Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Zvolen
23. Január udalosť už prebehla
Žilina
13. Február udalosť už prebehla
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Za nákupy v Reserved alebo Sinsay bude možné zaplatiť neskôr

Spoločnosť Klarna oznámila partnerstvo so spoločnosťou LPP, najväčšou poľskou odevnou skupinou, ktorá vlastní značky Reserved, Sinsay, Mohito, House a Cropp.

Za nákupy v Reserved alebo Sinsay bude možné zaplatiť neskôr

Partnerstvo LPP a švédskej Klarny

Platobné možnosti spoločnosti Klarna budú k dispozícii zákazníkom LPP vo vybraných európskych krajinách vrátane Poľska, Nemecka a Spojeného kráľovstva.

“Nadviazanie strategického partnerstva so spoločnosťou LPP je ďalším míľnikom v rozvoji spoločnosti Klarna v Poľsku a regióne strednej a východnej Európy. LPP je nielen lídrom vo svojom odvetví, ale aj spoločnosťou, ktorá neustále investuje do zlepšovania nákupného zážitku svojich zákazníkov. Veríme, že naše partnerstvo prinesie hmatateľné výhody zákazníkom značiek LPP a ovplyvní budúcu podobu spôsobu nakupovania,” komentuje Łukasz Dwulit, riaditeľ spoločnosti Klarna v Poľsku.

Služba dostupná online

Nová bezúročná služba Klarna “Zaplať do 30 dní”, bude dostupná vo všetkých internetových obchodoch pre všetky značky skupiny LPP, t.j. Reserved, Sinsay, Mohito, House a Cropp. Obe strany tiež pracujú na zavedení platieb Klarna v kamenných predajniach. 

Program “Zaplať do 30 dní” je vlajkovou loďou spoločnosti Klarna, ktorá umožňuje zákazníkom zadať objednávku, vyzdvihnúť si ju, skontrolovať a následne ju zaplatiť do 30 dní. 

“Poskytnutie možnosti dokončiť nákupy online s odloženými platbami je jedným z krokov našej stratégie neustáleho zlepšovania kvality nákupného zážitku našich zákazníkov. Vďaka spolupráci s takým skúseným partnerom, akým je spoločnosť Klarna, sme si istí, že služby budú poskytované na najvyššej úrovni a že naši online zákazníci získajú možnosť pohodlného nakupovania a skutočnú pomoc pri šetrení času a peňazí,” vysvetľuje Jacek Kujawa, podpredseda predstavenstva spoločnosti LPP.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prieskum o zákazníckej skúsenosti Slovákov odhaľuje dôležité oblasti. Ako to využiť v e-commerce?
5 min. čítanie

Prieskum o zákazníckej skúsenosti Slovákov odhaľuje dôležité oblasti. Ako to využiť v e-commerce?

Zákazníci sú náročnejší než kedykoľvek predtým. Očakávajú rýchlosť, pohodlie a zároveň osobný prístup. Ak chcete osloviť zákazníkov, nestačí len predávať – oplatí sa budovať vzťahy a prinášať hodnotu, inak riskuje stratu lojality. Prieskum zákazníckej skúsenosti KPMG Customer Experience Excellence 2024 odhaľuje, ktoré faktory dnes rozhodujú o úspechu značiek a ako sa im prispôsobiť. Aké ponaučenia […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+