Vytvorte si 3D avatara a vyskúšajte virtuálne džínsy
Pilotný projekt je súčasťou iniciatívy Size & Fit spoločnosti Zalando. Touto technológiou chce Zalando uľahčiť nákup džínsov. Pokiaľ ide o hľadanie správnej veľkosti, džínsy patria medzi najťažšie položky, pretože neexistujú jednotné štandardy veľkosti, vysvetľuje Zalando. Jedným z hlavných cieľov iniciatívy Size & Fit je predchádzať vráteniu tovaru
V rámci pilotného projektu si zákazníci môžu vytvoriť vlastného 3D avatara. Stačí, ak zadajú svoju výšku, hmotnosť a pohlavie. Pomocou svojho avatara si potom môžu používatelia vyskúšať rôzne veľkosti a skontrolovať, ako im sedí vybraný sortiment džínsov vrátane 22 kusov od rôznych značiek.Podobne ako na termovíznej snímke, rôzne farby na avatarovi ukazujú, v ktorých oblastiach sú džínsy viac priliehavé alebo voľné.
Túto inovatívnu technológiu už otestovalo viac ako 30 000 zákazníkov spoločnosti Zalando v pilotných projektoch so značkou Puma a vlastnou značkou Zalando, Anna Field.
Kampane pre každý pilotný projekt trvajú niekoľko týždňov
“Prostredníctvom pilotných kampaní chceme pochopiť, ako zákazníci používajú novú technológiu. Na základe toho môžeme vyvinúť škálovateľné riešenie do budúcnosti. Už teraz vidíme, že záujem o kampane rastie: približne polovica zákazníkov si na svojom avatarovi vyskúšala viac ako jednu veľkosť,” hovorí Stacia Carr, viceprezidentka pre inžinierstvo spoločnosti Zalando.