2 min. čítanie

Zalando testuje virtuálnu “skúšobnú kabínku”

Spoločnosť Zalando spustila pilotný projekt virtuálnych skúšobných kabíniek na 25 trhoch. Odteraz si zákazníci môžu virtuálne vyskúšať 23 rôznych párov džínsov v obchode Zalando Fashion Store pomocou avatara.

Zalando testuje virtuálnu “skúšobnú kabínku”
Zdroj: depositphotos

Vytvorte si 3D avatara a vyskúšajte virtuálne džínsy

Pilotný projekt je súčasťou iniciatívy Size & Fit spoločnosti Zalando. Touto technológiou chce Zalando uľahčiť nákup džínsov. Pokiaľ ide o hľadanie správnej veľkosti, džínsy patria medzi najťažšie položky, pretože neexistujú jednotné štandardy veľkosti, vysvetľuje Zalando. Jedným z hlavných cieľov iniciatívy Size & Fit je predchádzať vráteniu tovaru

V rámci pilotného projektu si zákazníci môžu vytvoriť vlastného 3D avatara. Stačí, ak zadajú svoju výšku, hmotnosť a pohlavie. Pomocou svojho avatara si potom môžu používatelia vyskúšať rôzne veľkosti a skontrolovať, ako im sedí vybraný sortiment džínsov vrátane 22 kusov od rôznych značiek.Podobne ako na termovíznej snímke, rôzne farby na avatarovi ukazujú, v ktorých oblastiach sú džínsy viac priliehavé alebo voľné.

zdroj: ecommercemag

Túto inovatívnu technológiu už otestovalo viac ako 30 000 zákazníkov spoločnosti Zalando v pilotných projektoch so značkou Puma a vlastnou značkou Zalando, Anna Field. 

Kampane pre každý pilotný projekt trvajú niekoľko týždňov

„Prostredníctvom pilotných kampaní chceme pochopiť, ako zákazníci používajú novú technológiu. Na základe toho môžeme vyvinúť škálovateľné riešenie do budúcnosti. Už teraz vidíme, že záujem o kampane rastie: približne polovica zákazníkov si na svojom avatarovi vyskúšala viac ako jednu veľkosť,“ hovorí Stacia Carr, viceprezidentka pre inžinierstvo spoločnosti Zalando.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Spoločnosť Mediam Group by Aleph sa stala oficiálnym obchodným zástupcom Google Ads na Slovensku
4 min. čítanie

Spoločnosť Mediam Group by Aleph sa stala oficiálnym obchodným zástupcom Google Ads na Slovensku

Mediam Group, súčasť Aleph, globálnej siete digitálnych expertov, oznámila svoju novú pozíciu oficiálneho obchodného zástupcu pre Google Ads na Slovensku a v Maďarsku. Cieľom strategického partnerstva medzi firmami Google a Aleph je poskytovať lokálnu podporu firmám na Slovensku. Spolupráca tak doplní prebiehajúcu priamu správu portfólia klientov spoločnosťou Google.

Michal Haman Michal Haman
Client Partner v Aleph Slovensko
Instagramové príspevky sa zobrazujú vo výsledkoch Google vyhľadávania
3 min. čítanie

Instagramové príspevky sa zobrazujú vo výsledkoch Google vyhľadávania

10. júla 2025 nastala významná zmena pre e-commerce značky, ktoré využívajú Instagram. Vaše príspevky o produktoch, zákulisný obsah či recenzie zákazníkov sa teraz môžu objaviť vo výsledkoch vyhľadávania na Googli – aj vtedy, keď daný používateľ nemá Instagram a vôbec vás nesleduje.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge Europe