2 min. čítanie

Ako sa môžu eshopy pripraviť na budúcnosť so Smarthome a hlasovými asistentmi (Dávid Tvrdoň, SME)

Dávid Tvrdoň pracuje pre denník SME ako produktový manažér a je autorom podcastu Klik. V tomto rozhovore budeme tak trochu polemizovať o budúcnosti. Technologický pokrok sa neustále zrýchľuje a ak chce byť človek úspešný, musí držať krok. Ovládanie zariadení hlasom má v tomto smere obrovský potenciál. Giganti ako Microsoft, Amazon Google či Apple už majú na trhu hlasových asistentov.

Lokalizácia v strednej Európe je však ešte v nedohľadne. Ako odrazový mostík nášho rozhovoru použijeme fakt, že Dávid už doma hlasového asistenta má 一 ako ho využíva? Ďalej sa budeme snažiť odhadnúť ako sa bude vyvíjať v tomto smere online nakupovanie, ako to ovplyvní eshopy a ktorá zo značiek má najväčší potenciál presadiť sa u nás.

V tomto rozhovore sa dozviete:

  • Aká je Dávidova bežná náplň práce.
  • Ako využíva Dávid doma smart asistenta Alexu a či je s ňou spokojný.
  • Aký je medzi hlasovými asistentmi na trhu pre slovenské užívateľa rozdiel.
  • Ako je to s nakupovaním cez domáceho asistenta v západnej Európe a Amerike.
  • Ktoré funkcie ešte na Slovensku používať nemôžeme, ale v zahraničí už áno.
  • Ktorá z firiem má na trhu z hľadiska asistentov najväčšie zastúpenie a najväčšie prednosti.
  • Ktorý z týchto asistentov sa podľa Dávida presadí v strednej Európe a od čoho to bude závisieť.
  • Ako by teoreticky mohla vyzerať lokalizácia a integrácia hlasových asistentov u nás a ako sa na to môžu eshopy pripraviť.
  • Aká môže byť odvrátená stránka nakupovanie cez asistenta z hľadiska zbierania informácií.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako postaviť performance oddelenie, ktoré doručuje výsledky (Roman Helt – ui42)
1 min. čítanie

Ako postaviť performance oddelenie, ktoré doručuje výsledky (Roman Helt – ui42)

Večný boj medzi tým, či mať interný tím, agentúru, alebo nebodaj sa spoliehať na freelancera, je stále v kurze. Každá z menovaných možností má svoje výhody aj nevýhody. Ako zákazník by ste si mali vedieť vyhodnotiť, čo sa vám najviac oplatí a samozrejme aj trošku tejto práci rozumieť, pokiaľ nechcete zostať oklamaní… Kedy je vhodné […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Pri exporte sa nepýtajte ČI, ale KEDY… prečo nemusí byť CZ trh vždy prvou voľbou? (Ján Aštary – Dexfinity)
1 min. čítanie

Pri exporte sa nepýtajte ČI, ale KEDY… prečo nemusí byť CZ trh vždy prvou voľbou? (Ján Aštary – Dexfinity)

Čakanie na správny moment nie je v prípade expanzie až tak na mieste. Pokiaľ máte e-shop a vidíte v tom pridanú hodnotu, rozhodne by ste do toho mali ísť. Vie to priniesť obrovský obchodný potenciál a množstvo ďalších benefitov. Či je český trh vždy ideálna voľba pre expanziu, ako by mal prebiehať celý proces a […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+