|
2 min. čítanie

Ako sme našli správnych ľudí do Zásielkovne a UI42

Tí z vás, ktorí už niekedy hľadali zamestnancov do firmy určite vedia, že nájsť kvalitného človeka nie je jednoduché. Preto u nás v Ecommerce Bridge vznikol nápad, skúsiť osloviť ľudí v komunite trochu iným spôsobom. Rozhodli sme sa otestovať netradičnú formu HR rozhovoru. Teraz sa môžete pozrieť našu "case study" a dozviete sa, ako to dopadlo. 

Ako sme našli správnych ľudí do Zásielkovne a UI42

Marketingový manažér do Zásielkovne

Vo februári sme urobili prvé testovacie video, ktoré sme uverejnili len do najväčšej marketérskej Facebookovej skupiny. Hľadal sa univerzálny človek na na marketing. Podľa popisu pracovnej pozície sa hľadal nadčlovek. Preto sme si do horúceho kresla posadili CEO Zásielkovne, Alexandra Janča, a túto pracovnú pozíciu sme rozobrali na drobné. Video môžete nájsť na tomto odkaze.

Ako vyzeralo HR video pre Zásielkovňu:


Ste zvedaví, či sa nakoniec správny človek našiel? To už vám prezradí sám Alex.

Referencia od Alexa:

|

Pre veľký úspech sme sa rozhodli takýto typ zopakovať, ale samozrejme sme pridali niečo najviac a koncept sme vylepšili.

E-commerce Senior Konzultanta do UI42

Možno si ešte pamätáte náš rozhovor z júna s Lukášom Bánosom z UI42. Hľadali sme pre nich e-commerce senior konzultanta. Na takéto seniorské pozície sa nehľadajú zamestnanci jednoducho. Vo väčšine prípadov si musíte kvalitného a skúseného človeka doslova „ukradnúť“ z inej agentúry. Preto často klasické portály s pracovnými ponukami nezasiahnu správnych kandidátov.

Predstavili sme pracovnú náplň na danej pozícii, položili dôležité otázky za vás a nahliadli sme aj do priestorov agentúry, aby potenciálni kandidáti mohli lepšie nasať jej atmosféru.

Ako vyzeralo HR video pre UI42:

|

Ak ste video nezachytili alebo si ho chcete znovu pripomenúť na našom Youtube kanáli. Tento krát však nie preto, aby sme našli nového človeka, ale aby sme vám predstavili výsledok nášho pokusu. Veľmi sa tešíme, že naša ponuka mala úspech a Lukáš na základe nášho videa našiel do UIčka potrebnú posilu. Viac už vám povie sám vo svojom krátkom videu. Ďakujeme a tešíme sa na ďalšie takéto spolupráce.

Referencia od Lukáša:

 

Ak sa vám náš koncept páči a aj vy potrebujete posilu do svojho tímu, ozvite sa nám!

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Užívateľské testovanie svojpomocne? Áno, dá sa. Nie, nie je to úplne jednoduché  (Honza Kvasnička)
6 min. čítanie

Užívateľské testovanie svojpomocne? Áno, dá sa. Nie, nie je to úplne jednoduché (Honza Kvasnička)

Domnienky zabíjajú konverzie a používateľské testovanie vás z tejto slepej uličky vie elegantne vyviesť. V rozhovore sa dozviete, prečo nestačí len nainštalovať Hotjar, ako premeniť frustrujúci formulár na predajnú mašinu a prečo aj test s jedným človekom môže zachrániť váš biznis. Vypočujte si reálne príbehy, chyby, víťazstvá a hlavne rady, ktoré vás naučia pozerať sa […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
E-commerce a “zakázané” témy. Ako sa vysporiadať s nedostatkom príležitostí? (Matúš Porubský, Ploom)
5 min. čítanie

E-commerce a “zakázané” témy. Ako sa vysporiadať s nedostatkom príležitostí? (Matúš Porubský, Ploom)

Ako sa dá vybudovať silná značka v segmente, kde je takmer všetko zakázané? V rozhovore sa dozviete, prečo nevyužívajú pri komunikácii stránky pre dospelých, ako ovplyvnili influencerov a čo im dovoľuje slovenská legislatíva viac než v Česku či Maďarsku. Viac informácií nám poskytol Matúš Porubský, Brand manager RRP SK.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet