2 min. čítanie

Ako urobiť prvý krok a rozbehnúť svoj vlastný e-shop (Andrea Podstrelencová, Holokolo)

Andrea Podstrelencová dlhé roky pôsobila ako HR riaditeľka vo veľkých korporáciách. Vlani sa však rozhodla vystúpiť zo svojej komfortnej zóny a vydať sa vlastnou cestou. Dnes je CEO nového cyklistického e-shopu Holokolo. V rozhovore nám porozprávala o tom, aké boli jej kroky z korporátu k vlastnému biznisu, čo všetko to obnáša a na čo sa treba v začiatkoch s e-shopom zamerať. Jej skúsenosti stoja za to.

Veronika Pečimon Hesková Veronika Pečimon Hesková
Editor-in-Chief Ecommerce Bridge

V rozhovore sa dozviete:

    • 00:36 Ako sa Andrea dostala od korporátnej kariéry k tomu, že si otvorí vlastný e-shop?
    • 02:45 Čo boli jej prvé kroky?
    • 05:12 Čo všetko a akým spôsobom sa začiatočník musí naučiť?
    • 07:33 Môže človek rozbehnúť e-shop sám alebo je nutný tím ľudí už na začiatku?
    • 10:33 Aké sú hlavné plány spoločnosti Holokolo?
    • 12:10 Čo všetko je potrebné vedieť a zariadiť pri vstupe na nový zahraničný trh?
    • 13:53 Ako si zostaviť marketingový plán na celý rok?
    • 16:28 Ako si vybrať správne riešenie pre svoj e-shop?
    • 19:46 Čo robiť so zložitejšími produktmi a akým spôsobom ich podporiť?
    • 21:10 Kde všade promovať a využívať reklamné blogy?
    • 23:20 Zhrnutie. Ako začať  a prečo je kľúčové vybrať si správny názov e-shopu.

Zdieľať článok
Veronika Pečimon Hesková
Editor-in-Chief Ecommerce Bridge

V Ecommerce Bridge sa venuje najmä komunikácii s autormi, editovaniu a publikovaniu článkov a video rozhovorov. Má na starosti celý chod projektu, inovácie, propagáciu a všetko spojené s obsahovou stránkou.

Tento článok ti prináša

Ecommerce Bridge

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov ecommerce. Ponúka novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Okrem toho organizuje aj rôzne eventy a roadshow po Slovensku.

Viac o tejto spoločnosti

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Na čom “beží” e-shop GymBeam a čo to vie naučiť každého e-shopára. (Róbert Čižmár, GymBeam)
1 min. čítanie

Na čom “beží” e-shop GymBeam a čo to vie naučiť každého e-shopára. (Róbert Čižmár, GymBeam)

Je nevyhnutné pre e-shopy vyhľadávať riešenie webu na mieru, alebo sa od začiatku uspokoja s krabicovým produktom? GymBeam momentálne migruje svoje dáta z Magenta a je to proces na niekoľko mesiacov až rokov. Čo by v minulosti spravili inak, aby sa tomu vyhli, kedy reálne zvažovať custom riešenie od začiatku a na čo by sa […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Ovládnu e-commerce marketplaces? Ako sa v nich orientovať a vyťažiť maximum! (Radek Klouda – Baselinker)
1 min. čítanie

Ovládnu e-commerce marketplaces? Ako sa v nich orientovať a vyťažiť maximum! (Radek Klouda – Baselinker)

V posledných mesiacoch nad e-commerce visí strašiak menom marketplaces. V extrémnych prípadoch niektorí predpovedajú úplný zánik klasických e-shopov a prechod len na tieto trhoviská. Zatiaľ to našťastie tak hrozné nie je a vyzerá to tak, že ani nebude. Ako to teda bude vyzerať s trhoviskami o pár rokov, či budú základom pre každý e-shop a […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+