, ktoré sa týkajú rôznych aspektov podnikania. Či už ide o samotný názov spoločnosti, alebo ich produktov, ktoré sa snažia vytvoriť tak, aby sa dali ľahko rozlíšiť. Práve prostredníctvom ľahkej rozlíšiteľnosti komunikujú veľmi jednoducho komplexné odkazy a majú silný emocionálny náboj, vďaka ktorému priťahujú pozornosť, či už zákazníkov, alebo aj médií. V dnešnej dobe majú značky veľmi silnú rolu, pretože sa stávajú symbolmi, napríklad ekonomickými či politickými.
Veci už nie sú ako pred 15 rokmi, odznelo na internom stretnutí Googlu
Pri nedávnom all-hands stretnutí spoločnosti Google sa Prabhakar Raghavan vyjadril, že adaptácia je v rýchlo meniacom sa prostredí kľúčová. Raghavan je Senior Vice President v spoločnosti Google, kde je zodpovedný za produkty Google Search, Assistant, Geo, Ads, Commerce a Payments.