2 min. čítanie

Ako urobiť prvý krok a rozbehnúť svoj vlastný e-shop (Andrea Podstrelencová, Holokolo)

Andrea Podstrelencová dlhé roky pôsobila ako HR riaditeľka vo veľkých korporáciách. Vlani sa však rozhodla vystúpiť zo svojej komfortnej zóny a vydať sa vlastnou cestou. Dnes je CEO nového cyklistického e-shopu Holokolo. V rozhovore nám porozprávala o tom, aké boli jej kroky z korporátu k vlastnému biznisu, čo všetko to obnáša a na čo sa treba v začiatkoch s e-shopom zamerať. Jej skúsenosti stoja za to.

Veronika Pečimon Hesková Veronika Pečimon Hesková
Editor-in-Chief Ecommerce Bridge

V rozhovore sa dozviete:

    • 00:36 Ako sa Andrea dostala od korporátnej kariéry k tomu, že si otvorí vlastný e-shop?
    • 02:45 Čo boli jej prvé kroky?
    • 05:12 Čo všetko a akým spôsobom sa začiatočník musí naučiť?
    • 07:33 Môže človek rozbehnúť e-shop sám alebo je nutný tím ľudí už na začiatku?
    • 10:33 Aké sú hlavné plány spoločnosti Holokolo?
    • 12:10 Čo všetko je potrebné vedieť a zariadiť pri vstupe na nový zahraničný trh?
    • 13:53 Ako si zostaviť marketingový plán na celý rok?
    • 16:28 Ako si vybrať správne riešenie pre svoj e-shop?
    • 19:46 Čo robiť so zložitejšími produktmi a akým spôsobom ich podporiť?
    • 21:10 Kde všade promovať a využívať reklamné blogy?
    • 23:20 Zhrnutie. Ako začať  a prečo je kľúčové vybrať si správny názov e-shopu.

Zdieľať článok
Veronika Pečimon Hesková
Editor-in-Chief Ecommerce Bridge

V Ecommerce Bridge sa venuje najmä komunikácii s autormi, editovaniu a publikovaniu článkov a video rozhovorov. Má na starosti celý chod projektu, inovácie, propagáciu a všetko spojené s obsahovou stránkou.

Tento článok ti prináša

Ecommerce Bridge

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov ecommerce. Ponúka novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Okrem toho organizuje aj rôzne eventy a roadshow po Slovensku.

Viac o tejto spoločnosti

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
SuperFaktúra a jej milión vystavených faktúr mesačne! Ako robia marketing? (Branislav Šimo, SuperFaktúra)
4 min. čítanie

SuperFaktúra a jej milión vystavených faktúr mesačne! Ako robia marketing? (Branislav Šimo, SuperFaktúra)

Podnikateľské prostredie medzi software na fakturáciu je pomerne saturované. Spoločnosť SuperFaktúra to ale aj napriek tomu zvláda a je jednotkou na slovenskom trhu. Ich model platenia od začiatku sa im osvedčil a majú aj napriek tomu vysoké LTV u zákazníkov. Snažia sa zaujať prístupom a kvalitou. Okrem iného sa tiež dozviete, ako im funguje 7 […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Ako dokáže umelá inteligencia e-shopom ušetriť veľa času a peňazí? (Tomáš Brunovský, MagicScript)
4 min. čítanie

Ako dokáže umelá inteligencia e-shopom ušetriť veľa času a peňazí? (Tomáš Brunovský, MagicScript)

Umelá inteligencia ako buzzword posledných mesiacov stále rezonuje v marketingových a biznis kruhoch. Aké všetky možnosti nám ponúka a v čom dokáže byť užitočná v rámci online podnikania? Tipy pre využitie AI pre e-shopy nám prišiel dať Tomáš Brunovský, Architekt IT riešení v MagicScript.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+