2 min. čítanie

Zalando ukončil prevádzku Zircle

Internetový gigant Zalando ukončil prevádzku svojho internetového obchodu Zircle. Zákazníci majú stále prístup ku kategórii pre-owned na vlastnej platforme Zalando, ak si chcú tovar z druhej ruky kúpiť. Od tohto týždňa už nie je Zircle prístupný.

Zalando ukončil prevádzku Zircle

Zircle a pre-owned kategória

V roku 2019 spustila nemecká online módna platforma Zalando v Nemecku skúšobnú prevádzku Zircle. Chcela zistiť, či riešenie nakupovania second hand tovaru priťahuje zákazníkov, a tak zaviedla kategóriu pre-owned. 

V sekcii pre-owned mohli zákazníci predať kúsky, ktoré už neplánujú nosiť a tiež si tu mohli kúpiť oblečenie z druhej ruky. Spoločnosť chcela týmto krokom zvyšovať udržateľnosť. V roku 2021 testovala službu aj vo Švédsku a Dánsku. 

Ukončenie prevádzky

Spoločnosť Zalando však tento týždeň prevádzku e-shopu ukončila. Internetový obchod už nie je prístupný. Zákazníci môžu stále používať svoje účty Zircle k prihláseniu na Zalando. Módny predajca informoval zákazníkov, že tovar, ktorý bol v Zircle zakúpený, môžu stále vrátiť. 

Zatiaľ čo Zircle končí, internetový predajca Zalando bude v predaji secondhandovej módy naďalej pokračovať. Zákazníci, ktorí majú záujem o tovar z druhej ruky, ho môžu hľadať v kategórii pre-owned, ktorá bola na Zalando pridaná v roku 2021.

Zákazníci môžu na Zalande secondhandový tovar nielen kupovať, ale aj predávať.

“Chceme vám veľmi pekne poďakovať za vašu dôveru v nás a naše služby. Našťastie to nie je koniec našej spoločnej cesty. Na platforme Zalando môžete aj naďalej nachádzať úžasné poklady z pre-owned a dokonca predávať vaše vlastné kúsky,” uviedla spoločnosť na webovej stránke Zircle.dk.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
AI asistent Rufus: Nová éra reklamy na Amazon Ads
2 min. čítanie

AI asistent Rufus: Nová éra reklamy na Amazon Ads

Amazon opäť rozširuje svoje reklamné možnosti. Generatívny AI asistent Rufus začína integrovať sponzorované príspevky priamo do zákazníckych konverzácií. Aj keď táto funkcia je zatiaľ dostupná len v USA, ide o dôležitý trend, ktorý môžeme v budúcnosti očakávať aj na európskych trhoch.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+