V rozhovore sa dozviete:
- 00:53 ako sa robilo SEO v roku 2003, keď Tibor začínal a ako sa robí dnes;
- 4:21 čo sa zmenilo za posledné roky, aké nástroje používal, keď začínal a prečo vtedy podľa neho neexistovali nástroje, aké sú dnes;
- 7:37 či riešili v minulosti a aj dnes niečo iné ako Google;
- 9:29 prečo si myslí, že ostatné vyhľadávače neuspeli;
- 11:06 či je dnes ťažšie robiť SEO a prečo;
- 13:08 ako sa vyvíja dôležitosť on-page alebo off-page SEO v porovnaní s minulosťou;
- 15:00 či niekedy skúšal Black Hat SEO;
- 16:28 čo podľa neho dnes v SEO funguje;
- 18:25 či si tvoria jeho klienti obsah sami, alebo im ho robí jeho agentúra;
- 19:08 či sa oplatí robiť si stránku na Facebook kvôli sociálnym signálom a či to vplýva na organickú návštevnosť webu;
- 21:02 ako tvoriť obsah na ťažké kľúčové slová, ktoré sú ale veľmi vyhľadávané, ako je napr. poistenie;
- 23:48 či je pravda a je smerodajné to, čo hovorí Google;
- 27:48 či bude podľa neho o ďalších 16 rokov SEO rovnaké, ako bolo na začiatku jeho kariéry.