|
2 min. čítanie

Ako zvládnuť SEO svojpomocne (Ján Januška, Spotibo)

Ján Januška je zakladateľ a prevádzkovateľ nástroja Spotibo a venuje sa predovšetkým SEO optimalizácii. V rozhovore nám porozprával o tom, akým spôsobom môžete na svojom ecommercovom projekte robiť kvalitné SEO aj svojpomocne. Dozviete sa, čo by ste mali vedieť na začiatku, čo zvládnete sami a kedy už potrebujete pomoc externistov alebo agentúry.

Ako zvládnuť SEO svojpomocne (Ján Januška, Spotibo)

V rozhovore sa dozviete:

  • 01:26 Ako môžeme laicky opísať SEO v niekoľkých vetách?
  • 02:46 Na čo by sa mali zamerať začiatočníci?
  • 04:47 Akých odborníkov na SEO by ste mali sledovať a ktorým sa radšej vyhnúť?
  • 07:53 Čo by mali byť vaše prvé kroky, ak sa pustite do SEO svojpomocne?
  • 14:10 Ako si urobiť analýzu kľúčových slov?
  • 18:31 Ako k tomu pristupovať, keď máme na e-shope veľké množstvo produktov?
  • 20:41 Čo by malo byť prioritou pri rozhodovaní, na čo konkrétne cieliť?
  • 25:00 Na čo myslieť pri správnom nastavení webu hneď na začiatku?
  • 28:54 Ako fungujú analyzátory webu a prečo je Google Search Console povinným nástrojom pre každého?
  • 31:35 Oplatí sa on-page SEO delegovať? A ako funguje off-page a linkbuilding?
  • 41:40 Prečo by ste nemali vo veľkom nakupovať odkazy a čo robiť namiesto toho?
  • 51:09 Je vzájomná výmena odkazov dobrý nápad?
  • 57:04 Ako môžete sledovať odkazy konkurencie a ako získať tie najlepšie prirodzené odkazy na svoj web?
  • 01:00:07 Aké sú najlepšie nástroje na sledovanie odkazov a analýzu SEO?
  • 01:06:39 Ďalšie linkbuildingové taktiky.
  • 01:09:50 Zhrnutie na záver.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
E-commerce a “zakázané” témy. Ako sa vysporiadať s nedostatkom príležitostí? (Matúš Porubský, Ploom)
5 min. čítanie

E-commerce a “zakázané” témy. Ako sa vysporiadať s nedostatkom príležitostí? (Matúš Porubský, Ploom)

Ako sa dá vybudovať silná značka v segmente, kde je takmer všetko zakázané? V rozhovore sa dozviete, prečo nevyužívajú pri komunikácii stránky pre dospelých, ako ovplyvnili influencerov a čo im dovoľuje slovenská legislatíva viac než v Česku či Maďarsku. Viac informácií nám poskytol Matúš Porubský, Brand manager RRP SK.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
TikTok Shop, reklamy vo WhatsAppe a príprava na Cyber Five už počas leta | MUDROVAČKA 06/2025
7 min. čítanie

TikTok Shop, reklamy vo WhatsAppe a príprava na Cyber Five už počas leta | MUDROVAČKA 06/2025

Meta testuje reklamy vo WhatsAppe, TikTok mení hru v predaji cez video, Facebook zlučuje videá do Reels, Pinterest redefinuje, ako hľadáme produkty, a Microsoft ukazuje, že má čo povedať aj v oblasti reklamy. Tento diel Mudrovačky je nabitý praktickými tipmi a trendami, ktoré vám pomôžu nestratiť sa v online priestore, v ktorom denne vidíte stovky […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge