2 min. čítanie

Ako sa zmenilo SEO za posledných 16 rokov? (Tibor Peták, seochat.sk)

Tibor Peták sa už viac ako 16 rokov venuje SEO a optimalizuje weby. Má agentúru, v ktorej pracuje 7 ľudí, všetci externe. Rozprávali sme sa o tom, ako funguje SEO dnes a ako fungovalo na začiatku jeho kariéry.

V rozhovore sa dozviete:

  • 00:53 ako sa robilo SEO v roku 2003, keď Tibor začínal a ako sa robí dnes;
  • 4:21 čo sa zmenilo za posledné roky, aké nástroje používal, keď začínal a prečo vtedy podľa neho neexistovali nástroje, aké sú dnes;
  • 7:37 či riešili v minulosti a aj dnes niečo iné ako Google;
  • 9:29 prečo si myslí, že ostatné vyhľadávače neuspeli;
  • 11:06 či je dnes ťažšie robiť SEO a prečo;
  • 13:08 ako sa vyvíja dôležitosť on-page alebo off-page SEO v porovnaní s minulosťou;
  • 15:00 či niekedy skúšal Black Hat SEO;
  • 16:28 čo podľa neho dnes v SEO funguje;
  • 18:25 či si tvoria jeho klienti obsah sami, alebo im ho robí jeho agentúra;
  • 19:08 či sa oplatí robiť si stránku na Facebook kvôli sociálnym signálom a či to vplýva na organickú návštevnosť webu;
  • 21:02 ako tvoriť obsah na ťažké kľúčové slová, ktoré sú ale veľmi vyhľadávané, ako je napr. poistenie;
  • 23:48 či je pravda a je smerodajné to, čo hovorí Google;
  • 27:48 či bude podľa neho o ďalších 16 rokov SEO rovnaké, ako bolo na začiatku jeho kariéry.

 

 

 

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
1 min. čítanie

Majú sa marketéri báť AI a automatizácie? Máme tu úsvit úpadku marketingu, ako sme ho poznali doteraz?

So šéfom a zakladateľom agentúry PS:Digital, Petrom Šebom, sme sa v tomto rozhovore rozprávali o budúcnosti automatizácie a umelej inteligencie (AI) v digitálnom biznise a o tom, ako môže tento pokrok už čoskoro zmeniť prácu marketérov vo všeobecnosti. Môžu tieto trendy ohroziť živobytie copywriterov alebo grafikov?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok