1 min. čítanie

Ako sa z pohľadu firmy zapojiť do vzdelávania a uľahčiť si hiring? (Jaroslav Vojtechovský, Digitálna Univerzita)

Zakladateľ a šéf Digitálnej Univerzity, Jaroslav Vojtechovský, nám v tejto časti magazínu Ecommerce Bridge porozprával, ako by mali firmy postupovať pri vychovávaní si nových ľudí. Nechajte sa inšpirovať.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

V rozhovore sa dozviete:

  • 01:10 Do vyučovania VŠ sa často zapájajú aj firmy z marketingu. Aký je trend? Zapájajú sa viac?
  • 03:21 Prečo by sa mala vôbec firma zapájať do školstva?
  • 04:07 Čo by mala firma robiť, aby zaujala? Aby nebola len no-name firmou keď hľadá ľudí?
  • 05:23 Aký máš názor na program “stážistov” alebo brigánikov? Má to pre firmu zmysel?
  • 09:45 Čo od stážistu môže firma čakať? A ako k tomu pristúpiť?
  • 14:28 Máš nejaký feedback od firiem, že čo tým získali?
  • 15:41 Čo je podľa teba základ úspechu pre firmu pri hľadaní marketérov? Ako robiť “HR branding” aby našli tých najlepších marketérov?
Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Rozhovor vznikol v spolupráci s Digitálnou Univerzitou.

Zdieľať článok
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladateľ projektu Ecommerce Bridge a riaditeľ affiliate siete Dognet, ktorá aktuálne pôsobí v 13 krajiných strednej Európy a Balkánu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
SuperFaktúra a jej milión vystavených faktúr mesačne! Ako robia marketing? (Branislav Šimo, SuperFaktúra)
4 min. čítanie

SuperFaktúra a jej milión vystavených faktúr mesačne! Ako robia marketing? (Branislav Šimo, SuperFaktúra)

Podnikateľské prostredie medzi software na fakturáciu je pomerne saturované. Spoločnosť SuperFaktúra to ale aj napriek tomu zvláda a je jednotkou na slovenskom trhu. Ich model platenia od začiatku sa im osvedčil a majú aj napriek tomu vysoké LTV u zákazníkov. Snažia sa zaujať prístupom a kvalitou. Okrem iného sa tiež dozviete, ako im funguje 7 […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Ako dokáže umelá inteligencia e-shopom ušetriť veľa času a peňazí? (Tomáš Brunovský, MagicScript)
4 min. čítanie

Ako dokáže umelá inteligencia e-shopom ušetriť veľa času a peňazí? (Tomáš Brunovský, MagicScript)

Umelá inteligencia ako buzzword posledných mesiacov stále rezonuje v marketingových a biznis kruhoch. Aké všetky možnosti nám ponúka a v čom dokáže byť užitočná v rámci online podnikania? Tipy pre využitie AI pre e-shopy nám prišiel dať Tomáš Brunovský, Architekt IT riešení v MagicScript.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+