Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Ako získať viac pozretí na Instagram REELS

Ešte stále kašlete na Instagram REELS alebo vám to konečne došlo? Práve používaním reels môžete získať vysnívaný dosah aj engagement. Ako ich ešte viac znásobiť sa dočítate práve v tomto článku.

Juraj Piatka Juraj Piatka
Konateľ spoločnosti Explor Media
Ako získať viac pozretí na Instagram REELS

1. Držte sa svojej špecializácie

Nemeňte témy ako ponožky. Váš profil môže byť zameraný na čokoľvek. Oblečenie, autá, šport – nech je to čokoľvek, vždy sa držte svojej témy/oblasti/špecializácie.

Možno príde trend z inej oblasti a láka vás využiť to a postovať. Pozor! Nerobte to a radšej stále ostaňte len vo svojej oblasti. Môže to vyzerať ako jednoduchá rada, ale je to naozaj veľmi dôležité a mnoho ľudí robí práve túto chybu.

2. Postujte to, čo funguje

Opäť asi žiadna nová informácia, napriek tomu mnohí robia túto chybu donekonečna. Nevymýšľajme už vymyslené. Načo je dobré znova vynájsť koleso?

Možno chcete ukázať, že ste kreatívny a radi skúšate, ale nezabúdajte, že 80 % vášho obsahu by mali tvoriť overené fungujúce veci. Pri zvyšných 20 % pokojne popustite uzdu fantázii a testujte.

Nehovorím, aby ste kopíroval iné profily, sťahovali ich videá a postovali to u seba. Hovoríme o inšpirácii a hľadaní vzorcov (šablón), ktoré fungujú. Pozorne ich sledujte a podľa toho pripravte vlastné REELS.

3. Postup pravidelne

Postovať pravidelne však neznamená raz za mesiac. Ale to už asi tušíte. Ak chcete vidieť naozaj výborné výsledky, musíte byť konzistentný. Základom je jedno nové REELS raz denne.

Nezabúdajte, že trpezlivosť ruže prináša a keď vydržíte postovať denne aspoň 90 dní po sebe, zaručene uvidíte výsledky. Zabudnite na zázraky na počkanie. Vytrvajte a uvidíte, že úspech príde.

Keď pochopíte, čo funguje najlepšie, sústreďte sa na to! Chybou by bolo potešiť sa a skúšať niečo iné. Keď uvidíte, na čo publikum reaguje najlepšie, využite to! Postujte podobný obsah ešte viac.

Samozrejme sa nezabudnite celým procesom hlavne baviť a užívať si to. Veľmi vám držím palce a verím, že všetky Instagram ciele sa vám podarí dosiahnuť.

Zdieľať článok
Juraj Piatka
Konateľ spoločnosti Explor Media

Pôsobí v oblasti marketingu už viac ako 12 rokov a špecializuje sa najmä na online marketing, konkrétne na tvorbu predajných stránok a sociálne siete. Sám na Instagrame získal viac ako 185 tis. sledovateľov a o svojich úspešných stratégiách prednášal stovkám ľudí v SR aj ČR. Dnes sa tiež začína sústrediť na málo poznaný buzzmarketing.

Tento článok ti prináša

Explor Media

Explor Media je marketingová agentúra, ktorá miluje digitálny marketing a predaj. Sú skúsení špecialisti v oblastiach ako SEO, sociálne siete, tvorba predajných webových stránok a PPC kampane. Majú viac ako 15-ročné skúsenosti v online marketingu a neustále sa vzdelávajú, sledujú najnovšie trendy a stratégie. Pomáhajú malým a stredným podnikateľom a živnostníkom úspešne dobýjať moderný svet internetu.

Viac o tejto spoločnosti

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
6 najlepších príkladov retargetingových reklám
9 min. čítanie

6 najlepších príkladov retargetingových reklám

Keď sa povie retargeting, väčšine z nás napadnú jednoduché bannerové reklamy zobrazujúce produkty, o ktoré sme sa nedávno zaujímali. Retargeting však dokáže oveľa viac. So správnymi dátami a technológiami môžeme osloviť veľmi špecifické skupiny používateľov alebo dosiahnuť komplexné ciele. Pozrime sa na niekoľko príkladov retargetingových reklám a čo nám hovoria o retargetingu všeobecne. Dozviete sa, […]

Vladimir Houba Vladimir Houba
Prečítať článok
Digitálny klon: Ako inšpiruje mladých k zmene?
2 min. čítanie

Digitálny klon: Ako inšpiruje mladých k zmene?

Iniciatíva Teach, známa svojou snahou podporiť mladých ľudí pri vstupe do školstva, zažila tento rok revolučnú zmenu v komunikácii. Kampaň Teach Next, ktorá si odniesla ocenenie v kategórii Digital na Young Lions 2024, spojila originálnu kreatívu a technologickú inovatívnosť, aby ukázala mladým absolventom, že ich budúcnosť môže byť naozaj v ich rukách.

Janka Szabová Janka Szabová
Head of Performance
Prečítať článok
Personalizované produktové odporúčania bez cookies – Product-Level Turtledove
6 min. čítanie

Personalizované produktové odporúčania bez cookies – Product-Level Turtledove

Začiatkom roka 2020 Google prvýkrát oznámil svoj zámer ukončiť podporu cookies tretích strán v prehliadači Chrome. Napriek rôznym zmenám zostáva jedna vec istá: význam cookies tretích strán klesá naprieč väčšinou prehliadačov a tento trend pravdepodobne zasiahne aj Chrome. Tento vývoj znepokojuje marketérov ohľadom budúcnosti personalizovanej a relevantnej reklamy. Dobrou správou je, že sa nemusia obávať. […]

Vladimir Houba Vladimir Houba
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+