3 min. čítanie

Ako ušetriť čas a peniaze pomocou automatizácie expedičných procesov (Tomáš Záškvara, NeoShip)

V rozhovore s Tomášom Záškvarom z NeoShipu sme sa rozprávali o expedícii balíkov. Tomáš vyvíja softvér, ktorý pomáha, nielen e-shopom, skvalitňovať spôsob posielania balíkov.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

NeoShip je medzičlánkom medzi prepravcom a odosielateľom. Ich cieľom je poskytnúť zákazníkovi komplexnú funkcionalitu, ktorá im na základe automatizácie a jednoduchého prístupu do systému, uľahčí a zefektívni procesy súvisiace s expedovaním.

Naším cieľom je aj prostredníctvom našich partnerov, vytvoriť dáta o zásielke z dát uvedených vo faktúrach a takýmto spôsobom pomôcť e-shopu zautomatizovať jeho expedovanie.

NeoShip spolupracuje napríklad s Woocommerce, Shoptetom alebo Buxusom od UI42. NeoShip poskytuje aj dôležitú funkcionalitu, ktorá často odosielateľom chýba – cez NeoShip je možné komunikovať priamo s prepravcom. Ohľadom zrušenia či úpravy dobierky, úpravy adresy doručenia, tel. čísla, podania reklamácie alebo sa môžete dopytovať na akúkoľvek požiadavku týkajúcu sa doručenia zásielky.

Vie sa napojiť na váš hardvér do takej miery, že manuálnu prácu, napríklad v sklade s čítačkami, úplne zminimalizuje. Takisto vie ťahať aj posielať informácie z a do fakturačného systému, pomáha tak pri párovaní dobierok alebo vystavovaní dobropisov.

Máme zákazníkov, ktorý majú NeoSship naimplementovaný do takej miery, že skladník nasníma čítačkou kód produktu, ktorý ide odosielať. Následne nascanuje čiarový kód na faktúre alebo objednávke a vzápätí mu vyjde z tlačiarne štítok aj faktúra alebo preberací protokol k vybranému balíku.

Vie zlepšiť aj váš zákaznícky servis, napríklad prostredníctvom prispôsobenia automatických emailov.

Viac o tom, ako pomocou tohto systému môže aj malý e-shop poskytovať služby na tej najvyššej úrovni, sa dozviete v rozhovore.

 

V rozhovore sa dozviete:

  • 1:28 Komu konkrétne v rámci e-shopu NeoShip uľahčuje prácu. Akým spôsobom dokáže e-shop (odosielateľ) dosiahnuť vyššiu efektivitu alebo šetrenie. Či si vedia e-shopy sami  NeoShip implementovať. S akými partnermi NeoShip spolupracuje.
  • 3:46 V čom spočíva pridaná hodnota pre majiteľov e-shopov. Prečo krabicové riešenia pre e-shopy neobsahujú také rozvinuté funkcionality ako vyvíja NeoShip a prečo je výhodnejšie mať uzavreté partnerstvo práve s NeoShipom.
  • 5:36 Či dodávajú aj hárdvérové riešenia alebo ich systém spolupracuje s harvérom ako napríklad s čítačkami v sklade. Či vedia prispôsobiť a zapracovať špecifické potreby zákazníkov.
  • 7:26 Ako vie NeoShip pomôcť s fakturáciou. Ako sa vie napojiť na existujúci fakturačný systém a pomôcť so sledovaním zásielok.
  • 12:29 Kde robia najčastejšie e-shopy chybu. Ako im môže automatizácia ušetriť čas a peniaze. Ako NeoShip môže pomôcť napríklad pri reklamáciách alebo pri párovaní dobierok. Aké funkcie navyše poskytuje oproti prepravcom, pri sledovaní zásielok.
  • 15:25 Ako NeoShip zlepšuje zákaznícky servis. Aké funkcie si e-shop vie nastaviť, napríklad v automatických emailoch.
  • 17:42 Prečo ich zákazníci najčastejšie oslovujú, čo na NeoShipe najviac oceňujú.
  • 19:51 Od kedy sa oplatí prejsť na automatizáciu. Koľko NeoShip stojí, aká je cenotvorba pre klienta a čo všetko zahŕňa.
  • 22:30 S akým prepravcom spolupracujú. Aké sú výhody táto spolupráca poskytuje. Či v budúcnosti plánujú rozšíriť portfólio dopravných možností.
  • 26:49 Koho vnímajú ako konkurenciu v rámci ich segmentu.

 

Viac o NeoShipe a ich službách sa dozviete na ich webovej stránke: info.neoship.sk

 

 

 

 

 

Zdieľať článok
Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

Už od puberty pracujem na vlastných projektoch. Veľmi skoro som pochopil, že robiť “weby pre klientov” je cesta do … nie úplne pre mňa. Tak som začal pracovať na vlastných projektoch. V 17 rokoch som mal portfólio asi 350 webov so zameraním na financie a poväčšine na českom trhu. Boli postavené na organickom vyhľadávaní zo Seznam.cz a keď trošku vylepšili algoritmus, weby “popadali”. Neskôr som sa zamestnal, okúsil prácu vo veľkej agentúre a aj na krásnej pozícii “IT project Manager”, kde by som vydržal do dôchodku, nebyť ambícií. Tak sme spoločne s agentúrou VISIBILITY rozbiehali affiliate sieť Dognet, ktorá úspešne operuje v CEE regióne už viac ako 10 rokov. Síce s VISIBILITY už sieť nepôsobí viac ako 4 roky, no jej kľúčová úloha pri štarte je nepopierateľná. Dognet má viacero podprojektov, ako napríklad knižky o online a affiliate marketingu Super Affiliate Academy, organizuje affiliate meetupy HotDognet (po celej CEE) a spolu organizoval affiliate konferenciu Affilhero. Robíme veľmi veľa pre edukáciu trhu. Medzičasom som spustil projekt Ecommerce Bridge, ktorý verím že v roku 2024 bude tak isto silne etablovaný v rámci CEE. Je to online magazín pre ecommerce scénu, eshopy a celkovo online podnikanie. Prevádzkujem tiež, asi jediné, Múzeum Mobilov v Európe. Som veľmi hrdý na to, akým spôsobom je celá firma a jej projekty postavené. Že už väčšinou nestoja na mojej osobe a mám úžasný team, ktorý vie viesť projekty aj bez môjho “mikromanažmentu”. Moje obľúbené motivačné bláboly: 👍 “Done is better than perfect” 👍 “Nestrelíš, nedáš gól” 👍 “Aj pád na hubu je krok vpred” 👍 “Veci treba robiť a nie sa o nich rozprávať” Ak si to dočítal až sem, gratulujem, máš veľa voľného času. Investuj ho do “strieľania” a nie krčmovým rečiam, ktoré ešte nikomu nepomohli.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako postaviť performance oddelenie, ktoré doručuje výsledky (Roman Helt – ui42)
1 min. čítanie

Ako postaviť performance oddelenie, ktoré doručuje výsledky (Roman Helt – ui42)

Večný boj medzi tým, či mať interný tím, agentúru, alebo nebodaj sa spoliehať na freelancera, je stále v kurze. Každá z menovaných možností má svoje výhody aj nevýhody. Ako zákazník by ste si mali vedieť vyhodnotiť, čo sa vám najviac oplatí a samozrejme aj trošku tejto práci rozumieť, pokiaľ nechcete zostať oklamaní… Kedy je vhodné […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Pri exporte sa nepýtajte ČI, ale KEDY… prečo nemusí byť CZ trh vždy prvou voľbou? (Ján Aštary – Dexfinity)
1 min. čítanie

Pri exporte sa nepýtajte ČI, ale KEDY… prečo nemusí byť CZ trh vždy prvou voľbou? (Ján Aštary – Dexfinity)

Čakanie na správny moment nie je v prípade expanzie až tak na mieste. Pokiaľ máte e-shop a vidíte v tom pridanú hodnotu, rozhodne by ste do toho mali ísť. Vie to priniesť obrovský obchodný potenciál a množstvo ďalších benefitov. Či je český trh vždy ideálna voľba pre expanziu, ako by mal prebiehať celý proces a […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+