1 min. čítanie

Up Selling  

Up selling je jednou z predajných techník, pri ktorej je cieľom predať zákazníkovi produkt vo vyššej hodnote, ako si pôvodne vybral. Môže mu ponúknuť na výber vyšší rad, tým pádom aj vyššiu cenu daného produktu, alebo ďalšie produktové služby, ako napríklad poistenie, alebo doprava zadarmo.

Up selling je jednou z predajných techník, pri ktorej je cieľom predať zákazníkovi produkt vo vyššej hodnote, ako si pôvodne vybral. Môže mu ponúknuť na výber vyšší rad, tým pádom aj vyššiu cenu daného produktu, alebo ďalšie produktové služby, ako napríklad poistenie, alebo doprava zadarmo. Je to podobná taktika ako Cross selling, pri ktorej sa ale nemusí jednať o drahší výrobok, alebo službu, ale ďalšie príslušenstvo, či služby. Up Seeling môže byť pozitívny, alebo negatívny. Ak je pozitívny, tak je to ideálna situácia pre predajcu, aj nakupujúceho. Pre zákazníka to znamená hodnotu, ktorá sa mu oplatí a predajcovi to prináša väčší zisk. Pri negatívnom up sellingu to môže znamenať pre zákazníka produkt, ktorý nevyužije a negatívnu skúsenosť s obchodom.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Český e-commerce sa vracia k dlhodobo udržateľnému rastu. Najväčšiu šancu preraziť majú predajcovia vlastných výrobkov
3 min. čítanie

Český e-commerce sa vracia k dlhodobo udržateľnému rastu. Najväčšiu šancu preraziť majú predajcovia vlastných výrobkov

Český e-commerce, ktorý v posledných dvoch rokoch zaznamenal výrazný pokles, čaká tento rok oživenie a návrat k udržateľnému rastu. Najväčší podiel na tržbách pochopiteľne vykazuje drahší tovar z kategórií ako elektronika, náradie či stavebné materiály, ako vyplynulo z analýzy spoločnosti Upgates.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+