2 min. čítanie

Ako získať viac pozretí na Instagram REELS

Ešte stále kašlete na Instagram REELS alebo vám to konečne došlo? Práve používaním reels môžete získať vysnívaný dosah aj engagement. Ako ich ešte viac znásobiť sa dočítate práve v tomto článku.

Juraj Piatka Juraj Piatka
Konateľ spoločnosti Explor Media
Ako získať viac pozretí na Instagram REELS

1. Držte sa svojej špecializácie

Nemeňte témy ako ponožky. Váš profil môže byť zameraný na čokoľvek. Oblečenie, autá, šport – nech je to čokoľvek, vždy sa držte svojej témy/oblasti/špecializácie.

Možno príde trend z inej oblasti a láka vás využiť to a postovať. Pozor! Nerobte to a radšej stále ostaňte len vo svojej oblasti. Môže to vyzerať ako jednoduchá rada, ale je to naozaj veľmi dôležité a mnoho ľudí robí práve túto chybu.

2. Postujte to, čo funguje

Opäť asi žiadna nová informácia, napriek tomu mnohí robia túto chybu donekonečna. Nevymýšľajme už vymyslené. Načo je dobré znova vynájsť koleso?

Možno chcete ukázať, že ste kreatívny a radi skúšate, ale nezabúdajte, že 80 % vášho obsahu by mali tvoriť overené fungujúce veci. Pri zvyšných 20 % pokojne popustite uzdu fantázii a testujte.

Nehovorím, aby ste kopíroval iné profily, sťahovali ich videá a postovali to u seba. Hovoríme o inšpirácii a hľadaní vzorcov (šablón), ktoré fungujú. Pozorne ich sledujte a podľa toho pripravte vlastné REELS.

3. Postup pravidelne

Postovať pravidelne však neznamená raz za mesiac. Ale to už asi tušíte. Ak chcete vidieť naozaj výborné výsledky, musíte byť konzistentný. Základom je jedno nové REELS raz denne.

Nezabúdajte, že trpezlivosť ruže prináša a keď vydržíte postovať denne aspoň 90 dní po sebe, zaručene uvidíte výsledky. Zabudnite na zázraky na počkanie. Vytrvajte a uvidíte, že úspech príde.

Keď pochopíte, čo funguje najlepšie, sústreďte sa na to! Chybou by bolo potešiť sa a skúšať niečo iné. Keď uvidíte, na čo publikum reaguje najlepšie, využite to! Postujte podobný obsah ešte viac.

Samozrejme sa nezabudnite celým procesom hlavne baviť a užívať si to. Veľmi vám držím palce a verím, že všetky Instagram ciele sa vám podarí dosiahnuť.

Zdieľať článok
Juraj Piatka
Konateľ spoločnosti Explor Media

Pôsobí v oblasti marketingu už viac ako 12 rokov a špecializuje sa najmä na online marketing, konkrétne na tvorbu predajných stránok a sociálne siete. Sám na Instagrame získal viac ako 185 tis. sledovateľov a o svojich úspešných stratégiách prednášal stovkám ľudí v SR aj ČR. Dnes sa tiež začína sústrediť na málo poznaný buzzmarketing.

Tento článok ti prináša

Explor Media

Explor Media je marketingová agentúra, ktorá miluje digitálny marketing a predaj. Sú skúsení špecialisti v oblastiach ako SEO, sociálne siete, tvorba predajných webových stránok a PPC kampane. Majú viac ako 15-ročné skúsenosti v online marketingu a neustále sa vzdelávajú, sledujú najnovšie trendy a stratégie. Pomáhajú malým a stredným podnikateľom a živnostníkom úspešne dobýjať moderný svet internetu.

Viac o tejto spoločnosti

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Trendy v digitálnom marketingu na rok 2024
7 min. čítanie

Trendy v digitálnom marketingu na rok 2024

Sledovanie nových trendov v digitálnom marketingu je kľúčové pre úspešné prežitie a rast v rýchlo sa meniacom digitálnom prostredí. Online marketéri a marketingové agentúry sa neustále snažia zostať vpredu, sledovať inovácie a prispôsobiť sa zmenám, aby si udržali konkurencieschopnosť.

Dajana Denkóczyová
PPC specialist
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+