Zaujíma ma
25. februára 2020

Veronika Pečimon Hesková

Editor-in-Chief Ecommerce Bridge
25. februára 2020

Ako urobiť prvý krok a rozbehnúť svoj vlastný e-shop (Andrea Podstrelencová, Holokolo)

2 min čítanie

Andrea Podstrelencová dlhé roky pôsobila ako HR riaditeľka vo veľkých korporáciách. Vlani sa však rozhodla vystúpiť zo svojej komfortnej zóny a vydať sa vlastnou cestou. Dnes je CEO nového cyklistického e-shopu Holokolo. V rozhovore nám porozprávala o tom, aké boli jej kroky z korporátu k vlastnému biznisu, čo všetko to obnáša a na čo sa treba v začiatkoch s e-shopom zamerať. Jej skúsenosti stoja za to.

V rozhovore sa dozviete:

    • 00:36 Ako sa Andrea dostala od korporátnej kariéry k tomu, že si otvorí vlastný e-shop?
    • 02:45 Čo boli jej prvé kroky?
    • 05:12 Čo všetko a akým spôsobom sa začiatočník musí naučiť?
    • 07:33 Môže človek rozbehnúť e-shop sám alebo je nutný tím ľudí už na začiatku?
    • 10:33 Aké sú hlavné plány spoločnosti Holokolo?
    • 12:10 Čo všetko je potrebné vedieť a zariadiť pri vstupe na nový zahraničný trh?
    • 13:53 Ako si zostaviť marketingový plán na celý rok?
    • 16:28 Ako si vybrať správne riešenie pre svoj e-shop?
    • 19:46 Čo robiť so zložitejšími produktmi a akým spôsobom ich podporiť?
    • 21:10 Kde všade promovať a využívať reklamné blogy?
    • 23:20 Zhrnutie. Ako začať  a prečo je kľúčové vybrať si správny názov e-shopu.

Získaj novinky ako prvý

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.

Autor článku

Veronika Pečimon Hesková

Editor-in-Chief Ecommerce Bridge

V Ecommerce Bridge sa venuje najmä komunikácii s autormi, editovaniu a publikovaniu článkov a video rozhovorov. Má na starosti celý chod projektu, inovácie, propagáciu a všetko spojené s obsahovou stránkou.

Posledné
Obľúbené
  • Kategórie

  • Podcasty

  • O nás

    Pravidlené novinky, rozhovory a dlhodobý obsah pre majiteľov eshopov a ecommerce marketérov. To je Ecommerce Bridge.