Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Zvolen
23. Január už čoskoro
Žilina
13. Február už čoskoro
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
4 min. čítanie

Ako vyniknúť na výstavách v roku 2025? LEDky, ekológia a modularita (Ingrid Sudek, MADNESS Advertising)

Svetielka, svetielka všade... Výstavníctvo dnes ponúka nekonečné možnosti, ako zaujať, byť ekologický a zároveň efektívny. Od moderných modulárnych systémov, ktoré šetria čas a peniaze, cez kreatívne stánky inšpirované umelou inteligenciou, až po ekologické riešenia, ktoré znižujú odpad – všetko sa dá prispôsobiť potrebám každej firmy. Ak chcete na výstavách zažiariť, získať konkurenčnú výhodu a zároveň myslieť na udržateľnosť, v tomto článku nájdete všetko, čo potrebujete vedieť o trendoch, ktoré formujú svet výstavníctva. Ako to v tomto segmente nám povedala Ingrid Sudek, CEO MADNESS Advertising.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
SLEDUJTE TENTO OBSAH Ako podcast

V rozhovore sa dozviete:

  • 02:37 Čo sa za posledné roky zmenilo vrámci vystavovateľského biznisu?
  • 06:04 Vedia v spoločnosti aj navrhovať riešenia pre stánky?
  • 07:41 Aké veci sú trendy v roku 2024?
  • 08:50 Zlá reprezentácia je horšia, než žiadna…
  • 11:04 Aké sú možnosti tvorby systémov?
  • 13:10 Sú konštrukcie univerzálne aj naprieč krajinami?
  • 21:47 Dá sa na to pozerať aj z pohľadu ekológie?
Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Výstavníctvo už dávno nie je len o roll-upoch a jednoduchých stánkoch. Dnešné výstavy sú plné svetelných efektov, moderných technológií a kreatívnych riešení, ktoré pútajú pozornosť a zanechávajú dojem. Ako vytvoriť stánok, ktorý záujem, ale zároveň nezaťaží prírodu ani váš rozpočet? Prečítajte si o aktuálnych trendoch a možnostiach, ktoré moderné výstavníctvo ponúka.

Kvalitný dizajn ako základ úspechu

Vizuálna stránka stánku je kľúčová. Bežné propagačné predmety, ako sú perá alebo vizitky, už dávno stratili svoju schopnosť zaujať. Na výstavách je dôležité vytvoriť priestor, ktorý návštevníkov okamžite pritiahne. Firmy sa čoraz častejšie uchyľujú k svetelným prvkom, ako sú lightboxy, a k modulárnym systémom, ktoré umožňujú flexibilitu v rozložení.

Moderný stánok by mal byť vizuálne prepojený s firemnou identitou. Jednoduché svetelné efekty môžu vytvoriť nezabudnuteľnú atmosféru, ale netreba to preháňať. Dôležité je, aby sa dizajn držal firemného štýlu a zároveň reflektoval aktuálne trendy.

Technológie a kreativita na vzostupe

Na výstavách v zahraničí sú čoraz populárnejšie netradičné nápady, často vytvorené pomocou umelej inteligencie. Napríklad koncept „džungle“ s hádankami pre návštevníkov, kde sa ľudia pokúšali odhaliť, aké zvieratá sa nachádzajú na stánku, zaujal svojou interaktivitou a inováciou. Takéto nápady nielen pútajú pozornosť, ale tiež pomáhajú budovať hlbšie spojenie s návštevníkmi.

Implementácia kreatívnych prvkov nemusí byť drahá. S modulárnymi systémami si môžete stánok prispôsobiť podľa potreby – na malú aj veľkú plochu. Vďaka flexibilite komponentov sa rovnaké prvky dajú použiť na rôzne účely, čo šetrí náklady a minimalizuje odpad.

Ekologické aspekty vo výstavníctve

S narastajúcim dôrazom na ekológiu je dôležité zamýšľať sa nad tým, akú stopu po sebe výstava zanechá. Tradičné riešenia, ako jednorazové koberce alebo vinylové polepy, vytvárajú obrovské množstvo odpadu. Moderné stánky preto využívajú materiály z recyklovaných surovín, modulárne podlahy namiesto kobercov a dosky, ktoré sa dajú opakovane potláčať.

Tento prístup znižuje nielen ekologickú záťaž, ale aj dlhodobé náklady. Ekologicky orientované riešenia môžu byť spočiatku drahšie, no pri pravidelnom používaní sa náklady rýchlo vrátia. Firmy, ktoré sa rozhodnú investovať do ekologických riešení, zároveň zlepšujú svoj imidž a vychádzajú v ústrety stále uvedomelejším zákazníkom.

Praktickosť modulárnych systémov

Modulárne systémy majú obrovskú výhodu v tom, že sú prenosné, ľahko skladateľné a ich jednotlivé komponenty sa dajú kombinovať na rôzne veľkosti a typy výstavných plôch. Celý proces od návrhu až po montáž je zjednodušený a často ho zvládnu aj dvaja až traja ľudia.

Pre firmy, ktoré pravidelne navštevujú výstavy, sa modulárne stánky stávajú nevyhnutnosťou. Niektoré spoločnosti navyše ponúkajú služby skladovania stánkov a ich prenájmu, čím odstraňujú problémy s logistikou a skladovacími priestormi.

Úloha služieb pri výstavách

Mnoho firiem sa rozhoduje zveriť montáž a demontáž odborníkom. Hoci to môže byť finančne náročnejšie, odbremeňuje to zamestnancov od fyzicky náročných úloh, ktoré prichádzajú na rad po dlhom dni na výstave. Profesionálne služby zahŕňajú nielen zostavenie stánku, ale aj vybavenie potrebných certifikátov, riešenie logistiky a koordináciu s organizátormi výstav.

