5 min. čítanie

Usporiadať e-commerce konferenciu nie je sranda. Aký bol a aký bude Upterdam? (Jakub Jarabica, Upterdam)

Upterdam sa stáva kľúčovým podujatím slovenskej e-commerce scény, kde sa každoročne stretávajú tí najlepší odborníci, inovátori a nadšenci online podnikania. Tento rok sa konferencia posúva na novú úroveň s množstvom vylepšení, novými možnosťami networkingu a bohatým sprievodným programom, ktorý sľubuje nezabudnuteľný zážitok. Či už ste majiteľom e-shopu, alebo sa len zaujímate o svet digitálneho podnikania, Upterdam je miesto, kde načerpáte inšpiráciu, získate cenné kontakty a rozšírite svoje obzory. Prečo by ste si tento ročník nemali nechať ujsť nám v štúdiu Ecommerce Bridge povedal Jakub Jarabica, CEO Blueweb & Upterdam.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
SLEDUJTE TENTO OBSAH Ako podcast

V rozhovore sa dozviete:

  • 01:39 Prečo sa Blueweb rozhodol prebrať Upterdam?
  • 05:35 Ako sa interní ľudia presunú z klasickej agendy na event?
  • 06:34 Bude z Bluewebu niekedy BlueEvents, ako samostatná firma?
  • 08:14 Čo budú robiť tento rok inak oproti vlaňajšku?
  • 10:08 Vychádza im to po finančnej stránke?
  • 13:23 Kde čerpajú eventovú inšpiráciu?
  • 15:51 Ako sa zatiaľ predávajú lístky?
  • 19:46 Prečo sa Upterdam koná na ťažšie dostupnom mieste?
  • 21:37 A čo afterparty? Bude?
Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Ciele konferencie Upterdam

Konferencia Upterdam sa za uplynulé roky stala významným podujatím v oblasti e-commerce na Slovensku. Jej hlavnou ambíciou je byť každoročným vrcholom tohto odvetvia. Cieľom organizátorov je nielen dosiahnuť najväčšiu účasť, ale predovšetkým zabezpečiť vysokú kvalitu a pridanú hodnotu pre všetkých účastníkov. Upterdam sa zameriava na otvorenosť, kde sú vítaní aj konkurenti, čím sa zabezpečuje rôznorodá výmena skúseností a názorov.

Organizátori si uvedomujú, že ich pozícia im umožňuje investovať do rôznych aspektov konferencie, čím zvyšujú jej celkovú úroveň. Vízia do budúcna zahŕňa to, aby sa konferencia stala samostatným projektom, ktorý by fungoval pod záštitou Blueweb, ale bol by autonómny. Upterdam má ambíciu byť udalosťou, na ktorú sa budú ľudia tešiť každý rok v septembri, bez ohľadu na konkurenčné prostredie.

Zlepšenia po prvom ročníku

Prvý ročník konferencie pod záštitou Blueweb prebehol nad očakávania dobre, a to napriek tomu, že organizátori nemali predchádzajúce skúsenosti s organizovaním tak veľkej udalosti. Tento úspech im poskytol pevný základ, na ktorom môžu stavať a zlepšovať sa. Pre druhý ročník plánujú rôzne vylepšenia, vrátane reorganizácie priestoru, pridania chill zón a rozšírenia expo stage na dve miestnosti, čím sa vytvorí viac priestoru pre vystavovateľov a návštevníkov.

Jedným z hlavných cieľov je zlepšiť komfort účastníkov a zvýšiť hodnotu celého podujatia. Pridanie mobilnej aplikácie, ktorá bude slúžiť na networking a organizáciu programu, je jednou z hlavných inovácií tohto ročníka. Tieto zmeny sú zamerané na to, aby účastníci získali z konferencie čo najviac a aby sa ich zážitok z účasti neustále zlepšoval.

Financovanie a partnerstvá

Financovanie konferencie je dôležitou súčasťou celého projektu. Organizátori si uvedomujú, že náklady na podujatie sú vysoké, a preto je dôležité zabezpečiť silné partnerstvá, ktoré pokryjú väčšinu rozpočtu. Hoci zisk nie je hlavnou prioritou, dôraz sa kladie na kvalitu podujatia a budovanie jeho reputácie.

