2 min. čítanie

Ako funguje B2B marketing na Slovensku – case study (Filip Kuna, Strossle)

Filip Kuna je zakladateľ natívnej reklamnej platformy Strossle. Pomocou ktorej pomáha zlepšiť engagement užívateľov, efektívnejšie monetizovať obsah a distribuovať natívne reklamy. V rozhovore sa dozviete nielen aktuálne trendy v B2B marketingu, ale aj konkrétne tipy od Filipa pre skutočne kvalitnú case study (prípadovú štúdiu). 

Veronika Pečimon Hesková Veronika Pečimon Hesková
Editor-in-Chief Ecommerce Bridge

V rozhovore sa dozviete:

  • 0:41 Ako B2B firmy riešia marketing?
  • 1:22 Aké sú aktuálne trendy marketingu v rámci B2B?
  • 2:51 Ako vytvoriť dobrú case study? A prečo je lepšia ako klasický PR článok?
  • 4:24 Aké formy môže mať B2B case study?
  • 5:19 Fungujú ešte e-booky? A ako sa dá merať ich úspešnosť?
  • 7:59 Aké kanály používať pre distribúciu case study? Napríklad média?
  • 11:35 Tipy na vyladenie case study. Kto ju má vlastne tvoriť a kto ladiť?
  • 15:23 Ako získať referencie od klientov pre vytvorenie case study?
  • 18:24 A aké sú konkrétne tipy pre vypýtanie si dobrej referencie/case study?
  • 22:37 Kde je najlepšie umiestniť referencie/case study?
  • 23:55 Skúšali niekedy v rámci Strossle využiť aj influencera?
  • 26:32 Krátke zhrnutie na záver čo robiť pre B2B marketing?

Zdieľať článok
Veronika Pečimon Hesková
Editor-in-Chief Ecommerce Bridge

V Ecommerce Bridge sa venuje najmä komunikácii s autormi, editovaniu a publikovaniu článkov a video rozhovorov. Má na starosti celý chod projektu, inovácie, propagáciu a všetko spojené s obsahovou stránkou.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Miroslava Birešová, Kaufland
2 min. čítanie

Na slovenský a český trh už čoskoro vstúpi Kaufland online trhovisko. Ako ho môžu e-shopy využiť pre svoj rast? (Miroslava Birešová, Global Marketplace)

V tejto časti magazínu Ecommerce Bridge nám sales manažérka Kaufland Global Marketplace pre Česko a Slovensko, Miroslava Birešová, priblížila nové Kaufland online trhovisko, ktoré vstúpi na trh už v tomto roku. Ako zmení pomery v e-commerce prostredí v našom priestore a čo nové prinesie?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Matej Očenáš
2 min. čítanie

Predaj športových zážitkov za 5 miliónov € ročne. Ako po pandémii funguje projekt FutbalTour? (Matej Očenáš)

FutbalTour.sk je zážitková cestovná agentúra, ktorá klientom ponúka výlety na najrôznejšie športové podujatia s kompletným servisom. Nejde len o futbal. Spoločnosť funguje už 12 rokov a v roku 2019 dosiahla obrat 5 miliónov eur. Kríza to pribrzdila, no dnes sa firma opäť dostáva do starých úspešných čísel. Jej šéf Matej Očenáš nám porozprával aj to, […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok