Zaujíma ma
6. septembra 2018
6. septembra 2018

Up Selling  

Up selling je jednou z predajných techník, pri ktorej je cieľom predať zákazníkovi produkt vo vyššej hodnote, ako si pôvodne vybral. Môže mu ponúknuť na výber vyšší rad, tým pádom aj vyššiu cenu daného produktu, alebo ďalšie produktové služby, ako napríklad poistenie, alebo doprava zadarmo. Je to podobná taktika ako Cross selling, pri ktorej sa ale nemusí jednať o drahší výrobok, alebo službu, ale ďalšie príslušenstvo, či služby. Up Seeling môže byť pozitívny, alebo negatívny. Ak je pozitívny, tak je to ideálna situácia pre predajcu, aj nakupujúceho. Pre zákazníka to znamená hodnotu, ktorá sa mu oplatí a predajcovi to prináša väčší zisk. Pri negatívnom up sellingu to môže znamenať pre zákazníka produkt, ktorý nevyužije a negatívnu skúsenosť s obchodom.

Získaj novinky ako prvý

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.