1 min. čítanie

Virálny marketing  

Virálny marketing je jednou z marketingových techník, ktorá využíva najmä šírenie komerčného odkazu na sociálnych sieťach. Je to aktivita, ktorá najlepšie funguje, ak je jej súčasťou istý emocionálny apel.

Virálny marketing je jednou z marketingových techník, ktorá využíva najmä šírenie komerčného odkazu na sociálnych sieťach. Je to aktivita, ktorá najlepšie funguje, ak je jej súčasťou istý emocionálny apel. Znamená to teda, že príspevok na zdieľanie je vytvorený tak, aby bol buď vtipný, smutný, alebo sa snaží šokovať. Na dosiahnutie virálneho výsledku je potrebných mnoho faktorov, ako napríklad jedinečnosť, alebo správne načasovanie, čo sa nemusí vždy podariť. Virálny marketing je výsledkom mnohých náhodných procesov, ktoré sa líšia od prípadu ku prípadu a preto sa len veľmi ťažko opakujú. Čo fungovalo pri jednom virálnom príspevku už nemusí pri tom ďalšom.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Slováci nechcú digitálne pozlátko. Chcú, aby online nákupy fungovali
3 min. čítanie

Slováci nechcú digitálne pozlátko. Chcú, aby online nákupy fungovali

Slováci nechcú len digitálnu zábavu. Hľadajú nástroje, ktoré im nákup zjednodušia. Zákazníci ukazujú, že ak sa o nich obchodník stará offline, pokojne za ním prejdú aj do online prostredia. A hoci metaverzum ešte nie je mainstream, väčšina spotrebiteľov ho úplne neodmieta. Čo ďalšie prezrádza najnovší prieskum Médiá a technológie od MNForce?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge