2 min. čítanie

Ako predať alebo kúpiť e-shop a nespáliť sa? (Juraj Sasko, Visibility)

V dnešnej dobe je predaj e-shopov stále populárnejší a mnoho ľudí sa snaží kúpiť si už niečo vybudované. Avšak pred takýmto krokom je dôležité zvážiť niekoľko faktorov. Juraj Sasko z Visibility nám v tomto rozhovore porozprával množstvo cenných informácií, ktoré sa môžu zísť, pokiaľ nad tým skutočne premýšľate. Témy, ako je stav súčasných e-shopov, aspekty týkajúce sa kúpy, migrácia zákazníkov, budovanie značky, sociálne siete, technologické problémy a SEO, sú vo videu dôkladne rozobraté a poskytujú náhľad na tento zdanlivo rýchlo, no v skutočnosti náročný proces. Nechajte sa inšpirovať a získajte cenné rady, ktoré vám pomôžu pri kúpe a prevádzke e-shopu.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
SLEDUJTE TENTO OBSAH Ako podcast

V rozhovore sa dozviete:

  • 01:58 Prečo sa dnes ľudia snažia predať e-shop?
  • 03:35 Sú dnes e-shopy “na predaj” v inom stave, ako napríklad pred 5 rokmi?
  • 04:57 Čím sa ako prvým zaoberať pri záujme o kúpu?
  • 06:25 Oplatí sa k e-shopu riešiť aj kúpu s.r.o.-čky?
  • 08:29 Je lepšie nechať pôvodnú značku alebo budovať niečo nové?
  • 14:42 Na čo si dať pozor pri migrácii zákazníkov z hľadiska GDPR?
  • 19:21 A čo profily na sociálnych sieťach? Akú majú hodnotu?
  • 22:53 Mám pri kúpe e-shopu spájať stránky na sociálnych sieťach?
  • 25:59 Môže nastať nejaký technologický problém pri prevádzke a migrácii?
  • 29:06 Ako to je so skladmi? Kontrola je kľúčová…
  • 32:59 A SEO? Na čo sa pozerať a čo si overiť?
  • 38:14 Ako pripraviť e-shop na predaj, aby z toho získal predajca čo najviac?
  • 43:07 Odporúčania na záver?
Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Už od puberty pracujem na vlastných projektoch. Veľmi skoro som pochopil, že robiť “weby pre klientov” je cesta do … nie úplne pre mňa. Tak som začal pracovať na vlastných projektoch. V 17 rokoch som mal portfólio asi 350 webov so zameraním na financie a poväčšine na českom trhu. Boli postavené na organickom vyhľadávaní zo Seznam.cz a keď trošku vylepšili algoritmus, weby “popadali”. Neskôr som sa zamestnal, okúsil prácu vo veľkej agentúre a aj na krásnej pozícii “IT project Manager”, kde by som vydržal do dôchodku, nebyť ambícií. Tak sme spoločne s agentúrou VISIBILITY rozbiehali affiliate sieť Dognet, ktorá úspešne operuje v CEE regióne už viac ako 10 rokov. Síce s VISIBILITY už sieť nepôsobí viac ako 4 roky, no jej kľúčová úloha pri štarte je nepopierateľná. Dognet má viacero podprojektov, ako napríklad knižky o online a affiliate marketingu Super Affiliate Academy, organizuje affiliate meetupy HotDognet (po celej CEE) a spolu organizoval affiliate konferenciu Affilhero. Robíme veľmi veľa pre edukáciu trhu. Medzičasom som spustil projekt Ecommerce Bridge, ktorý verím že v roku 2024 bude tak isto silne etablovaný v rámci CEE. Je to online magazín pre ecommerce scénu, eshopy a celkovo online podnikanie. Prevádzkujem tiež, asi jediné, Múzeum Mobilov v Európe. Som veľmi hrdý na to, akým spôsobom je celá firma a jej projekty postavené. Že už väčšinou nestoja na mojej osobe a mám úžasný team, ktorý vie viesť projekty aj bez môjho “mikromanažmentu”. Moje obľúbené motivačné bláboly: 👍 “Done is better than perfect” 👍 “Nestrelíš, nedáš gól” 👍 “Aj pád na hubu je krok vpred” 👍 “Veci treba robiť a nie sa o nich rozprávať” Ak si to dočítal až sem, gratulujem, máš veľa voľného času. Investuj ho do “strieľania” a nie krčmovým rečiam, ktoré ešte nikomu nepomohli.

Tento článok ti prináša

Visibility

Visibility je online marketingová agentúra, ktorá ponúka širokú škálu služieb vrátane SEO, PPC, sociálnych médií, tvorby webových stránok, copywritingu, grafických služieb, brandingu, školení, emailového marketingu a marketingovej stratégie. Sú na trhu už 11 rokov a majú za sebou viac ako 1200 úspešných projektov.

Viac o tejto spoločnosti

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako vie banka reálne a naozaj pomôcť e-commerce firme? (Pavol Bogár, Tatra banka)
5 min. čítanie

Ako vie banka reálne a naozaj pomôcť e-commerce firme? (Pavol Bogár, Tatra banka)

Bankové subjekty, telekomunikácie či poisťovne nie sú väčšinou príliš pozitívne témy na rozoberanie. Avšak v tomto prípade môže byť opak pravdou. Keď sa banka venuje aktivitám na pomoc podnikateľom a vyvinie pre nich celý ekosystém, zrazu to všetkým zúčastneným dáva zmysel. Ako pristupuje k financovaniu e-shopov Tatra banka, či je takéto financovanie možné len pre […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Ako robí online marketing slovenský Decathlon? (Tomáš Obal, Decathlon)
6 min. čítanie

Ako robí online marketing slovenský Decathlon? (Tomáš Obal, Decathlon)

Nahliadnite do zákulisia marketingu a e-commerce jednej z popredných značiek športového vybavenia. Zistíte, aké stratégie používa pri cenovej politike, ako pristupuje k sezónnym kampaniam a zľavám, a aké technológie využíva na meranie úspešnosti kampaní, vrátane nového nástroja Amplitude. Dozviete sa tiež, prečo sa Decathlon na Slovensku vyhýba spolupráci s influencermi a namiesto toho sa orientuje […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+