Archetypy sú isté vzory, či vlastnosti, ktoré sa v rôznych formách opakujú. V marketingu to znamená, že je vytvorená značka, ktorá funguje na základe nejakého archetypu a práve z jeho vlastností potom vychádza reklama a komunikácia so zákazníkmi. Práve vďaka vlastnostiam každého typu si vedia nájsť svoju pozíciu na trhu a cieľovú skupinu. Značka si môže definovať svoje vlastnosti a práve tým sa odlíšiť od ostatných. To, že značka pozná svoj archetyp jej môže pomôcť ku konzistentnejšej komunikácií a tak zákazníci vedia, čo od nich očakávať.
Čo je to Lorem Ipsum?
Vysvetľovať marketérom tento pojem je asi ako hovoriť šoférom k čomu slúži volant 🙂 (to okrúhle zariadenie pred sedadlom vodiča, ktoré sa krúti doľava a doprava). Stále však existuje dostatok ľudí, ktorí chcú vedieť odkiaľ sa tento pseudo jazyk vzal a aký je jeho účel. Nech sa páči. Odoberajte pravidelný ecommerce newsletter Prihláste sa do denného […]