V rozhovore sa dozviete:
- 1:03 kedy začínal s profesionálnou tvorbou hudby;
- 2:43 ako sa vyvíja počúvanosť jeho hudby online, aké percentuálne zastúpenie v jeho príjmoch má práve streamovaná hudba;
- 4:06 ako funguje zarábanie na videách na Youtube, aký typ videí mu zarába najviac;
- 6:21 ako rieši povoľovanie reklamy vo svojich videách;
- 7:27 aký bol jeho pôvodný biznis plán, ako sa dostal k detskej tvorbe a čo mu detská tvorba priniesla;
- 10:40 koľko ľudí má vo svojom tíme;
- 12:13 akým spôsobom zakomponováva product placement do svojich videoklipov, či hľadá sponzorov aktívne alebo oni oslovujú jeho, akým spôsobom si sponzorov vyberá;
- 18:18 ako plánujú točenie videoklipov počas roka, akú majú stratégiu;
- 20:17 či rozmýšľal, že začne robiť obsah na sociálne siete pre mladšie cieľové skupiny, ako je napr. Tik Tok, aká je veková hranica jeho cieľovej skupiny;
- 22:21 ako a v akom meradle pracujú s merchom;
- 24:25 kam si myslí, že bude smerovať trend počúvania hudby, ako bude rásť podiel onlinu.