1 min. čítanie

Ako si nájsť pre firmu dobrých developerov a ako si ich udržať (Ivan Potančok, Vibration)

V rámci pozícii programátorov dnes zažívame obrovskú fluktuáciu a tým pádom majú firmy s hľadaním dobrého človeka, ktorého si zároveň môžu dovoliť zaplatiť, problém. Aké skúsenosti má v tejto oblasti agentúra Vibartion, ktorá má už niekoľko rokov stabilný tím? Rozhovor s Ivom poskytuje cenný insight ako postupovať pri hľadaní a výbere developera a zároveň ako s ním ďalej spolupracovať, aby ste si ho udržali.

V rozhovore s Ivom sa dozviete:

  • Koľko programátorov má agentúra Vibration v tíme a ako ich našla.
  • Koľko ich počas fungovania firmy odišlo a z akých dôvodov.
  • Aké metódy pri hľadaní nových ľudí Vibration najviac používa.
  • Či platí Vibration viac ako je trhový štandard a aké benefity developerom ponúka.
  • Aký má Ivo názor na prácu z domu, kedy je vhodná a kedy nie.
  • Čím sa Vibration líši ako firma od ostatných.
  • Či je problém, keď musí programátor prejsť v rámci nového zamestnania na iný framework.
  • Ako riešiť situáciu, keď si firma nemôže dovoliť drahého programátora a dokáže zohnať iba juniora.
  • Či platí Vibration od hodiny alebo od zadania.
  • Či zažila niekedy Vibration brutálny f*ckup kvôli niektorému z programátorov a ako sa takýmto situáciám vyhnúť.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
SuperFaktúra a jej milión vystavených faktúr mesačne! Ako robia marketing? (Branislav Šimo, SuperFaktúra)
4 min. čítanie

SuperFaktúra a jej milión vystavených faktúr mesačne! Ako robia marketing? (Branislav Šimo, SuperFaktúra)

Podnikateľské prostredie medzi software na fakturáciu je pomerne saturované. Spoločnosť SuperFaktúra to ale aj napriek tomu zvláda a je jednotkou na slovenskom trhu. Ich model platenia od začiatku sa im osvedčil a majú aj napriek tomu vysoké LTV u zákazníkov. Snažia sa zaujať prístupom a kvalitou. Okrem iného sa tiež dozviete, ako im funguje 7 […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Ako dokáže umelá inteligencia e-shopom ušetriť veľa času a peňazí? (Tomáš Brunovský, MagicScript)
4 min. čítanie

Ako dokáže umelá inteligencia e-shopom ušetriť veľa času a peňazí? (Tomáš Brunovský, MagicScript)

Umelá inteligencia ako buzzword posledných mesiacov stále rezonuje v marketingových a biznis kruhoch. Aké všetky možnosti nám ponúka a v čom dokáže byť užitočná v rámci online podnikania? Tipy pre využitie AI pre e-shopy nám prišiel dať Tomáš Brunovský, Architekt IT riešení v MagicScript.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+