Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Zvolen
23. Január udalosť už prebehla
Žilina
13. Február udalosť už prebehla
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Zalando vyraďuje nerentabilné značky z platformy

Niektoré značky predávajúce na platforme Zalando zažili nepríjemné prekvapenie. Marketplace prostredníctvom emailu informoval o procese zefektívnenia svojej ponuky. V rámci tohto zefektívnenia odstráni ich produkty a vymaže všetky ich údaje z platformy. Udiať sa tak má do 30. júna.

Zalando vyraďuje nerentabilné značky z platformy
Zdroj: Unsplash

Začiatkom marca spoločnosť Zalando zverejnila svoje minuloročné čísla. Jej zisk sa v minulom roku prepadol o 60 %. V dôsledku toho spoločnosť nedávno oznámila, že ruší stovky pracovných miest. Okrem toho ešte v tomto roku zvýši svoje sadzby pre obchodníkov.

Vyradenie z platformy oznámila emailom

Platforma informovala rôzne značky nemeckých výrobcov, že už nie sú súčasťou stratégie sortimentu Zalando. Produkty týchto značiek budú k 30. júnu odstránené zo všetkých trhovísk spoločnosti.

Medzi dotknuté značky patria Auden Cavill a Jimmy Sanders, ale platforma potvrdila, že sa to bude týkať aj ďalších značiek. Aktuálne nie je známy presný počet. “Keďže ide o prebiehajúci proces, v súčasnosti nemôžeme poskytnúť žiadne informácie o tom, koľkých značiek sa to týka,” uviedol hovorca spoločnosti Zalando pre Internet World.

Zalando sa chce zamerať na kvalitu

Kritéria výberu značiek, ktoré budú vyradené zo zoznamu, je zatiaľ nejasný. Zdá sa, že toto rozhodnutie je súčasťou novej stratégie spoločnosti, ktorá bola oznámená pri zverejnení ročných čísel. 

“Mať bezkonkurenčný výber je dobré, ale to, čo naozaj chceme, je ponúknuť našim zákazníkom relevantný výber,” povedal generálny riaditeľ Robert Gentz na tlačovej konferencii.

Spoločnosť sa chce zamerať na kvalitu namiesto kvantity a značky predpokladajú, že Zalando si vo svojom sortimente ponechá väčšie a udržateľné značky.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prieskum o zákazníckej skúsenosti Slovákov odhaľuje dôležité oblasti. Ako to využiť v e-commerce?
5 min. čítanie

Prieskum o zákazníckej skúsenosti Slovákov odhaľuje dôležité oblasti. Ako to využiť v e-commerce?

Zákazníci sú náročnejší než kedykoľvek predtým. Očakávajú rýchlosť, pohodlie a zároveň osobný prístup. Ak chcete osloviť zákazníkov, nestačí len predávať – oplatí sa budovať vzťahy a prinášať hodnotu, inak riskuje stratu lojality. Prieskum zákazníckej skúsenosti KPMG Customer Experience Excellence 2024 odhaľuje, ktoré faktory dnes rozhodujú o úspechu značiek a ako sa im prispôsobiť. Aké ponaučenia […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+