3 min. čítanie

V Superzoo dokázali úspešne odbremeniť zákaznícky servis. Pomohol im online chat reago

Poskytnúť návštevníkom nenahraditeľný servis na webe a ešte sa aj plnohodnotne venovať marketingovej stratégii a napĺňaniu rastových cieľov sa dá pohodlne skĺbiť. Ak pilier komunikácie so zákazníkmi delegujete na vyškolených špecialistov, o reprezentatívny dojem máte postarané. Nepodceňujte silu zákazníckeho servisu formou četovania, pretože vďaka nemu môžete získať verných zákazníkov. 

Dalibor Palšovič Dalibor Palšovič
Obchodný manažér
V Superzoo dokázali úspešne odbremeniť zákaznícky servis. Pomohol im online chat reago

1) Ako dlho používate reago a ako ste sa o tejto službe dozvedeli?

Reago používame na webe nepretržite už viac ako tri roky. S ponukou spolupráce nás oslovila spoločnosť NetSuccess, s tým, že by služba mala odbremeniť naše kapacity.

 2) Čo bol hlavný argument prečo ste sa rozhodli využívať livechat reago?

Bolo to v období, kedy sme vlastným ľudským kapitálom nedokázali pokryť zákaznícke podnety. Premýšľali sme nad nad reštrukturalizáciou zákazníckeho servisu, prechádzali sme ponukou rôznych chatbotov, čo sme však z presvedčenia zavrhovali. Z povahy nášho pôsobenia sme zákazníkovi blízko a snažíme sa o čo najosobnejší kontakt, preto sme chatbotov odmietali.

Livechatu sme dali šancu aj keď sme naň pozerali skepticky, pretože sa na nás obracajú ľudia so širokou škálou rôznych požiadaviek a mysleli sme si, že to predsa outsource ľudia nemôžu vedieť zodpovedať. Vďaka pravidelne aktualizovanej znalostnej databáze si však reago dokáže pomôcť naozaj so všetkým. Spolupráca je taká zabehnutá, že nás mnohokrát operátori sami upozorňujú na žiaduce doplnenie informácií.

 3) Aké boli vaše očakávania od tejto služby?

Zo začiatku sme vnímali len benefit, že nám služba uvoľní ruky. Dnes však autonómne funguje ako sprievodca zákazníkov po stránke.

 4) Čo viete delegovaním ušetriť a aké ďalšie benefity vám to dáva?

Reago vlastne zabezpečí všetky jednoduchšie dopyty a tých komplikovaných je minimum. Chceme poskytovať zákazníkom komfort v každej rovine a vieme, že zhruba 70 % ľudí uprednostňuje písomný styk pred telefonickým. Niektorí preferujú napísať mail, avšak v tejto uponáhľanej dobe, kde chcú všetci odpoveď hneď, pre nás reago znamená nenahraditeľný servis. Vo finále nám livechat udrží zákazníka na stránke omnoho dlhšie, čo pomáha aj obchodnej stránke.

5) Ako pracujete s informáciami, ktoré dostávate od služby reago

Najčastejšie dopyty, úpravy webu na základe feedbackov od zákazníkov.

Zo začiatku to bolo najmä doplnenie informácií na hlavnú stránku, pridanie buttonov na niektorých miestach a vo všeobecnosti sprehľadnenie stránky.

 6) Odporučili by ste túto službu?

Ak si chcete zjednodušiť život a neklesnúť s úrovňou zákazníckeho servisu alebo naopak, chcete jeho úroveň ešte trocha pozdvihnúť, odporúčam reago všetkými desiatimi.

Zdieľať článok
Dalibor Palšovič
Obchodný manažér

Obchodník, ktorý stojí za službou reago od jej vzniku. Buduje výborné, stabilné a úspešné vzťahy s klientmi a pomáha im orientovať sa v sfére zákazníckej podpory. Za tie roky pomohol značkám v najrôznejších segmentoch - od predajcov automobilov až po e-shop s liekmi a pomôckami pre zvieratá.

Reago
Tento článok ti prináša

Reago

Reago je live chat pre weby a e-shopy s garanciou odpovede do jednej minúty z dielne agentúry NetSuccess. Obsluhujú ho profesionálni vyškolení operátori, ktorí pomáhajú návštevníkom hľadať správne odpovede. Online je za každých okolností 365 dní v roku, cez sviatky aj víkendy, od 8:00 do 22:00.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
5 min. čítanie

Prieskum slovenských e-shopov (E-shop Barometer 2022)

E-shop Barometer je pravidelný prieskum realizovaný medzi slovenskými e-shopmi s rôznorodou ponukou produktov a služieb. Aj uplynulý siedmy ročník, pod taktovkou ui42 v spolupráci s KPMG na Slovensku, priniesol náhľad pod pokrievku slovenskej e-commerce scény. Prečítajte si aké očakávania mali e-shoperi na Vianoce poznačené energetickou krízou a vysokou infláciou. Aké kroky plánujú napríklad aj v […]

Robo Háger Robo Háger
Marketing Director
Prečítať článok
4 min. čítanie

E-shopy s automatickým odporúčaním predávajú efektívnejšie

Cieľom každého e-shopu je predávať. V mori konkurencie, možnostiach marketingových nástrojov a narastajúcich očakávaní zákazníkov je však stále náročnejšie dosahovať stanovené ciele. Stačí dnes väčší budget na reklamu, lepší marketing alebo redizajn webu k tomu, aby boli zákazníci spokojnejší a predaj efektívnejší? 

Robo Háger Robo Háger
Marketing Director
Prečítať článok