Vďaka pozitívnej spätnej väzbe z prvého ročníka sa organizátorom podarilo zabezpečiť viac ako 20 partnerov pre druhý ročník, vrátane hlavných partnerov ako Tatra Banka či 24Pay. Tieto partnerstvá im umožňujú sústrediť sa na organizáciu a zlepšovanie konferencie bez obáv o finančné zabezpečenie.

Predaj lístkov a typy vstupeniek

Predaj lístkov je vždy náročnou výzvou, keďže veľa ľudí si kupuje vstupenky až na poslednú chvíľu. Organizátori preto plánujú hlavné predajné kampane na september, pričom počas leta aktívne propagujú nových rečníkov a programové novinky. Tento rok zaviedli rôzne cenové úrovne lístkov vrátane tzv. „networkingového vstupu,“ ktorý ponúka prístup k vybraným službám a programom za zníženú cenu.

Vstup na konferenciu je možný aj zadarmo, čo umožňuje prístup na jeden stage, konzultácie s poradcami a účasť na súťažiach. Na druhej strane, tí, ktorí si zakúpia plnú vstupenku, majú prístup aj k občerstveniu, hlavnému stage a novinkou tohto ročníka sú aj workshopy, ktoré budú prístupné iba pre platiacich účastníkov.

Miesto konania a jeho výhody

Konferencia sa koná v Senci, čo síce nie je najbližšie k hlavnému dianiu, no miesto má svoje jedinečné čaro a prispieva k atmosfére podujatia. Organizátori zvažujú možnosť presunu do Bratislavy v budúcnosti, no momentálne sú s miestom spokojní. Vďaka dobrej znalosti miesta zo strany event manažérky môžu vyťažiť z tejto lokality maximum.

Organizátori tiež zvažujú spraviť konferenciu viac prístupnou pre anglicky hovoriacich účastníkov, a preto zbierajú dáta o preferenciách týkajúcich sa tlmočenia a používania angličtiny. Tento krok by mohol prilákať ešte širšie publikum v budúcich rokoch.

Afterparty a záverečné prípravy

Jednou z vrcholných častí konferencie je afterparty, ktorá bude aj tento rok atraktívna a plná zábavy. Minulý rok zahrňovala DJ-a, saxofonistku a stand-up vystúpenie Michaela Satmariho. Tento rok sa organizátori rozhodli pridať na mieru pripravený segment „Ťažký týždeň v e-commerce“ a pracujú na dohode s kapelou Polemic, ktorá by mohla otvoriť afterparty koncertom.

Afterparty je pre organizátorov dôležitá, pretože chcú, aby účastníci vnímali aj stredný typ vstupenky, tzv. networkingový vstup, ako hodnotný. Tento typ vstupenky poskytne účastníkom prístup k afterparty, kde sa môžu venovať networkingu a zároveň si užiť kvalitný program.

Záver a pozvánka na Upterdam

Konferencia Upterdam, ktorá sa bude konať 26. septembra v Senci, je neprehliadnuteľnou udalosťou pre všetkých, ktorí sa pohybujú v oblasti e-commerce. Organizátori sa tešia na ďalšie stretnutie a pozývajú všetkých z e-commerce komunity, aby sa zúčastnili tohto podujatia. Okrem hlavného programu budú mať účastníci možnosť využiť zľavy na ubytovanie v partnerských hoteloch, ktoré sú však kapacitne obmedzené. Preto sa odporúča prihlásiť sa čo najskôr.

Konferencia sľubuje nielen množstvo odborných prednášok a workshopov, ale aj príjemnú atmosféru a bohatý sprievodný program, ktorý umožní účastníkom nadviazať nové kontakty a získať cenné informácie pre svoje podnikanie. Vidíme sa v septembri v Senci!

