Lokalizácia v strednej Európe je však ešte v nedohľadne. Ako odrazový mostík nášho rozhovoru použijeme fakt, že Dávid už doma hlasového asistenta má 一 ako ho využíva? Ďalej sa budeme snažiť odhadnúť ako sa bude vyvíjať v tomto smere online nakupovanie, ako to ovplyvní eshopy a ktorá zo značiek má najväčší potenciál presadiť sa u nás.
V tomto rozhovore sa dozviete:
- Aká je Dávidova bežná náplň práce.
- Ako využíva Dávid doma smart asistenta Alexu a či je s ňou spokojný.
- Aký je medzi hlasovými asistentmi na trhu pre slovenské užívateľa rozdiel.
- Ako je to s nakupovaním cez domáceho asistenta v západnej Európe a Amerike.
- Ktoré funkcie ešte na Slovensku používať nemôžeme, ale v zahraničí už áno.
- Ktorá z firiem má na trhu z hľadiska asistentov najväčšie zastúpenie a najväčšie prednosti.
- Ktorý z týchto asistentov sa podľa Dávida presadí v strednej Európe a od čoho to bude závisieť.
- Ako by teoreticky mohla vyzerať lokalizácia a integrácia hlasových asistentov u nás a ako sa na to môžu eshopy pripraviť.
- Aká môže byť odvrátená stránka nakupovanie cez asistenta z hľadiska zbierania informácií.