1 min. čítanie

Ako funguje e-shop, ktorý vybaví 12 tisíc objednávok mesačne iba na slovenskom trhu (Jozef Kozák, NOEZON)

Jozef Kozák je zakladateľ a riaditeľ e-shopu NOEZON.sk, ktorý začínal v roku 2009 pod názvom TopNechty.sk. Dnes vybavuje v priemere 12 tisíc objednávok mesačne a to iba na Slovenskom trhu. Ako sa to dá, i keď nie ste odborník na produkty, ktoré predávate?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

   

V rozhovore sa dozviete:

  • 00:52 Čo mu dávajú e-commerce konferencie?
  • 03:04 Prečo si vybrali názov e-shopu NOEZON a čo to znamená?
  • 05:41 Ako zladiť názov e-shopu s jeho zameraním?
  • 07:33 Je ťažké rebrandovať obchod s nejakou generickou doménou?
  • 09:59 Dá sa robiť e-shop s produktom, ktorému nerozumiete?
  • 13:11 Je za Jozefovým úspechom vývoj vlastného e-shopu?
  • 15:36 Využívajú aj externé nástroje?
  • 18:14 Čo je tajomstvom úspechu e-shopu NOEZON?
  • 20:35 Kedy sa rozhodli prísť s vlastnými značkami?
  • 23:31 Prečo stredná Európa začne vo veľkom produkovať vlastné výrobky?
  • 25:14 Ako im funguje marketing a podľa čoho si vyberá produkty?
  • 28:59 Prečo Jozef so svojím e-shopom nikdy neexpandoval do zahraničia?
  • 32:16 Je cieľom stavať nakoniec iba na vlastných značkách?

Zdieľať článok
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladateľ projektu Ecommerce Bridge a riaditeľ affiliate siete Dognet, ktorá aktuálne pôsobí v 13 krajiných strednej Európy a Balkánu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
1 min. čítanie

Majú sa marketéri báť AI a automatizácie? Máme tu úsvit úpadku marketingu, ako sme ho poznali doteraz?

So šéfom a zakladateľom agentúry PS:Digital, Petrom Šebom, sme sa v tomto rozhovore rozprávali o budúcnosti automatizácie a umelej inteligencie (AI) v digitálnom biznise a o tom, ako môže tento pokrok už čoskoro zmeniť prácu marketérov vo všeobecnosti. Môžu tieto trendy ohroziť živobytie copywriterov alebo grafikov?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok