Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Blokovače reklám na YouTube si už neškrtnú

Najpopulárnejšia sociálna sieť a videoplatforma YouTube sprísňuje hru. Užívatelia, ktorí si pomocou rôznych nástrojov blokujú reklamu, budú od spustenia videí úplne odstrihnutí.

Blokovače reklám na YouTube si už neškrtnú

Youtube globálne tlačí na svojich používateľov, aby povolili zobrazovanie reklám alebo aspoň zvážili službu YouTube Premium. Túto informáciu oznámil Christopher Lawton, manažér komunikácie YouTube, v nedávnom vyhlásení pre portál The Verge.

Zaplatiť alebo povoliť

Platforma v júni potvrdila, že používateľom s blokátormi reklám videá nespustí, Lawton to však označil za “malý globálny experiment”. Za posledné týždne narástol počet používateľov s nainštalovanými blokátormi reklám, ktorí nemôžu sledovať videá na YouTube. Platforma v takom prípade zobrazuje oznámenie, že prehrávanie videa je zablokované, pokiaľ nie blokátor reklám úplne vypnutý, alebo aspoň nemá udelenú výnimku pre YouTube. Používateľov vyzýva k povoleniu reklamy alebo povzbudzuje vyskúšať službu YouTube Premium.

Zdroj: The Verge

YouTube má v blokovaní takmer 100 % úspešnosť, no môže sa stať, že video pôjde prehrať aj napriek spomínaným výzvam.

YouTube zmenil reklamnú stratégiu

Tento rok sa platforma priklonila k niekoľkým zmenám v zobrazovaní reklám. V máji spoločnosť do svojej televíznej aplikácie zaviedla 30-sekundové reklamy bez možnosti preskočenia. Neskôr začala experimentovať s dlhšími, ale menej častými reklamami. Od tohto kroku si pravdepodobne sľubuje, že podnieti viacerých používateľov k predplateniu YouTube Premium bez reklám. Na druhej strane, platforma sa priklonila aj k nepopulárnym krokom – zdražila prémiovú verziu o 2 doláre a zrušila lacnejší plán Premium Lite, čím si zrejme skomplikuje cestu k platiacim používateľom.

Lawton tvrdí, že používanie blokovačov reklám porušuje podmienky používania platformy. Dodáva, že “reklamy podporujú rozmanitý ekosystém tvorcov na celom svete a umožňujú miliardám ľudí prístup k ich obľúbenému obsahu na YouTube”.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Aukcie unikátnych .sk domén pokračujú od 15. januára
1 min. čítanie

Aukcie unikátnych .sk domén pokračujú od 15. januára

Dňa 15. januára spúšťa spoločnosť SK-NIC druhé kolo aukcií 1- a 2-znakových .sk domén! Domény ako a.sk, 1.sk alebo bb.sk už majú majiteľa po prvom kole. 0.sk, x.sk, at.sk a ďalšie však ešte zostávajú v hre do ďalších aukcií. Pozrite si zoznam domén, z ktorých budeme vyberať v najbližšom kole.  Nezmeškajte príležitosť byť majiteľom unikátnej […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Slovenský e-commerce konečne v zelených číslach. Rok 2024 narástol o 6 %
3 min. čítanie

Slovenský e-commerce konečne v zelených číslach. Rok 2024 narástol o 6 %

Internetové nákupy na Slovensku po dvoch rokoch korekcie znovu narástli, a to o výrazných +6 %. Kľúčový posledný kvartál dosiahol dokonca rast až +7 %, čo potvrdilo predvianočné dohady, že Slováci nebudú na Vianociach šetriť. Prekvapivým skokanom roka sú solárne zostavy, ktoré medziročne narástli o neuveriteľných +1137 %. Kam sa uberal slovenský e-commerce  v roku […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+