1 min. čítanie

YouTube testuje nové funkcie: Rýchlejšia navigácia, kreatívnejšie remixy

YouTube testuje novú možnosť, ktorá zjednodušuje navigáciu k najzaujímavejším častiam videí a umožňuje rozšírené možnosti remixovania YouTube Shorts.

YouTube testuje nové funkcie: Rýchlejšia navigácia, kreatívnejšie remixy
Zdroj: Depositphotos

Táto inovácia využíva umelú inteligenciu na identifikáciu hlavných bodov videí. Na základe toho divákom umožní jednoduché preskakovanie medzi nimi. K tejto funkcii budú mať tiež prístup aj tvorcovia obsahu pri sledovaní ich vlastných videí, aj keď nemajú službu YouTube Premium.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

YouTube vďaka tejto funkcii sľubuje lepší zážitok z obsahu. Napriek tomu môže byť táto novinka pre niektorých používateľov príliš zjednodušená a môže obmedziť plné využitie videí. Okrem toho sa YouTube snaží o rozšírenú interakciu s YouTube Shorts tým, že umožňuje remixovanie už remixovaných Shorts, čo zvyšuje možnosti spolupráce a tvorby originálneho obsahu.

Záujem o krátke a interaktívne formáty videí neustále rastie. Preto kombinácia nových funkcionalít môže byť vhodnou odpoveďou na meniace sa preferencie používateľov. Aktuálny test prebieha len v USA a je dostupný len pre predplatiteľov služby Premium.

|

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
SEO sa zmenilo. Ste pripravení?
3 min. čítanie

SEO sa zmenilo. Ste pripravení?

Vaši konkurenti už bodujú na ChatGPT, Reddite a v AI vyhľadávačoch, zatiaľ čo vy stále budujete spätné odkazy a optimalizujete pre Google. Mladší používatelia dnes začínajú s hľadaním informácií na sociálnych sieťach, nie na tradičných vyhľadávačoch. Ak vaša SEO stratégia nefunguje aj mimo Google, uniká vám zásadná zmena v tom, ako ľudia reálne vyhľadávajú informácie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge