|
1 min. čítanie

Ako funguje B2B marketing na Slovensku – case study (Filip Kuna, Strossle)

Filip Kuna je zakladateľ natívnej reklamnej platformy Strossle. Pomocou ktorej pomáha zlepšiť engagement užívateľov, efektívnejšie monetizovať obsah a distribuovať natívne reklamy. V rozhovore sa dozviete nielen aktuálne trendy v B2B marketingu, ale aj konkrétne tipy od Filipa pre skutočne kvalitnú case study (prípadovú štúdiu). 

Veronika Pečimon Hesková Veronika Pečimon Hesková
Editor-in-Chief Ecommerce Bridge
Ako funguje B2B marketing na Slovensku – case study (Filip Kuna, Strossle)

V rozhovore sa dozviete:

  • 0:41 Ako B2B firmy riešia marketing?
  • 1:22 Aké sú aktuálne trendy marketingu v rámci B2B?
  • 2:51 Ako vytvoriť dobrú case study? A prečo je lepšia ako klasický PR článok?
  • 4:24 Aké formy môže mať B2B case study?
  • 5:19 Fungujú ešte e-booky? A ako sa dá merať ich úspešnosť?
  • 7:59 Aké kanály používať pre distribúciu case study? Napríklad média?
  • 11:35 Tipy na vyladenie case study. Kto ju má vlastne tvoriť a kto ladiť?
  • 15:23 Ako získať referencie od klientov pre vytvorenie case study?
  • 18:24 A aké sú konkrétne tipy pre vypýtanie si dobrej referencie/case study?
  • 22:37 Kde je najlepšie umiestniť referencie/case study?
  • 23:55 Skúšali niekedy v rámci Strossle využiť aj influencera?
  • 26:32 Krátke zhrnutie na záver čo robiť pre B2B marketing?

Zdieľať článok
Veronika Pečimon Hesková
Editor-in-Chief Ecommerce Bridge

V Ecommerce Bridge sa venuje najmä komunikácii s autormi, editovaniu a publikovaniu článkov a video rozhovorov. Má na starosti celý chod projektu, inovácie, propagáciu a všetko spojené s obsahovou stránkou.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Začiatky marketingu a reklamy pre malého e-shopára (Michal Farkaš, Shoptet)
5 min. čítanie

Začiatky marketingu a reklamy pre malého e-shopára (Michal Farkaš, Shoptet)

Stačí nabiť kredit, kliknúť a reklama beží. Bez agentúry, bez zložitých nastavení, bez riešenia DPH. Umelá inteligencia sa postará o vizuály, texty aj optimalizáciu a systém vám sám odporučí, koľko investovať. Výsledky sledujete priamo v administrácii e-shopu. Žiadne hádanie, žiadne feedy, žiadne komplikácie. Aj takto vie pomôcť Shoptet začínajúcim e-shopárom. Viac informácií nám poskytol Michal […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Meta stopne politickú reklamu, Instagram v Google vyhľadávaní a TikTok shopping | MUDROVAČKA 07/2025
7 min. čítanie

Meta stopne politickú reklamu, Instagram v Google vyhľadávaní a TikTok shopping | MUDROVAČKA 07/2025

Čo sa stane, keď sa na jednom mieste stretnú Google, Meta, TikTok, slovenský zákazník, inteligentné prstene aj kurníky? V najnovšej Mudrovačke sa rieši úplne všetko, čo hýbe e-commerce . Od noviniek v Messengeri cez penalizáciu emoji až po to, prečo Slováci nechcú digitálne pozlátko. To všetko a ešte omnoho viac v našej Mudrovačke!

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge