|
1 min. čítanie

Ako vyzerá expanzia na nové trhy v praxi – hĺbkový prehľad a tipy (Ondrej Lipták, Dexfinity)

Buď sa môžete riadiť intuíciou, alebo využijete profesionálne nástroje a dáta. A to dokonca vo väčšine prípadov zadarmo! Tak či onak, expanzia je odpoveďou na množstvo problémov, ktoré s e-shopom riešite. Pozrite sa do hĺbky, aké kroky riešiť po vstupe na nový trh, koľko rozpočtu na krajinu alokovať a či vám budú fungovať rovnaké komunikačné kanály, ako doma. Viac nám v štúdiu Ecommerce Bridge povedal Ondrej Lipták, Senior business developer & Partner at Dexfinity.

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Ako vyzerá expanzia na nové trhy v praxi – hĺbkový prehľad a tipy (Ondrej Lipták, Dexfinity)
SLEDUJTE TENTO OBSAH Ako podcast

V rozhovore sa dozviete:

  • 01:31 Akí sú kľúčoví exportní klienti spoločnosti Dexfinity a ako sa o nich Ondrej stará?
  • 02:27 Na čo sme v poslednom rozhovore o expanzii zabudli?
  • 05:07 Menili sa prioritné krajiny Slovákov na expanziu postupom rokov?
  • 07:11 Aké nástroje vedia pomôcť pri rozhodovaní, kam sa rozšíriť?
  • 13:12 Je rozdiel medzi prístupom klientov ku expanzii?
  • 16:21 Ako prebieha exportná analýza?
  • 17:40 Vyhodnocovanie vstupu na nový trh
  • 20:26 Ako rozdeliť rozpočet investícii na reklamu??
  • 23:34 Dá sa robiť expanzia aj cez Success Fee model?
  • 27:49 Je marketplace odpoveď pre každého, kto expanduje?
  • 30:31 Tipy na záver, čomu sa pri expanzii vyhnúť
Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge

Online marketingový nadšenec, tvorca obsahu, novinár, event manažér, projekťák a špecialista na sociálne siete… Aktuálne to hrotím so Štefanom v Ecommerce Bridge. Robíme veľa, dobre a kvalitne. Vravíš, že sa také nedá? Sleduj nás a dokážeme ti, že áno! 🚀

Tento článok ti prináša

Dexfinity

Dexfinity je strategický partner pre marketing a export vašej spoločnosti. S medzinárodným tímom viac ako 79 e-commerce špecialistov a ako prémiový partner Google Ads, Dexfinity pomáha spoločnostiam prekonať bariéry, ktoré bránia ich rastu. Ponúkajú služby v oblasti PPC reklamy, výkonnostných kampaní, expanzie do zahraničia, SEO, sociálnych sietí, brandových kampaní, webu a UX.

Viac o tejto spoločnosti

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
E-commerce a “zakázané” témy. Ako sa vysporiadať s nedostatkom príležitostí? (Matúš Porubský, Ploom)
5 min. čítanie

E-commerce a “zakázané” témy. Ako sa vysporiadať s nedostatkom príležitostí? (Matúš Porubský, Ploom)

Ako sa dá vybudovať silná značka v segmente, kde je takmer všetko zakázané? V rozhovore sa dozviete, prečo nevyužívajú pri komunikácii stránky pre dospelých, ako ovplyvnili influencerov a čo im dovoľuje slovenská legislatíva viac než v Česku či Maďarsku. Viac informácií nám poskytol Matúš Porubský, Brand manager RRP SK.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
TikTok Shop, reklamy vo WhatsAppe a príprava na Cyber Five už počas leta | MUDROVAČKA 06/2025
7 min. čítanie

TikTok Shop, reklamy vo WhatsAppe a príprava na Cyber Five už počas leta | MUDROVAČKA 06/2025

Meta testuje reklamy vo WhatsAppe, TikTok mení hru v predaji cez video, Facebook zlučuje videá do Reels, Pinterest redefinuje, ako hľadáme produkty, a Microsoft ukazuje, že má čo povedať aj v oblasti reklamy. Tento diel Mudrovačky je nabitý praktickými tipmi a trendami, ktoré vám pomôžu nestratiť sa v online priestore, v ktorom denne vidíte stovky […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge