Košice
19. Október udalosť už prebehla
Poprad
9. November udalosť už prebehla
Bratislava
5. December udalosť už prebehla
Bardejov
25. Január udalosť už prebehla
Žilina
15. Február udalosť už prebehla
Trnava
26. Marec už čoskoro
Zvolen
18. Apríl už čoskoro
Liptovský Mikuláš
9. Máj už čoskoro
Nitra
30. Máj už čoskoro
Košice
3. Október už čoskoro
Banská Bystrica
24. Október už čoskoro
Poprad
7. November už čoskoro
Bratislava
28. November už čoskoro
2 min. čítanie

Tvorba a monetizácia obsahu pre deti (Miro Jaroš)

Mira Jaroša možno poznáte už z prvej Slovenskej Superstar, kde sa dostal do finálovej desiatky. Ak máte deti, tak ste už určite nejeden krát počuli jeho pesničky. Spievaniu sa venuje už od malička a jeho súčastná tvorba pre deti má veľký úspech. Rozprávali sme sa sním o tom akým spôsobom funguje jeho biznis, streaming na youtube, ako, kde a koľko zarába. Okrem iného sa dozviete aj ako sa dostal k tvorbe pre deti, čo ho na tejto tvorbe najviac baví a akým spôsobom hľadá sponzorov pre svoje videoklipy. 

V rozhovore sa dozviete:

  • 1:03 kedy začínal s profesionálnou tvorbou hudby;
  • 2:43 ako sa vyvíja počúvanosť jeho hudby online, aké percentuálne zastúpenie v jeho príjmoch má práve streamovaná hudba;
  • 4:06 ako funguje zarábanie na videách na Youtube, aký typ videí mu zarába najviac;
  • 6:21 ako rieši povoľovanie reklamy vo svojich videách;
  • 7:27 aký bol jeho pôvodný biznis plán, ako sa dostal k detskej tvorbe a čo mu detská tvorba priniesla;
  • 10:40 koľko ľudí má vo svojom tíme;
  • 12:13 akým spôsobom zakomponováva product placement do svojich videoklipov, či hľadá sponzorov aktívne alebo oni oslovujú jeho, akým spôsobom si sponzorov vyberá;
  • 18:18 ako plánujú točenie videoklipov počas roka, akú majú stratégiu;
  • 20:17 či rozmýšľal, že začne robiť obsah na sociálne siete pre mladšie cieľové skupiny, ako je napr. Tik Tok, aká je veková hranica jeho cieľovej skupiny;
  • 22:21 ako a v akom meradle pracujú s merchom;
  • 24:25 kam si myslí, že bude smerovať trend počúvania hudby, ako bude rásť podiel onlinu.

 

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ochranná známka pre e-shop? Kedy to má zmysel a koľko to stojí? (JUDr. Ján Boldizsár, Boldiz Law Firm s.r.o.)
1 min. čítanie

Ochranná známka pre e-shop? Kedy to má zmysel a koľko to stojí? (JUDr. Ján Boldizsár, Boldiz Law Firm s.r.o.)

Máte skvelý nápad na názov spoločnosti, no už je niekde registrovaný ako ochranná známka. Isto sa vám to počas života už niekedy stalo. Ale prečo by ste to mali riešiť aj pre vlastné podnikanie? Čo sú to vôbec ochranné známky, ako celý proces registrácie prebieha a koľko to stojí nám v štúdiu Ecommerce Bridge povedal […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+