2 min. čítanie

Tvorba a monetizácia obsahu pre deti (Miro Jaroš)

Mira Jaroša možno poznáte už z prvej Slovenskej Superstar, kde sa dostal do finálovej desiatky. Ak máte deti, tak ste už určite nejeden krát počuli jeho pesničky. Spievaniu sa venuje už od malička a jeho súčastná tvorba pre deti má veľký úspech. Rozprávali sme sa sním o tom akým spôsobom funguje jeho biznis, streaming na youtube, ako, kde a koľko zarába. Okrem iného sa dozviete aj ako sa dostal k tvorbe pre deti, čo ho na tejto tvorbe najviac baví a akým spôsobom hľadá sponzorov pre svoje videoklipy. 

|

V rozhovore sa dozviete:

  • 1:03 kedy začínal s profesionálnou tvorbou hudby;
  • 2:43 ako sa vyvíja počúvanosť jeho hudby online, aké percentuálne zastúpenie v jeho príjmoch má práve streamovaná hudba;
  • 4:06 ako funguje zarábanie na videách na Youtube, aký typ videí mu zarába najviac;
  • 6:21 ako rieši povoľovanie reklamy vo svojich videách;
  • 7:27 aký bol jeho pôvodný biznis plán, ako sa dostal k detskej tvorbe a čo mu detská tvorba priniesla;
  • 10:40 koľko ľudí má vo svojom tíme;
  • 12:13 akým spôsobom zakomponováva product placement do svojich videoklipov, či hľadá sponzorov aktívne alebo oni oslovujú jeho, akým spôsobom si sponzorov vyberá;
  • 18:18 ako plánujú točenie videoklipov počas roka, akú majú stratégiu;
  • 20:17 či rozmýšľal, že začne robiť obsah na sociálne siete pre mladšie cieľové skupiny, ako je napr. Tik Tok, aká je veková hranica jeho cieľovej skupiny;
  • 22:21 ako a v akom meradle pracujú s merchom;
  • 24:25 kam si myslí, že bude smerovať trend počúvania hudby, ako bude rásť podiel onlinu.

 

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Zabije AI prekladateľský biznis? Alebo úloha týchto agentúr v dobe strojovej (Martin Eichler, Translata)
7 min. čítanie

Zabije AI prekladateľský biznis? Alebo úloha týchto agentúr v dobe strojovej (Martin Eichler, Translata)

V dobe umelej inteligencie sa na prvý pohľad môžu zdať niektoré biznisy úplne zbytočné. S určitosťou by sa medzi ne dal zaradiť aj prekladateľský biznis. Ale je to skutočne tak? Ľudia si často myslia, že čokoľvek len skopírujú, dajú do nástroja a za pár sekúnd majú výsledky. To je pravda, len potom sa budeme musieť […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Prvý mesiac reklamy na SK TikToku. Bude to ďalší “povinný” kanál pre marketing? (Marcel Milo, Groow)
6 min. čítanie

Prvý mesiac reklamy na SK TikToku. Bude to ďalší “povinný” kanál pre marketing? (Marcel Milo, Groow)

Po dlhom čakaní sme sa dočkali aj na Slovensku a 1.8.2024 boli oficiálne spustené reklamy na našom trhu. Prešiel mesiac a už máme aj nejaké prvé výsledky od agentúr či klientov, ktorí sa toho neboja a pustili sa do novinky s vervou. Prečo reklamný systém TikToku prišiel na Slovensko až teraz, či sa nastavujú reklamy […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+