1 min. čítanie

Archetypy v marketingu

Archetypy sú isté vzory, či vlastnosti, ktoré sa v rôznych formách opakujú. V marketingu to znamená, že je vytvorená značka, ktorá funguje na základe nejakého archetypu a práve z jeho vlastností potom vychádza reklama a komunikácia so zákazníkmi.

Archetypy sú isté vzory, či vlastnosti, ktoré sa v rôznych formách opakujú. V marketingu to znamená, že je vytvorená značka, ktorá funguje na základe nejakého archetypu a práve z jeho vlastností potom vychádza reklama a komunikácia so zákazníkmi. Práve vďaka vlastnostiam každého typu si vedia nájsť svoju pozíciu na trhu a cieľovú skupinu. Značka si môže definovať svoje vlastnosti a práve tým sa odlíšiť od ostatných. To, že značka pozná svoj archetyp jej môže pomôcť ku konzistentnejšej komunikácií a tak zákazníci vedia, čo od nich očakávať.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?
4 min. čítanie

AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?

Čínski technologickí giganti ako Alibaba, Tencent či JD.com dnes jasne ukazujú, že umelá inteligencia už nie je výsadou technických oddelení alebo pilotných projektov. Stáva sa bežnou súčasťou predaja a online reklamy. Pomáha lepšie cieliť, automatizovať kampane a zvyšovať výkon. A hoci tieto firmy pôsobia v Ázii, ich prístup môže byť cennou inšpiráciou aj pre české […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Návštevnosť z platených kanálov medziročne vzrástla, ale konverzie z nej klesli
4 min. čítanie

Návštevnosť z platených kanálov medziročne vzrástla, ale konverzie z nej klesli

Rok 2025 prináša nenápadné, ale zásadné zmeny v digitálnom správaní zákazníkov. Najnovšia správa od Contentsquare mapuje správanie používateľov na 6 000 weboch a potvrdzuje, že v roku 2025 nejde len o to, koľko ľudí na web príde, ale ako veľmi sa im tam chce zostať. Cesta od prvej návštevy po opakovaný nákup je dnes nevyspytateľná. Každá […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+