Zdieľať článok
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Už od puberty pracujem na vlastných projektoch. Veľmi skoro som pochopil, že robiť “weby pre klientov” je cesta do … nie úplne pre mňa. Tak som začal pracovať na vlastných projektoch. V 17 rokoch som mal portfólio asi 350 webov so zameraním na financie a poväčšine na českom trhu. Boli postavené na organickom vyhľadávaní zo Seznam.cz a keď trošku vylepšili algoritmus, weby “popadali”. Neskôr som sa zamestnal, okúsil prácu vo veľkej agentúre a aj na krásnej pozícii “IT project Manager”, kde by som vydržal do dôchodku, nebyť ambícií. Tak sme spoločne s agentúrou VISIBILITY rozbiehali affiliate sieť Dognet, ktorá úspešne operuje v CEE regióne už viac ako 10 rokov. Síce s VISIBILITY už sieť nepôsobí viac ako 4 roky, no jej kľúčová úloha pri štarte je nepopierateľná. Dognet má viacero podprojektov, ako napríklad knižky o online a affiliate marketingu Super Affiliate Academy, organizuje affiliate meetupy HotDognet (po celej CEE) a spolu organizoval affiliate konferenciu Affilhero. Robíme veľmi veľa pre edukáciu trhu. Medzičasom som spustil projekt Ecommerce Bridge, ktorý verím že v roku 2024 bude tak isto silne etablovaný v rámci CEE. Je to online magazín pre ecommerce scénu, eshopy a celkovo online podnikanie. Prevádzkujem tiež, asi jediné, Múzeum Mobilov v Európe. Som veľmi hrdý na to, akým spôsobom je celá firma a jej projekty postavené. Že už väčšinou nestoja na mojej osobe a mám úžasný team, ktorý vie viesť projekty aj bez môjho “mikromanažmentu”. Moje obľúbené motivačné bláboly: 👍 “Done is better than perfect” 👍 “Nestrelíš, nedáš gól” 👍 “Aj pád na hubu je krok vpred” 👍 “Veci treba robiť a nie sa o nich rozprávať” Ak si to dočítal až sem, gratulujem, máš veľa voľného času. Investuj ho do “strieľania” a nie krčmovým rečiam, ktoré ešte nikomu nepomohli.

Tento článok ti prináša

Upterdam

Či už si začínajúci podnikateľ v e‑commerce alebo skúsený profesionál, Upterdam ti ponúka jedinečnú príležitosť získať nové poznatky, rozšíriť sieť kontaktov a inšpirovať sa od najlepších. Nechýbaj na najväčšej slovenskej konferencii svojho druhu, čaká ťa celodenný program plný zaujímavých rozhovorov a diskusií. A nezabudni si vychutnať aj skvelé občerstvenie!

Viac o tejto spoločnosti

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Stav slovenského e-commerce v roku 2024 a ako z toho vyťažiť pre svoj biznis (Mária Auxtová, Shoptet)
6 min. čítanie

Stav slovenského e-commerce v roku 2024 a ako z toho vyťažiť pre svoj biznis (Mária Auxtová, Shoptet)

Slovenský e-commerce trh zažíva neustály rast, no podnikatelia v online svete čelia mnohým výzvam, ako je budovanie značky na trhoviskách či konkurencia v rôznych segmentoch. Kľúčom k úspechu je orientácia na kvalitu, efektivitu a využívanie lokálnych partnerov. Shoptet, ako popredná platforma na tvorbu e-shopov, ponúka slovenským e-shopárom nielen užívateľsky jednoduchý systém, ale aj silný ekosystém […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Zabije AI prekladateľský biznis? Alebo úloha týchto agentúr v dobe strojovej (Martin Eichler, Translata)
7 min. čítanie

Zabije AI prekladateľský biznis? Alebo úloha týchto agentúr v dobe strojovej (Martin Eichler, Translata)

V dobe umelej inteligencie sa na prvý pohľad môžu zdať niektoré biznisy úplne zbytočné. S určitosťou by sa medzi ne dal zaradiť aj prekladateľský biznis. Ale je to skutočne tak? Ľudia si často myslia, že čokoľvek len skopírujú, dajú do nástroja a za pár sekúnd majú výsledky. To je pravda, len potom sa budeme musieť […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+