Up selling je jednou z predajných techník, pri ktorej je cieľom predať zákazníkovi produkt vo vyššej hodnote, ako si pôvodne vybral. Môže mu ponúknuť na výber vyšší rad, tým pádom aj vyššiu cenu daného produktu, alebo ďalšie produktové služby, ako napríklad poistenie, alebo doprava zadarmo. Je to podobná taktika ako Cross selling, pri ktorej sa ale nemusí jednať o drahší výrobok, alebo službu, ale ďalšie príslušenstvo, či služby. Up Seeling môže byť pozitívny, alebo negatívny. Ak je pozitívny, tak je to ideálna situácia pre predajcu, aj nakupujúceho. Pre zákazníka to znamená hodnotu, ktorá sa mu oplatí a predajcovi to prináša väčší zisk. Pri negatívnom up sellingu to môže znamenať pre zákazníka produkt, ktorý nevyužije a negatívnu skúsenosť s obchodom.
Influenceri chcú férovú odmenu a tvorivú slobodu, nie slávne značky
Značky, ktoré sa snažia spolupracovať s influencermi, často netrafia podstatu. Nový výskum ukazuje, že influenceri kladú oveľa väčší dôraz na zdieľané hodnoty a jasné finančné podmienky než na to, či ide o známu značku. A chcú mať aj slovo v kreatíve – čo im väčšina firiem stále neumožňuje.