Certifikácie sú dôležitou súčasťou hlavne na medzinárodných výstavách, kde sa striktne dbá na kvalitu a bezpečnosť materiálov. Takýto servis umožňuje firmám sústrediť sa výlučne na prezentáciu a interakciu so zákazníkmi.

Budúcnosť výstavníctva

Dnešné výstavy už nie sú o jednoduchých riešeniach, ale o kreatívnych a technologicky vyspelých konceptoch, ktoré dokážu návštevníkov zaujať a zanechať dlhodobý dojem. Modulárne, ekologické a technologicky pokročilé stánky ponúkajú riešenia pre firmy, ktoré chcú byť nielen praktické, ale aj inovatívne a zodpovedné.

Pre firmy, ktoré sa chcú pravidelne zúčastňovať výstav, je investícia do modulárnych systémov ideálnym riešením. Vytvárajú flexibilitu, šetria náklady a zohľadňujú ekologické požiadavky. S týmto prístupom sa budú môcť firmy nielen prispôsobiť moderným trendom, ale aj vytvárať unikátne prezentácie, ktoré ich odlíšia od konkurencie.

Zdieľať článok
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Už od puberty pracujem na vlastných projektoch. Veľmi skoro som pochopil, že robiť “weby pre klientov” je cesta do … nie úplne pre mňa. Tak som začal pracovať na vlastných projektoch. V 17 rokoch som mal portfólio asi 350 webov so zameraním na financie a poväčšine na českom trhu. Boli postavené na organickom vyhľadávaní zo Seznam.cz a keď trošku vylepšili algoritmus, weby “popadali”. Neskôr som sa zamestnal, okúsil prácu vo veľkej agentúre a aj na krásnej pozícii “IT project Manager”, kde by som vydržal do dôchodku, nebyť ambícií. Tak sme spoločne s agentúrou VISIBILITY rozbiehali affiliate sieť Dognet, ktorá úspešne operuje v CEE regióne už viac ako 10 rokov. Síce s VISIBILITY už sieť nepôsobí viac ako 4 roky, no jej kľúčová úloha pri štarte je nepopierateľná. Dognet má viacero podprojektov, ako napríklad knižky o online a affiliate marketingu Super Affiliate Academy, organizuje affiliate meetupy HotDognet (po celej CEE) a spolu organizoval affiliate konferenciu Affilhero. Robíme veľmi veľa pre edukáciu trhu. Medzičasom som spustil projekt Ecommerce Bridge, ktorý verím že v roku 2024 bude tak isto silne etablovaný v rámci CEE. Je to online magazín pre ecommerce scénu, eshopy a celkovo online podnikanie. Prevádzkujem tiež, asi jediné, Múzeum Mobilov v Európe. Som veľmi hrdý na to, akým spôsobom je celá firma a jej projekty postavené. Že už väčšinou nestoja na mojej osobe a mám úžasný team, ktorý vie viesť projekty aj bez môjho “mikromanažmentu”. Moje obľúbené motivačné bláboly: 👍 “Done is better than perfect” 👍 “Nestrelíš, nedáš gól” 👍 “Aj pád na hubu je krok vpred” 👍 “Veci treba robiť a nie sa o nich rozprávať” Ak si to dočítal až sem, gratulujem, máš veľa voľného času. Investuj ho do “strieľania” a nie krčmovým rečiam, ktoré ešte nikomu nepomohli.

Tento článok ti prináša

Madness Advertising

Madness Advertising (Madad.sk) je firma zameraná na reklamné systémy a služby. Ponúka širokú škálu produktov, ako sú roll-up bannery, mediálne steny, beachflag vlajky, podsvietené systémy, a rôzne exteriérové riešenia pre firemné podujatia a výstavy. Okrem toho poskytuje aj tlačové služby (plagáty, bannery, vizitky) a reklamné predmety vrátane ekologických produktov. Zákazníci oceňujú rýchlu dodaciu dobu a flexibilné riešenia na mieru. Firma poskytuje aj množstevné zľavy a pro-klientsky prístup.

Viac o tejto spoločnosti

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Instagram miluje carousely, Trendy na rok 2025 a Prečo riešiť video k podcastu | MUDROVAČKA 11/2024
6 min. čítanie

Instagram miluje carousely, Trendy na rok 2025 a Prečo riešiť video k podcastu | MUDROVAČKA 11/2024

Aké budú e-commerce trendy v roku 2025? Dlhé mesiace si rozoberáme jednotlivé z nich v našich mudrovačkách, aby sme vám takto pred koncom roka priniesli akýsi sumár. Okrem toho sme rozoberali aj zvýšený záujem ľudí o Instagram carousely, okresávanie personalizovanej reklamy na platformách Meta či ako sa prispôsobiť omnichannel štandardu. To všetko a ešte omnoho […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Profesionálne vybavenie skladu. Zbytočná investícia alebo vám vie ozaj zarobiť viac? (Vladimír Pikna, BITO)
5 min. čítanie

Profesionálne vybavenie skladu. Zbytočná investícia alebo vám vie ozaj zarobiť viac? (Vladimír Pikna, BITO)

Efektívne skladovanie je kľúčom k úspechu každého rastúceho e-shopu. Prechod od lacných regálov k profesionálnym systémom umožňuje škálovateľnosť, minimalizuje riziko poškodenia tovaru a zvyšuje celkovú efektivitu. Kvalitné riešenia, ako kompatibilné regály či tichšie prepravky, poskytujú flexibilitu pre budúce rozšírenia a umožňujú postupnú integráciu automatizácie. Prípadová štúdia Martinusu dokazuje, že správny výber partnera pre skladové riešenia […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+