Košice
19. Október udalosť už prebehla
Poprad
9. November udalosť už prebehla
Bratislava
5. December udalosť už prebehla
Bardejov
25. Január udalosť už prebehla
Žilina
15. Február udalosť už prebehla
Trnava
26. Marec už čoskoro
Zvolen
18. Apríl už čoskoro
Liptovský Mikuláš
9. Máj už čoskoro
Nitra
30. Máj už čoskoro
Košice
3. Október už čoskoro
Banská Bystrica
24. Október už čoskoro
Poprad
7. November už čoskoro
Bratislava
28. November už čoskoro
2 min. čítanie

Zalando vyraďuje nerentabilné značky z platformy

Niektoré značky predávajúce na platforme Zalando zažili nepríjemné prekvapenie. Marketplace prostredníctvom emailu informoval o procese zefektívnenia svojej ponuky. V rámci tohto zefektívnenia odstráni ich produkty a vymaže všetky ich údaje z platformy. Udiať sa tak má do 30. júna.

Zalando vyraďuje nerentabilné značky z platformy
Zdroj: Unsplash

Začiatkom marca spoločnosť Zalando zverejnila svoje minuloročné čísla. Jej zisk sa v minulom roku prepadol o 60 %. V dôsledku toho spoločnosť nedávno oznámila, že ruší stovky pracovných miest. Okrem toho ešte v tomto roku zvýši svoje sadzby pre obchodníkov.

Vyradenie z platformy oznámila emailom

Platforma informovala rôzne značky nemeckých výrobcov, že už nie sú súčasťou stratégie sortimentu Zalando. Produkty týchto značiek budú k 30. júnu odstránené zo všetkých trhovísk spoločnosti.

Medzi dotknuté značky patria Auden Cavill a Jimmy Sanders, ale platforma potvrdila, že sa to bude týkať aj ďalších značiek. Aktuálne nie je známy presný počet. “Keďže ide o prebiehajúci proces, v súčasnosti nemôžeme poskytnúť žiadne informácie o tom, koľkých značiek sa to týka,” uviedol hovorca spoločnosti Zalando pre Internet World.

Zalando sa chce zamerať na kvalitu

Kritéria výberu značiek, ktoré budú vyradené zo zoznamu, je zatiaľ nejasný. Zdá sa, že toto rozhodnutie je súčasťou novej stratégie spoločnosti, ktorá bola oznámená pri zverejnení ročných čísel. 

“Mať bezkonkurenčný výber je dobré, ale to, čo naozaj chceme, je ponúknuť našim zákazníkom relevantný výber,” povedal generálny riaditeľ Robert Gentz na tlačovej konferencii.

Spoločnosť sa chce zamerať na kvalitu namiesto kvantity a značky predpokladajú, že Zalando si vo svojom sortimente ponechá väčšie a udržateľné značky.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Marketing festival 2024 v Brne opäť oslovil stovky marketérov. Aké kľúčové veci by ste mali riešiť v roku 2024? 
10 min. čítanie

Marketing festival 2024 v Brne opäť oslovil stovky marketérov. Aké kľúčové veci by ste mali riešiť v roku 2024? 

Dnes už legendárna akcia, ktorá sa vrátila na miesto svojich začiatkov. Marketing festival sa tentokrát opäť konal v brnenskom Janáčkovom divadle. Stovky senior marketérov z Česka, Slovenska, ale aj zahraničia prišli nasávať vedomosti a spojiť sa s novým kontaktami. 9 TOP rečníkov sa krásne dopĺňalo v zaujímavom programe poskladanom na mieru súčasnej marketingovej situácie. Prinášame […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Počet e-shopov v Česku rastie. Od januára ich pribudlo o tretinu viac ako vlani
3 min. čítanie

Počet e-shopov v Česku rastie. Od januára ich pribudlo o tretinu viac ako vlani

V januári zaznamenala česká e-commerce scéna výrazný nárast počtu nových internetových obchodov, pričom ich počet medziročne vzrástol o 30 %. Segment hobby sa tento rok dostal na prvé miesto s 18 % podielom nových e-shopov. Za ním nasledujú dlhodobo obľúbené kategórie oblečenia a potravín. Odborníci v poslednom období zaznamenali aj zvýšený záujem majiteľov kamenných obchodov […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+