2 min. čítanie

Za nákupy v Reserved alebo Sinsay bude možné zaplatiť neskôr

Spoločnosť Klarna oznámila partnerstvo so spoločnosťou LPP, najväčšou poľskou odevnou skupinou, ktorá vlastní značky Reserved, Sinsay, Mohito, House a Cropp.

Za nákupy v Reserved alebo Sinsay bude možné zaplatiť neskôr

Partnerstvo LPP a švédskej Klarny

Platobné možnosti spoločnosti Klarna budú k dispozícii zákazníkom LPP vo vybraných európskych krajinách vrátane Poľska, Nemecka a Spojeného kráľovstva.

“Nadviazanie strategického partnerstva so spoločnosťou LPP je ďalším míľnikom v rozvoji spoločnosti Klarna v Poľsku a regióne strednej a východnej Európy. LPP je nielen lídrom vo svojom odvetví, ale aj spoločnosťou, ktorá neustále investuje do zlepšovania nákupného zážitku svojich zákazníkov. Veríme, že naše partnerstvo prinesie hmatateľné výhody zákazníkom značiek LPP a ovplyvní budúcu podobu spôsobu nakupovania,“ komentuje Łukasz Dwulit, riaditeľ spoločnosti Klarna v Poľsku.

Služba dostupná online

Nová bezúročná služba Klarna „Zaplať do 30 dní“, bude dostupná vo všetkých internetových obchodoch pre všetky značky skupiny LPP, t.j. Reserved, Sinsay, Mohito, House a Cropp. Obe strany tiež pracujú na zavedení platieb Klarna v kamenných predajniach. 

Program „Zaplať do 30 dní“ je vlajkovou loďou spoločnosti Klarna, ktorá umožňuje zákazníkom zadať objednávku, vyzdvihnúť si ju, skontrolovať a následne ju zaplatiť do 30 dní. 

“Poskytnutie možnosti dokončiť nákupy online s odloženými platbami je jedným z krokov našej stratégie neustáleho zlepšovania kvality nákupného zážitku našich zákazníkov. Vďaka spolupráci s takým skúseným partnerom, akým je spoločnosť Klarna, sme si istí, že služby budú poskytované na najvyššej úrovni a že naši online zákazníci získajú možnosť pohodlného nakupovania a skutočnú pomoc pri šetrení času a peňazí,“ vysvetľuje Jacek Kujawa, podpredseda predstavenstva spoločnosti LPP.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Personalizácia na plné obrátky: Ako AI mení digitálnu reklamu v reálnom čase
5 min. čítanie

Personalizácia na plné obrátky: Ako AI mení digitálnu reklamu v reálnom čase

Personalizácia sa stala normou, no zároveň u spotrebiteľov rastie dopyt po autentickej a transparentnej komunikácii. Zákazníci chcú relevantný obsah, ktorý pôsobí prirodzene a nezasahuje do ich súkromia. Prehnaná personalizácia môže vzbudiť nedôveru, zatiaľ čo vyvážený prístup pomáha budovať vzťah so značkou.

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Spustiť reklamu na YouTube priamo z videa? Novinky na platforme potešia tvorcov aj firmy
3 min. čítanie

Spustiť reklamu na YouTube priamo z videa? Novinky na platforme potešia tvorcov aj firmy

YouTube prináša novinky, ktoré majú tvorcom aj značkám výrazne uľahčiť prácu. Dostať video k publiku bude teraz jednoduchšie – namiesto zdĺhavého nastavovania v Google Ads stačí pár klikov priamo vo videu. YouTube zároveň testuje ďalšie funkcie, ktoré môžu pomôcť rozšíriť zásah, posilniť vzťah s publikom a lepšie osloviť zahraničné trhy.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+