Virálny marketing je jednou z marketingových techník, ktorá využíva najmä šírenie komerčného odkazu na sociálnych sieťach. Je to aktivita, ktorá najlepšie funguje, ak je jej súčasťou istý emocionálny apel. Znamená to teda, že príspevok na zdieľanie je vytvorený tak, aby bol buď vtipný, smutný, alebo sa snaží šokovať. Na dosiahnutie virálneho výsledku je potrebných mnoho faktorov, ako napríklad jedinečnosť, alebo správne načasovanie, čo sa nemusí vždy podariť. Virálny marketing je výsledkom mnohých náhodných procesov, ktoré sa líšia od prípadu ku prípadu a preto sa len veľmi ťažko opakujú. Čo fungovalo pri jednom virálnom príspevku už nemusí pri tom ďalšom.
Čo je to Lorem Ipsum?
Vysvetľovať marketérom tento pojem je asi ako hovoriť šoférom k čomu slúži volant 🙂 (to okrúhle zariadenie pred sedadlom vodiča, ktoré sa krúti doľava a doprava). Stále však existuje dostatok ľudí, ktorí chcú vedieť odkiaľ sa tento pseudo jazyk vzal a aký je jeho účel. Nech sa páči. Odoberajte pravidelný ecommerce newsletter Prihláste sa do denného […]