1 min. čítanie

Ako funguje B2B marketing na Slovensku – case study (Filip Kuna, Strossle)

Filip Kuna je zakladateľ natívnej reklamnej platformy Strossle. Pomocou ktorej pomáha zlepšiť engagement užívateľov, efektívnejšie monetizovať obsah a distribuovať natívne reklamy. V rozhovore sa dozviete nielen aktuálne trendy v B2B marketingu, ale aj konkrétne tipy od Filipa pre skutočne kvalitnú case study (prípadovú štúdiu). 

Veronika Pečimon Hesková Veronika Pečimon Hesková
Editor-in-Chief Ecommerce Bridge

V rozhovore sa dozviete:

  • 0:41 Ako B2B firmy riešia marketing?
  • 1:22 Aké sú aktuálne trendy marketingu v rámci B2B?
  • 2:51 Ako vytvoriť dobrú case study? A prečo je lepšia ako klasický PR článok?
  • 4:24 Aké formy môže mať B2B case study?
  • 5:19 Fungujú ešte e-booky? A ako sa dá merať ich úspešnosť?
  • 7:59 Aké kanály používať pre distribúciu case study? Napríklad média?
  • 11:35 Tipy na vyladenie case study. Kto ju má vlastne tvoriť a kto ladiť?
  • 15:23 Ako získať referencie od klientov pre vytvorenie case study?
  • 18:24 A aké sú konkrétne tipy pre vypýtanie si dobrej referencie/case study?
  • 22:37 Kde je najlepšie umiestniť referencie/case study?
  • 23:55 Skúšali niekedy v rámci Strossle využiť aj influencera?
  • 26:32 Krátke zhrnutie na záver čo robiť pre B2B marketing?

Zdieľať článok
Veronika Pečimon Hesková
Editor-in-Chief Ecommerce Bridge

V Ecommerce Bridge sa venuje najmä komunikácii s autormi, editovaniu a publikovaniu článkov a video rozhovorov. Má na starosti celý chod projektu, inovácie, propagáciu a všetko spojené s obsahovou stránkou.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Pri exporte sa nepýtajte ČI, ale KEDY… prečo nemusí byť CZ trh vždy prvou voľbou? (Ján Aštary – Dexfinity)
1 min. čítanie

Pri exporte sa nepýtajte ČI, ale KEDY… prečo nemusí byť CZ trh vždy prvou voľbou? (Ján Aštary – Dexfinity)

Čakanie na správny moment nie je v prípade expanzie až tak na mieste. Pokiaľ máte e-shop a vidíte v tom pridanú hodnotu, rozhodne by ste do toho mali ísť. Vie to priniesť obrovský obchodný potenciál a množstvo ďalších benefitov. Či je český trh vždy ideálna voľba pre expanziu, ako by mal prebiehať celý proces a […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Na čom “beží” e-shop GymBeam a čo to vie naučiť každého e-shopára. (Róbert Čižmár, GymBeam)
1 min. čítanie

Na čom “beží” e-shop GymBeam a čo to vie naučiť každého e-shopára. (Róbert Čižmár, GymBeam)

Je nevyhnutné pre e-shopy vyhľadávať riešenie webu na mieru, alebo sa od začiatku uspokoja s krabicovým produktom? GymBeam momentálne migruje svoje dáta z Magenta a je to proces na niekoľko mesiacov až rokov. Čo by v minulosti spravili inak, aby sa tomu vyhli, kedy reálne zvažovať custom riešenie od začiatku a na čo by sa […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+