|
2 min. čítanie

Ako fungujú cenové porovnávače a produktové vyhľadávače (Libor Toporcer, Invelity)

Libor pracuje ako Campaign Strategist v agentúre Invelity, ktorá je jedna z mála Heureka partnerov a certifikovaná agentúra pre nástroj Mergado. Pre klientov rieši marketing komplexne, vyhodnocuje prínos každého jedného média z pohľadu stratégie. Rozprávali sme sa o produktových vyhľadávačoch a cenových porovnávačoch. Dozviete sa, ako pracujú a prečo je výhodné sa do nich s e-shopom zapojiť.

Veronika Pečimon Hesková Veronika Pečimon Hesková
Editor-in-Chief Ecommerce Bridge
Ako fungujú cenové porovnávače a produktové vyhľadávače (Libor Toporcer, Invelity)

V rozhovore sa dozviete:

  • 1:09 ako pracujú cenové porovnávače, ako funguje Heureka, aké má funkcionality a ako môže pomôcť e-shopom;
  • 4:27 ako sa e-shop môže dostať na prvé priečky v Heureke, ako fungujú produktové karty;
  • 7:00 aké má skúsenosti zo zahraničných trhov, čo zákazníci hľadajú v jednotlivých krajinách, ktorú krajinu by odporučil na expandáciu, aké cenové porovnávače fungujú v zahraničí;
  • 11:32 prečo na Slovensku fungujú produktové vyhľadávače ako Glami alebo Favi, ako sa do nich e-shop dostane, ako s nimi musí pracovať a čo je nevýhodou týchto nástrojov;
  • 15:50 aké vychytávky má Mergado, v čom môže pomôcť e-shopu;
  • 17:28 ako sú nastavené ceny za preklik v produktových vyhľadávačoch;
  • 19:47 ako je to v segmente fashion, ako vidí vstup About You na Slovensko;
  • 23:06 akým spôsobom sa e-shop môže dostať vyššie v produktovom vyhľadávači;
  • 26:20 pre aký typ produktov je Heureka vhodná, ako sa dá podporiť konkrétny produkt;
  • 27:53 čo musí mať e-shop, aby bol úspešný vo vyhľadávačoch a porovnávačoch.

 

 

Zdieľať článok
Veronika Pečimon Hesková
Editor-in-Chief Ecommerce Bridge

V Ecommerce Bridge sa venuje najmä komunikácii s autormi, editovaniu a publikovaniu článkov a video rozhovorov. Má na starosti celý chod projektu, inovácie, propagáciu a všetko spojené s obsahovou stránkou.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
E-commerce a “zakázané” témy. Ako sa vysporiadať s nedostatkom príležitostí? (Matúš Porubský, Ploom)
5 min. čítanie

E-commerce a “zakázané” témy. Ako sa vysporiadať s nedostatkom príležitostí? (Matúš Porubský, Ploom)

Ako sa dá vybudovať silná značka v segmente, kde je takmer všetko zakázané? V rozhovore sa dozviete, prečo nevyužívajú pri komunikácii stránky pre dospelých, ako ovplyvnili influencerov a čo im dovoľuje slovenská legislatíva viac než v Česku či Maďarsku. Viac informácií nám poskytol Matúš Porubský, Brand manager RRP SK.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
TikTok Shop, reklamy vo WhatsAppe a príprava na Cyber Five už počas leta | MUDROVAČKA 06/2025
7 min. čítanie

TikTok Shop, reklamy vo WhatsAppe a príprava na Cyber Five už počas leta | MUDROVAČKA 06/2025

Meta testuje reklamy vo WhatsAppe, TikTok mení hru v predaji cez video, Facebook zlučuje videá do Reels, Pinterest redefinuje, ako hľadáme produkty, a Microsoft ukazuje, že má čo povedať aj v oblasti reklamy. Tento diel Mudrovačky je nabitý praktickými tipmi a trendami, ktoré vám pomôžu nestratiť sa v online priestore, v ktorom denne vidíte stovky […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge