|
1 min. čítanie

Ako sa stavia konferencia Digital RULEZZ a prečo by si mal prísť aj tento rok (Peťo Šebo)

Čo je dnes konferencia Digital RULEZZ ? Na čom je postavená a čo sú kľúčové veci pri organizácii? A ako to, že 97% ľudí z minulého roka sa chystá aj na tento ročník? Vyspovedali sme Peťa Šeba, hlavného organizátora konferencie.

Ako sa stavia konferencia Digital RULEZZ a prečo by si mal prísť aj tento rok (Peťo Šebo)

Je zaujímavé, že až 97% ľudí z minulého roka deklarovalo, že sa chystá na Digital RULEZZ 2018 znova. Tento rok je Ecommerce Bridge partnerom konferencie, tak sme vyspovedali Peťa a pridali aj pozvánku.

Čo sme zistili?

  • Na konferencii nemajú „platených“ prednášajúcich
  • Alfa a omega je catering
  • Prečo spojili Mobile a Internet RULEZZ do jedného
  • Peťo nechcel povedať, koľko % z rozpočtu sú financie zo vstupeniek a koľko z partnerstiev
  • Čo je najväčšia položka v rozpočte
  • Ako robia marketing samotnej konferencie a cez čo sa najviac predávajú lístky

Tak, vidíme sa 27.11.2018 v Starej tržnici 🙂

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
E-commerce a “zakázané” témy. Ako sa vysporiadať s nedostatkom príležitostí? (Matúš Porubský, Ploom)
5 min. čítanie

E-commerce a “zakázané” témy. Ako sa vysporiadať s nedostatkom príležitostí? (Matúš Porubský, Ploom)

Ako sa dá vybudovať silná značka v segmente, kde je takmer všetko zakázané? V rozhovore sa dozviete, prečo nevyužívajú pri komunikácii stránky pre dospelých, ako ovplyvnili influencerov a čo im dovoľuje slovenská legislatíva viac než v Česku či Maďarsku. Viac informácií nám poskytol Matúš Porubský, Brand manager RRP SK.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
TikTok Shop, reklamy vo WhatsAppe a príprava na Cyber Five už počas leta | MUDROVAČKA 06/2025
7 min. čítanie

TikTok Shop, reklamy vo WhatsAppe a príprava na Cyber Five už počas leta | MUDROVAČKA 06/2025

Meta testuje reklamy vo WhatsAppe, TikTok mení hru v predaji cez video, Facebook zlučuje videá do Reels, Pinterest redefinuje, ako hľadáme produkty, a Microsoft ukazuje, že má čo povedať aj v oblasti reklamy. Tento diel Mudrovačky je nabitý praktickými tipmi a trendami, ktoré vám pomôžu nestratiť sa v online priestore, v ktorom denne vidíte stovky […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge