Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Zvolen
23. Január udalosť už prebehla
Žilina
13. Február udalosť už prebehla
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
1 min. čítanie

Ako vyzerá expanzia na nové trhy v praxi – hĺbkový prehľad a tipy (Ondrej Lipták, Dexfinity)

Buď sa môžete riadiť intuíciou, alebo využijete profesionálne nástroje a dáta. A to dokonca vo väčšine prípadov zadarmo! Tak či onak, expanzia je odpoveďou na množstvo problémov, ktoré s e-shopom riešite. Pozrite sa do hĺbky, aké kroky riešiť po vstupe na nový trh, koľko rozpočtu na krajinu alokovať a či vám budú fungovať rovnaké komunikačné kanály, ako doma. Viac nám v štúdiu Ecommerce Bridge povedal Ondrej Lipták, Senior business developer & Partner at Dexfinity.

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
|
SLEDUJTE TENTO OBSAH Ako podcast

V rozhovore sa dozviete:

  • 01:31 Akí sú kľúčoví exportní klienti spoločnosti Dexfinity a ako sa o nich Ondrej stará?
  • 02:27 Na čo sme v poslednom rozhovore o expanzii zabudli?
  • 05:07 Menili sa prioritné krajiny Slovákov na expanziu postupom rokov?
  • 07:11 Aké nástroje vedia pomôcť pri rozhodovaní, kam sa rozšíriť?
  • 13:12 Je rozdiel medzi prístupom klientov ku expanzii?
  • 16:21 Ako prebieha exportná analýza?
  • 17:40 Vyhodnocovanie vstupu na nový trh
  • 20:26 Ako rozdeliť rozpočet investícii na reklamu??
  • 23:34 Dá sa robiť expanzia aj cez Success Fee model?
  • 27:49 Je marketplace odpoveď pre každého, kto expanduje?
  • 30:31 Tipy na záver, čomu sa pri expanzii vyhnúť
Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge

Online marketingový nadšenec, tvorca obsahu, novinár, event manažér, projekťák a špecialista na sociálne siete… Aktuálne to hrotím so Štefanom v Ecommerce Bridge. Robíme veľa, dobre a kvalitne. Vravíš, že sa také nedá? Sleduj nás a dokážeme ti, že áno! 🚀

Tento článok ti prináša

Dexfinity

Dexfinity je strategický partner pre marketing a export vašej spoločnosti. S medzinárodným tímom viac ako 79 e-commerce špecialistov a ako prémiový partner Google Ads, Dexfinity pomáha spoločnostiam prekonať bariéry, ktoré bránia ich rastu. Ponúkajú služby v oblasti PPC reklamy, výkonnostných kampaní, expanzie do zahraničia, SEO, sociálnych sietí, brandových kampaní, webu a UX.

Viac o tejto spoločnosti

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
TOP tipy, ako začať podnikať v roku 2025 od Dalibora Cicmana (GymBeam)
5 min. čítanie

TOP tipy, ako začať podnikať v roku 2025 od Dalibora Cicmana (GymBeam)

Každý by chcel mať dnes vlastné podnikanie, ale len málo ľudí vie, ako začať. No a odkiaľ dostať fundovanejšiu odpoveď, ako od EY podnikateľa roka 2024 Dalibora Cicmana? Prešli sme si top tipy, na ktorých môžete v roku 2025 postaviť úspešný biznis. Samozrejme to nie je mantra a treba používať hlavu, no ako dobrý základ […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Prečo sa za pár písmen platí ako za luxusnú vilu? Výročná správa internetu 2024 (Peter Bíro, SK-NIC)
5 min. čítanie

Prečo sa za pár písmen platí ako za luxusnú vilu? Výročná správa internetu 2024 (Peter Bíro, SK-NIC)

Ako si stojí Slovensko v online priestore a čo nás čaká v roku 2025? V rozhovore sa dozviete, prečo sa počet e-shopov znížil, hoci trh rástol, akú hodnotu majú vzácne domény a prečo je kybernetická bezpečnosť stále problém. Rozoberieme aj vplyv umelej inteligencie na trh práce a jej riziká pri šírení dezinformácií. Dotkneme sa aj […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+