
Zjednodušená registrácia B2B partnera
Do registrácie odporúčame dať, čo najmenej krokov. Ak si potenciálny B2B partner otvorí váš registračný formulár v mobile z reklamy, aby nemusel tráviť vypisovaním údajov veľa času.
Zjednodušená registrácia B2B partnera
Dopĺňanie firemných údajov z IČO pomocou foxentry
Pomocou externej služby viete uľahčiť zadávanie firemných údajov.
Dopĺňanie firemných údajov z IČO pomocou foxentry
Automatické zasielanie B2B cenníka na email
Umožnite stiahnuť váš B2B cenník aj bez registrácie po zadaní emailu. Viete tak zbierať cenné emailové adresy na potenciálnych B2B partnerov.
Automatické zasielanie B2B cenníka na email a zber emailov
Ukladanie košíka na neskôr
Umožnite ukladať košík pre dokončenie nákupu neskôr ako rozpracovanú objednávku.
Ukladanie košíka na neskôr
Možnosť vkladania do košíka priamo z vyhľadávania
Zrýchlite nákupný proces ak vaši zákazníci poznajú kód tovaru alebo názov produktu priamo z vyhľadávania.
Možnosť vkladania do košíka priamo z vyhľadávania
Viaceré spôsoby dopravy
Aj pri B2B platí to, čo aj pri B2C predaji. Umožnite viaceré spôsoby dopravy podľa potrieb partnera.
Viaceré spôsoby dopravy
Viaceré možnosti platby
Spôsoby platby by mali byť nastavené podľa toho, ako to máte dohodnuté s B2B zákazníkom. Ak poskytujete viaceré spôsoby platby za tovar, tak odporúčame ich umožniť. Vždy je lepšie mať peniaze skôr na účte, takže odporúčame aj platbu kartou.
Viaceré možnosti platby
Marketingové materiály k nákupu
Ak máte v rámci predaja podporné materiály ako sú napríklad inštruktážne, tlačené letáky, tak môžete umožniť ich automatické vloženie do objednávky v košíku.
Marketingové materiály k nákupu
Vzdelávanie B2B klientov
Podobne ako v B2C môžete využiť na vzdelávanie vašich zákazníkov blogové príspevky.
Vzdelávanie B2B klientov
Nakupovanie za B2B klienta predajcom
B2B platformy majú väčšinou aj administračné rozhranie, v ktorom by ste mohli umožniť vašim predajcom robiť objednávky za vašich klientov. Vedia tak spraviť objednávku priamo u klienta v teréne alebo spraviť telefonickú objednávku. V našej B2B platforme vieme prideliť predajcom regióny alebo konkrétnych klientov, o ktorých sa starajú.
Nakupovanie za B2B klienta predajcom
Prihlasovanie a nákup pobočiek z jednej spoločnosti
Ak spolupracujete v rámci B2B so spoločnosťou, ktorá má viaceré pobočky, tak je vhodné pustiť do zóny nákupcov z každej pobočky, ale existuje hlavné konto, ktoré administruje prístupy pre daných predajcov. Tu vie byť logika zložitejšia a väčšinou robíme vývoj na mieru podľa potrieb.
Multiužívateľské kontá, viacerí užívatelia z jednej firmy
Množstevné zľavy
Ak odmeňujete zákazníkov za množstvo nakúpeného tovaru, tak je vhodné túto výšku zľavy odkomunikovať všade, kde sa dá – v detaile produktu, v košíku, zvýrazniť farbou prípadne progress barom. Chcete predsa motivovať zákazníka ku väčšej kúpe.
Množstevné zľavy zobrazené v košíku
Vernostný systém
Zákazníkov môžete motivovať k väčším nákupom aj prostredníctvom zbierania bodov a následný nákup za body. Prípadne viete za body automaticky pridávať darčeky k nákupu. Niektorí naši klienti zas majú nastavené automatické priraďovanie zákazníkov do zľavových skupín. Čím viac nakúpia za určitý čas, tak tým majú vyššiu zľavu na tovar.
Vernostné body
Záver
Vo vibration.sk ponúkame B2B riešenia, ktoré môžu výrazne zvýšiť efektivitu vášho B2B obchodu. Všetky tieto techniky máme vymyslené a odskúšané a vieme ich implementovať aj vám. Naša platforma vám pomôže zlepšiť zážitok vašich partnerov a zvýšiť vašu konkurencieschopnosť na trhu. Ak sa cítite pripravení zmeniť váš B2B obchod, neváhajte nás kontaktovať. Spoločne môžeme vytvoriť efektívnu B2B zónu, ktorá prinesie úžitok vám aj vašim partnerom.