NeoShip je medzičlánkom medzi prepravcom a odosielateľom. Ich cieľom je poskytnúť zákazníkovi komplexnú funkcionalitu, ktorá im na základe automatizácie a jednoduchého prístupu do systému, uľahčí a zefektívni procesy súvisiace s expedovaním.
Naším cieľom je aj prostredníctvom našich partnerov, vytvoriť dáta o zásielke z dát uvedených vo faktúrach a takýmto spôsobom pomôcť e-shopu zautomatizovať jeho expedovanie.
NeoShip spolupracuje napríklad s Woocommerce, Shoptetom alebo Buxusom od UI42. NeoShip poskytuje aj dôležitú funkcionalitu, ktorá často odosielateľom chýba – cez NeoShip je možné komunikovať priamo s prepravcom. Ohľadom zrušenia či úpravy dobierky, úpravy adresy doručenia, tel. čísla, podania reklamácie alebo sa môžete dopytovať na akúkoľvek požiadavku týkajúcu sa doručenia zásielky.
Vie sa napojiť na váš hardvér do takej miery, že manuálnu prácu, napríklad v sklade s čítačkami, úplne zminimalizuje. Takisto vie ťahať aj posielať informácie z a do fakturačného systému, pomáha tak pri párovaní dobierok alebo vystavovaní dobropisov.
Máme zákazníkov, ktorý majú NeoSship naimplementovaný do takej miery, že skladník nasníma čítačkou kód produktu, ktorý ide odosielať. Následne nascanuje čiarový kód na faktúre alebo objednávke a vzápätí mu vyjde z tlačiarne štítok aj faktúra alebo preberací protokol k vybranému balíku.
Vie zlepšiť aj váš zákaznícky servis, napríklad prostredníctvom prispôsobenia automatických emailov.
Viac o tom, ako pomocou tohto systému môže aj malý e-shop poskytovať služby na tej najvyššej úrovni, sa dozviete v rozhovore.
V rozhovore sa dozviete:
- 1:28 Komu konkrétne v rámci e-shopu NeoShip uľahčuje prácu. Akým spôsobom dokáže e-shop (odosielateľ) dosiahnuť vyššiu efektivitu alebo šetrenie. Či si vedia e-shopy sami NeoShip implementovať. S akými partnermi NeoShip spolupracuje.
- 3:46 V čom spočíva pridaná hodnota pre majiteľov e-shopov. Prečo krabicové riešenia pre e-shopy neobsahujú také rozvinuté funkcionality ako vyvíja NeoShip a prečo je výhodnejšie mať uzavreté partnerstvo práve s NeoShipom.
- 5:36 Či dodávajú aj hárdvérové riešenia alebo ich systém spolupracuje s harvérom ako napríklad s čítačkami v sklade. Či vedia prispôsobiť a zapracovať špecifické potreby zákazníkov.
- 7:26 Ako vie NeoShip pomôcť s fakturáciou. Ako sa vie napojiť na existujúci fakturačný systém a pomôcť so sledovaním zásielok.
- 12:29 Kde robia najčastejšie e-shopy chybu. Ako im môže automatizácia ušetriť čas a peniaze. Ako NeoShip môže pomôcť napríklad pri reklamáciách alebo pri párovaní dobierok. Aké funkcie navyše poskytuje oproti prepravcom, pri sledovaní zásielok.
- 15:25 Ako NeoShip zlepšuje zákaznícky servis. Aké funkcie si e-shop vie nastaviť, napríklad v automatických emailoch.
- 17:42 Prečo ich zákazníci najčastejšie oslovujú, čo na NeoShipe najviac oceňujú.
- 19:51 Od kedy sa oplatí prejsť na automatizáciu. Koľko NeoShip stojí, aká je cenotvorba pre klienta a čo všetko zahŕňa.
- 22:30 S akým prepravcom spolupracujú. Aké sú výhody táto spolupráca poskytuje. Či v budúcnosti plánujú rozšíriť portfólio dopravných možností.
- 26:49 Koho vnímajú ako konkurenciu v rámci ich segmentu.
Viac o NeoShipe a ich službách sa dozviete na ich webovej stránke: info.neoship.sk