|
1 min. čítanie

Ako si nájsť pre firmu dobrých developerov a ako si ich udržať (Ivan Potančok, Vibration)

V rámci pozícii programátorov dnes zažívame obrovskú fluktuáciu a tým pádom majú firmy s hľadaním dobrého človeka, ktorého si zároveň môžu dovoliť zaplatiť, problém. Aké skúsenosti má v tejto oblasti agentúra Vibartion, ktorá má už niekoľko rokov stabilný tím? Rozhovor s Ivom poskytuje cenný insight ako postupovať pri hľadaní a výbere developera a zároveň ako s ním ďalej spolupracovať, aby ste si ho udržali.

Ako si nájsť pre firmu dobrých developerov a ako si ich udržať (Ivan Potančok, Vibration)

V rozhovore s Ivom sa dozviete:

  • Koľko programátorov má agentúra Vibration v tíme a ako ich našla.
  • Koľko ich počas fungovania firmy odišlo a z akých dôvodov.
  • Aké metódy pri hľadaní nových ľudí Vibration najviac používa.
  • Či platí Vibration viac ako je trhový štandard a aké benefity developerom ponúka.
  • Aký má Ivo názor na prácu z domu, kedy je vhodná a kedy nie.
  • Čím sa Vibration líši ako firma od ostatných.
  • Či je problém, keď musí programátor prejsť v rámci nového zamestnania na iný framework.
  • Ako riešiť situáciu, keď si firma nemôže dovoliť drahého programátora a dokáže zohnať iba juniora.
  • Či platí Vibration od hodiny alebo od zadania.
  • Či zažila niekedy Vibration brutálny f*ckup kvôli niektorému z programátorov a ako sa takýmto situáciám vyhnúť.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
E-commerce a “zakázané” témy. Ako sa vysporiadať s nedostatkom príležitostí? (Matúš Porubský, Ploom)
5 min. čítanie

E-commerce a “zakázané” témy. Ako sa vysporiadať s nedostatkom príležitostí? (Matúš Porubský, Ploom)

Ako sa dá vybudovať silná značka v segmente, kde je takmer všetko zakázané? V rozhovore sa dozviete, prečo nevyužívajú pri komunikácii stránky pre dospelých, ako ovplyvnili influencerov a čo im dovoľuje slovenská legislatíva viac než v Česku či Maďarsku. Viac informácií nám poskytol Matúš Porubský, Brand manager RRP SK.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
TikTok Shop, reklamy vo WhatsAppe a príprava na Cyber Five už počas leta | MUDROVAČKA 06/2025
7 min. čítanie

TikTok Shop, reklamy vo WhatsAppe a príprava na Cyber Five už počas leta | MUDROVAČKA 06/2025

Meta testuje reklamy vo WhatsAppe, TikTok mení hru v predaji cez video, Facebook zlučuje videá do Reels, Pinterest redefinuje, ako hľadáme produkty, a Microsoft ukazuje, že má čo povedať aj v oblasti reklamy. Tento diel Mudrovačky je nabitý praktickými tipmi a trendami, ktoré vám pomôžu nestratiť sa v online priestore, v ktorom denne vidíte stovky […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge