2 min. čítanie

Tvorba a monetizácia obsahu pre deti (Miro Jaroš)

Mira Jaroša možno poznáte už z prvej Slovenskej Superstar, kde sa dostal do finálovej desiatky. Ak máte deti, tak ste už určite nejeden krát počuli jeho pesničky. Spievaniu sa venuje už od malička a jeho súčastná tvorba pre deti má veľký úspech. Rozprávali sme sa sním o tom akým spôsobom funguje jeho biznis, streaming na youtube, ako, kde a koľko zarába. Okrem iného sa dozviete aj ako sa dostal k tvorbe pre deti, čo ho na tejto tvorbe najviac baví a akým spôsobom hľadá sponzorov pre svoje videoklipy. 

V rozhovore sa dozviete:

  • 1:03 kedy začínal s profesionálnou tvorbou hudby;
  • 2:43 ako sa vyvíja počúvanosť jeho hudby online, aké percentuálne zastúpenie v jeho príjmoch má práve streamovaná hudba;
  • 4:06 ako funguje zarábanie na videách na Youtube, aký typ videí mu zarába najviac;
  • 6:21 ako rieši povoľovanie reklamy vo svojich videách;
  • 7:27 aký bol jeho pôvodný biznis plán, ako sa dostal k detskej tvorbe a čo mu detská tvorba priniesla;
  • 10:40 koľko ľudí má vo svojom tíme;
  • 12:13 akým spôsobom zakomponováva product placement do svojich videoklipov, či hľadá sponzorov aktívne alebo oni oslovujú jeho, akým spôsobom si sponzorov vyberá;
  • 18:18 ako plánujú točenie videoklipov počas roka, akú majú stratégiu;
  • 20:17 či rozmýšľal, že začne robiť obsah na sociálne siete pre mladšie cieľové skupiny, ako je napr. Tik Tok, aká je veková hranica jeho cieľovej skupiny;
  • 22:21 ako a v akom meradle pracujú s merchom;
  • 24:25 kam si myslí, že bude smerovať trend počúvania hudby, ako bude rásť podiel onlinu.

 

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Pri exporte sa nepýtajte ČI, ale KEDY… prečo nemusí byť CZ trh vždy prvou voľbou? (Ján Aštary – Dexfinity)
1 min. čítanie

Pri exporte sa nepýtajte ČI, ale KEDY… prečo nemusí byť CZ trh vždy prvou voľbou? (Ján Aštary – Dexfinity)

Čakanie na správny moment nie je v prípade expanzie až tak na mieste. Pokiaľ máte e-shop a vidíte v tom pridanú hodnotu, rozhodne by ste do toho mali ísť. Vie to priniesť obrovský obchodný potenciál a množstvo ďalších benefitov. Či je český trh vždy ideálna voľba pre expanziu, ako by mal prebiehať celý proces a […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Na čom “beží” e-shop GymBeam a čo to vie naučiť každého e-shopára. (Róbert Čižmár, GymBeam)
1 min. čítanie

Na čom “beží” e-shop GymBeam a čo to vie naučiť každého e-shopára. (Róbert Čižmár, GymBeam)

Je nevyhnutné pre e-shopy vyhľadávať riešenie webu na mieru, alebo sa od začiatku uspokoja s krabicovým produktom? GymBeam momentálne migruje svoje dáta z Magenta a je to proces na niekoľko mesiacov až rokov. Čo by v minulosti spravili inak, aby sa tomu vyhli, kedy reálne zvažovať custom riešenie od začiatku a na čo by sa […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+