2 min. čítanie

Zalando testuje virtuálnu “skúšobnú kabínku”

Spoločnosť Zalando spustila pilotný projekt virtuálnych skúšobných kabíniek na 25 trhoch. Odteraz si zákazníci môžu virtuálne vyskúšať 23 rôznych párov džínsov v obchode Zalando Fashion Store pomocou avatara.

Zalando testuje virtuálnu “skúšobnú kabínku”
Zdroj: depositphotos

Vytvorte si 3D avatara a vyskúšajte virtuálne džínsy

Pilotný projekt je súčasťou iniciatívy Size & Fit spoločnosti Zalando. Touto technológiou chce Zalando uľahčiť nákup džínsov. Pokiaľ ide o hľadanie správnej veľkosti, džínsy patria medzi najťažšie položky, pretože neexistujú jednotné štandardy veľkosti, vysvetľuje Zalando. Jedným z hlavných cieľov iniciatívy Size & Fit je predchádzať vráteniu tovaru

V rámci pilotného projektu si zákazníci môžu vytvoriť vlastného 3D avatara. Stačí, ak zadajú svoju výšku, hmotnosť a pohlavie. Pomocou svojho avatara si potom môžu používatelia vyskúšať rôzne veľkosti a skontrolovať, ako im sedí vybraný sortiment džínsov vrátane 22 kusov od rôznych značiek.Podobne ako na termovíznej snímke, rôzne farby na avatarovi ukazujú, v ktorých oblastiach sú džínsy viac priliehavé alebo voľné.

zdroj: ecommercemag

Túto inovatívnu technológiu už otestovalo viac ako 30 000 zákazníkov spoločnosti Zalando v pilotných projektoch so značkou Puma a vlastnou značkou Zalando, Anna Field. 

Kampane pre každý pilotný projekt trvajú niekoľko týždňov

“Prostredníctvom pilotných kampaní chceme pochopiť, ako zákazníci používajú novú technológiu. Na základe toho môžeme vyvinúť škálovateľné riešenie do budúcnosti. Už teraz vidíme, že záujem o kampane rastie: približne polovica zákazníkov si na svojom avatarovi vyskúšala viac ako jednu veľkosť,” hovorí Stacia Carr, viceprezidentka pre inžinierstvo spoločnosti Zalando.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Instagram spúšťa Edits. Čo prináša nový nástroj na úpravu videí?
3 min. čítanie

Instagram spúšťa Edits. Čo prináša nový nástroj na úpravu videí?

Instagram oficiálne predstavil Edits – svoju vlastnú aplikáciu na úpravu videí. Ocenia ju najmä tvorcovia obsahu a malé značky, ktoré chcú škálovať svoju videoprodukciu. Ide o priamu odpoveď na obľúbený nástroj CapCut, ktorý spadá pod ByteDance. V čom sa tieto aplikácie líšia a aký potenciál majú pre e-commerce?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Chceš vedieť, ako sa (ne)zmení SEO po nástupe AI? Pridaj sa na webinár 13. 5. 2025 s TOP SK/CZ SEO špecialistami!
3 min. čítanie

Chceš vedieť, ako sa (ne)zmení SEO po nástupe AI? Pridaj sa na webinár 13. 5. 2025 s TOP SK/CZ SEO špecialistami!

Optimalizácia pre vyhľadávače sa neustále vyvíja – a rok 2025 nie je výnimkou. Zatiaľ čo ceny za kliky v PPC kampaniach rastú a zisky z nich klesajú, SEO ostáva kanálom, ktorý môže prinášať dlhodobé výsledky pri nižších nákladoch. Nie je to však automatické – vyžaduje si znalosť aktuálnych trendov, schopnosť reagovať na zmeny algoritmov a […]

Michal Král Michal Král
E-commerce konzultant, Eshopový kráľ
Prečítať článok
Slovenský e-commerce rastie, ale inak. Priemerná objednávka zdražela, najväčší dopyt je po každodenných produktoch
3 min. čítanie

Slovenský e-commerce rastie, ale inak. Priemerná objednávka zdražela, najväčší dopyt je po každodenných produktoch

Internetové nákupy na Slovensku napriek rozbehnutej konsolidácii narástli aj v prvom kvartáli tohto roka o +3 %. Je to síce nižší rast ako v poslednom kvartáli minulého roka, keď sme zaznamenali nárast až +6 %, avšak potvrdilo sa, že slovenský e-commerce naďalej rastie. Darilo sa najmä každodenným produktom v kategóriách drogéria a potraviny. A čo […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+