2 min. čítanie

Zalando ukončil prevádzku Zircle

Internetový gigant Zalando ukončil prevádzku svojho internetového obchodu Zircle. Zákazníci majú stále prístup ku kategórii pre-owned na vlastnej platforme Zalando, ak si chcú tovar z druhej ruky kúpiť. Od tohto týždňa už nie je Zircle prístupný.

Zalando ukončil prevádzku Zircle

Zircle a pre-owned kategória

V roku 2019 spustila nemecká online módna platforma Zalando v Nemecku skúšobnú prevádzku Zircle. Chcela zistiť, či riešenie nakupovania second hand tovaru priťahuje zákazníkov, a tak zaviedla kategóriu pre-owned. 

V sekcii pre-owned mohli zákazníci predať kúsky, ktoré už neplánujú nosiť a tiež si tu mohli kúpiť oblečenie z druhej ruky. Spoločnosť chcela týmto krokom zvyšovať udržateľnosť. V roku 2021 testovala službu aj vo Švédsku a Dánsku. 

Ukončenie prevádzky

Spoločnosť Zalando však tento týždeň prevádzku e-shopu ukončila. Internetový obchod už nie je prístupný. Zákazníci môžu stále používať svoje účty Zircle k prihláseniu na Zalando. Módny predajca informoval zákazníkov, že tovar, ktorý bol v Zircle zakúpený, môžu stále vrátiť. 

Zatiaľ čo Zircle končí, internetový predajca Zalando bude v predaji secondhandovej módy naďalej pokračovať. Zákazníci, ktorí majú záujem o tovar z druhej ruky, ho môžu hľadať v kategórii pre-owned, ktorá bola na Zalando pridaná v roku 2021.

Zákazníci môžu na Zalande secondhandový tovar nielen kupovať, ale aj predávať.

“Chceme vám veľmi pekne poďakovať za vašu dôveru v nás a naše služby. Našťastie to nie je koniec našej spoločnej cesty. Na platforme Zalando môžete aj naďalej nachádzať úžasné poklady z pre-owned a dokonca predávať vaše vlastné kúsky,” uviedla spoločnosť na webovej stránke Zircle.dk.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Zľavy už nestačia na to, aby ste si udržali vernosť zákazníkov
4 min. čítanie

Zľavy už nestačia na to, aby ste si udržali vernosť zákazníkov

Kupujúci dnes menia značky častejšie než kedykoľvek predtým. Vernosť zákazníkov sa rozpadá a tradičné taktiky – ako cenové akcie či zľavové kódy – prestávajú fungovať. Nové zistenia prieskumu EMARKETER a Bloomreach ukazujú, že ak chcú značky získať a udržať si verných zákazníkov, musia sa zamerať na to podstatné: budovať dôveru, pracovať s emóciami a dodať […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia
2 min. čítanie

Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia

Meta zavádza nové nástroje a vylepšenia reklamných nástrojov zamerané na podporu maloobchodných a internetových obchodov. Spoločnosť naďalej investuje do modelov umelej inteligencie a rozširuje možnosti pre inzerentov, aby maximalizovali predajné výsledky online aj v kamenných predajniach.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+