2 min. čítanie

Ako predať alebo kúpiť e-shop a nespáliť sa? (Juraj Sasko, Visibility)

V dnešnej dobe je predaj e-shopov stále populárnejší a mnoho ľudí sa snaží kúpiť si už niečo vybudované. Avšak pred takýmto krokom je dôležité zvážiť niekoľko faktorov. Juraj Sasko z Visibility nám v tomto rozhovore porozprával množstvo cenných informácií, ktoré sa môžu zísť, pokiaľ nad tým skutočne premýšľate. Témy, ako je stav súčasných e-shopov, aspekty týkajúce sa kúpy, migrácia zákazníkov, budovanie značky, sociálne siete, technologické problémy a SEO, sú vo videu dôkladne rozobraté a poskytujú náhľad na tento zdanlivo rýchlo, no v skutočnosti náročný proces. Nechajte sa inšpirovať a získajte cenné rady, ktoré vám pomôžu pri kúpe a prevádzke e-shopu.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
SLEDUJTE TENTO OBSAH Ako podcast

V rozhovore sa dozviete:

    • 01:58 Prečo sa dnes ľudia snažia predať e-shop?
    • 03:35 Sú dnes e-shopy “na predaj” v inom stave, ako napríklad pred 5 rokmi?
    • 04:57 Čím sa ako prvým zaoberať pri záujme o kúpu?
    • 06:25 Oplatí sa k e-shopu riešiť aj kúpu s.r.o.-čky?
    • 08:29 Je lepšie nechať pôvodnú značku alebo budovať niečo nové?
    • 14:42 Na čo si dať pozor pri migrácii zákazníkov z hľadiska GDPR?
    • 19:21 A čo profily na sociálnych sieťach? Akú majú hodnotu?
    • 22:53 Mám pri kúpe e-shopu spájať stránky na sociálnych sieťach?
    • 25:59 Môže nastať nejaký technologický problém pri prevádzke a migrácii?
    • 29:06 Ako to je so skladmi? Kontrola je kľúčová…
    • 32:59 A SEO? Na čo sa pozerať a čo si overiť?
    • 38:14 Ako pripraviť e-shop na predaj, aby z toho získal predajca čo najviac?
    • 43:07 Odporúčania na záver?
Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladateľ projektu Ecommerce Bridge a riaditeľ affiliate siete Dognet, ktorá aktuálne pôsobí v 13 krajiných strednej Európy a Balkánu.

Tento článok ti prináša

Visibility

Visibility je online marketingová agentúra, ktorá ponúka širokú škálu služieb vrátane SEO, PPC, sociálnych médií, tvorby webových stránok, copywritingu, grafických služieb, brandingu, školení, emailového marketingu a marketingovej stratégie. Sú na trhu už 11 rokov a majú za sebou viac ako 1200 úspešných projektov.

Viac o tejto spoločnosti

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako dokáže umelá inteligencia e-shopom ušetriť veľa času a peňazí? (Tomáš Brunovský, MagicScript)
4 min. čítanie

Ako dokáže umelá inteligencia e-shopom ušetriť veľa času a peňazí? (Tomáš Brunovský, MagicScript)

Umelá inteligencia ako buzzword posledných mesiacov stále rezonuje v marketingových a biznis kruhoch. Aké všetky možnosti nám ponúka a v čom dokáže byť užitočná v rámci online podnikania? Tipy pre využitie AI pre e-shopy nám prišiel dať Tomáš Brunovský, Architekt IT riešení v MagicScript.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Praktické e-mailingové tipy pre malé a stredné e-shopy. Čo by ste sa mali naučiť od najväčších? (Ondřej Ratajský, SmartEmailing)
4 min. čítanie

Praktické e-mailingové tipy pre malé a stredné e-shopy. Čo by ste sa mali naučiť od najväčších? (Ondřej Ratajský, SmartEmailing)

Na email marketing sa niekedy pozerá s prílišným rešpektom. Začneme ho robiť, až keď bude čas, alebo viac financií. Pritom by mal tvoriť jednu z kľúčových častí vášho marketingového mixu. A nie len tak posielanie náhodných ponúk. Personalizácia a segmentovanie publika môžu mať výrazný podiel na lepšom konverznom pomere. Ako by to mali robiť malé […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+