V rozhovore sa dozviete:
- 1:09 ako pracujú cenové porovnávače, ako funguje Heureka, aké má funkcionality a ako môže pomôcť e-shopom;
- 4:27 ako sa e-shop môže dostať na prvé priečky v Heureke, ako fungujú produktové karty;
- 7:00 aké má skúsenosti zo zahraničných trhov, čo zákazníci hľadajú v jednotlivých krajinách, ktorú krajinu by odporučil na expandáciu, aké cenové porovnávače fungujú v zahraničí;
- 11:32 prečo na Slovensku fungujú produktové vyhľadávače ako Glami alebo Favi, ako sa do nich e-shop dostane, ako s nimi musí pracovať a čo je nevýhodou týchto nástrojov;
- 15:50 aké vychytávky má Mergado, v čom môže pomôcť e-shopu;
- 17:28 ako sú nastavené ceny za preklik v produktových vyhľadávačoch;
- 19:47 ako je to v segmente fashion, ako vidí vstup About You na Slovensko;
- 23:06 akým spôsobom sa e-shop môže dostať vyššie v produktovom vyhľadávači;
- 26:20 pre aký typ produktov je Heureka vhodná, ako sa dá podporiť konkrétny produkt;
- 27:53 čo musí mať e-shop, aby bol úspešný vo vyhľadávačoch a porovnávačoch.