
V rozhovore sa dozviete:
- 01:10 Do vyučovania VŠ sa často zapájajú aj firmy z marketingu. Aký je trend? Zapájajú sa viac?
- 03:21 Prečo by sa mala vôbec firma zapájať do školstva?
- 04:07 Čo by mala firma robiť, aby zaujala? Aby nebola len no-name firmou keď hľadá ľudí?
- 05:23 Aký máš názor na program “stážistov” alebo brigánikov? Má to pre firmu zmysel?
- 09:45 Čo od stážistu môže firma čakať? A ako k tomu pristúpiť?
- 14:28 Máš nejaký feedback od firiem, že čo tým získali?
- 15:41 Čo je podľa teba základ úspechu pre firmu pri hľadaní marketérov? Ako robiť “HR branding” aby našli tých najlepších marketérov?
Rozhovor vznikol v spolupráci s Digitálnou Univerzitou.