2 min. čítanie

Ako urobiť prvý krok a rozbehnúť svoj vlastný e-shop (Andrea Podstrelencová, Holokolo)

Andrea Podstrelencová dlhé roky pôsobila ako HR riaditeľka vo veľkých korporáciách. Vlani sa však rozhodla vystúpiť zo svojej komfortnej zóny a vydať sa vlastnou cestou. Dnes je CEO nového cyklistického e-shopu Holokolo. V rozhovore nám porozprávala o tom, aké boli jej kroky z korporátu k vlastnému biznisu, čo všetko to obnáša a na čo sa treba v začiatkoch s e-shopom zamerať. Jej skúsenosti stoja za to.

Veronika Pečimon Hesková Veronika Pečimon Hesková
Editor-in-Chief Ecommerce Bridge

V rozhovore sa dozviete:

    • 00:36 Ako sa Andrea dostala od korporátnej kariéry k tomu, že si otvorí vlastný e-shop?
    • 02:45 Čo boli jej prvé kroky?
    • 05:12 Čo všetko a akým spôsobom sa začiatočník musí naučiť?
    • 07:33 Môže človek rozbehnúť e-shop sám alebo je nutný tím ľudí už na začiatku?
    • 10:33 Aké sú hlavné plány spoločnosti Holokolo?
    • 12:10 Čo všetko je potrebné vedieť a zariadiť pri vstupe na nový zahraničný trh?
    • 13:53 Ako si zostaviť marketingový plán na celý rok?
    • 16:28 Ako si vybrať správne riešenie pre svoj e-shop?
    • 19:46 Čo robiť so zložitejšími produktmi a akým spôsobom ich podporiť?
    • 21:10 Kde všade promovať a využívať reklamné blogy?
    • 23:20 Zhrnutie. Ako začať  a prečo je kľúčové vybrať si správny názov e-shopu.

Zdieľať článok
Veronika Pečimon Hesková
Editor-in-Chief Ecommerce Bridge

V Ecommerce Bridge sa venuje najmä komunikácii s autormi, editovaniu a publikovaniu článkov a video rozhovorov. Má na starosti celý chod projektu, inovácie, propagáciu a všetko spojené s obsahovou stránkou.

Ecommerce Bridge
Tento článok ti prináša

Ecommerce Bridge

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
1 min. čítanie

Majú sa marketéri báť AI a automatizácie? Máme tu úsvit úpadku marketingu, ako sme ho poznali doteraz?

So šéfom a zakladateľom agentúry PS:Digital, Petrom Šebom, sme sa v tomto rozhovore rozprávali o budúcnosti automatizácie a umelej inteligencie (AI) v digitálnom biznise a o tom, ako môže tento pokrok už čoskoro zmeniť prácu marketérov vo všeobecnosti. Môžu tieto trendy ohroziť živobytie copywriterov alebo grafikov?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Miroslava Birešová, Kaufland
2 min. čítanie

Na slovenský a český trh už čoskoro vstúpi Kaufland online trhovisko. Ako ho môžu e-shopy využiť pre svoj rast? (Miroslava Birešová, Global Marketplace)

V tejto časti magazínu Ecommerce Bridge nám sales manažérka Kaufland Global Marketplace pre Česko a Slovensko, Miroslava Birešová, priblížila nové Kaufland online trhovisko, ktoré vstúpi na trh už v tomto roku. Ako zmení pomery v e-commerce prostredí v našom priestore a čo nové prinesie?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok