2 min. čítanie

V Superzoo dokázali úspešne odbremeniť zákaznícky servis. Pomohol im online chat reago

Poskytnúť návštevníkom nenahraditeľný servis na webe a ešte sa aj plnohodnotne venovať marketingovej stratégii a napĺňaniu rastových cieľov sa dá pohodlne skĺbiť. Ak pilier komunikácie so zákazníkmi delegujete na vyškolených špecialistov, o reprezentatívny dojem máte postarané. Nepodceňujte silu zákazníckeho servisu formou četovania, pretože vďaka nemu môžete získať verných zákazníkov. 

Dalibor Palšovič Dalibor Palšovič
Obchodný manažér
V Superzoo dokázali úspešne odbremeniť zákaznícky servis. Pomohol im online chat reago

1) Ako dlho používate reago a ako ste sa o tejto službe dozvedeli?

Reago používame na webe nepretržite už viac ako tri roky. S ponukou spolupráce nás oslovila spoločnosť NetSuccess, s tým, že by služba mala odbremeniť naše kapacity.

 2) Čo bol hlavný argument prečo ste sa rozhodli využívať livechat reago?

Bolo to v období, kedy sme vlastným ľudským kapitálom nedokázali pokryť zákaznícke podnety. Premýšľali sme nad nad reštrukturalizáciou zákazníckeho servisu, prechádzali sme ponukou rôznych chatbotov, čo sme však z presvedčenia zavrhovali. Z povahy nášho pôsobenia sme zákazníkovi blízko a snažíme sa o čo najosobnejší kontakt, preto sme chatbotov odmietali.

Livechatu sme dali šancu aj keď sme naň pozerali skepticky, pretože sa na nás obracajú ľudia so širokou škálou rôznych požiadaviek a mysleli sme si, že to predsa outsource ľudia nemôžu vedieť zodpovedať. Vďaka pravidelne aktualizovanej znalostnej databáze si však reago dokáže pomôcť naozaj so všetkým. Spolupráca je taká zabehnutá, že nás mnohokrát operátori sami upozorňujú na žiaduce doplnenie informácií.

 3) Aké boli vaše očakávania od tejto služby?

Zo začiatku sme vnímali len benefit, že nám služba uvoľní ruky. Dnes však autonómne funguje ako sprievodca zákazníkov po stránke.

 4) Čo viete delegovaním ušetriť a aké ďalšie benefity vám to dáva?

Reago vlastne zabezpečí všetky jednoduchšie dopyty a tých komplikovaných je minimum. Chceme poskytovať zákazníkom komfort v každej rovine a vieme, že zhruba 70 % ľudí uprednostňuje písomný styk pred telefonickým. Niektorí preferujú napísať mail, avšak v tejto uponáhľanej dobe, kde chcú všetci odpoveď hneď, pre nás reago znamená nenahraditeľný servis. Vo finále nám livechat udrží zákazníka na stránke omnoho dlhšie, čo pomáha aj obchodnej stránke.

5) Ako pracujete s informáciami, ktoré dostávate od služby reago

Najčastejšie dopyty, úpravy webu na základe feedbackov od zákazníkov.

Zo začiatku to bolo najmä doplnenie informácií na hlavnú stránku, pridanie buttonov na niektorých miestach a vo všeobecnosti sprehľadnenie stránky.

 6) Odporučili by ste túto službu?

Ak si chcete zjednodušiť život a neklesnúť s úrovňou zákazníckeho servisu alebo naopak, chcete jeho úroveň ešte trocha pozdvihnúť, odporúčam reago všetkými desiatimi.

|

Zdieľať článok
Dalibor Palšovič
Obchodný manažér

Obchodník, ktorý stojí za službou reago od jej vzniku. Buduje výborné, stabilné a úspešné vzťahy s klientmi a pomáha im orientovať sa v sfére zákazníckej podpory. Za tie roky pomohol značkám v najrôznejších segmentoch – od predajcov automobilov až po e-shop s liekmi a pomôckami pre zvieratá.

Tento článok ti prináša

Reago

Reago je inovatívna služba, ktorá poskytuje chatové riešenie pre webové stránky s garanciou odpovede skutočným človekom do jednej minúty. Táto služba je ideálna pre firmy, ktoré chcú byť online pre svojich zákazníkov kedykoľvek to potrebujú, a to za veľmi nízke náklady. Reago je slovenský projekt, ktorý ponúka spoľahlivý servis 365 dní v roku.

Viac o tejto spoločnosti

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Live shopping v Nemecku sa rozbieha. Aj keď veľmi pomaly
2 min. čítanie

Live shopping v Nemecku sa rozbieha. Aj keď veľmi pomaly

Nedávny prieskum spoločnosti ECC Köln ukázal, že živé nakupovanie v Nemecku, známe aj ako “live shopping” či “in-stream shopping”, získava na obľube. Šesť z desiatich nemeckých spotrebiteľov v súčasnosti rozumie tomuto pojmu, čo je dvojnásobne viac ako pred tromi rokmi. Miera prijatia live shoppingu v Nemecku je však stále nízka.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Najväčšia česká štúdia: Ako Česi používajú zľavy v e-shopoch?
6 min. čítanie

Najväčšia česká štúdia: Ako Česi používajú zľavy v e-shopoch?

Ako veľmi dáme na zľavy v e-shopoch? A ako veľmi dávajú zľavy samotné e-shopy? Na to sa pozrela nová štúdia pod vedením Jaroslava Janíčka v rámci projektu Ďekovačka. Do prieskumu sa zapojilo viac ako 200 slovenských e-shopov. Výsledky odhalili zaujímavé informácie o tom, ako zľavy v online obchodoch fungujú.

Jaroslav Janíček Jaroslav Janíček
Online podnikatel
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+