2 min. čítanie

Tvorba a monetizácia obsahu pre deti (Miro Jaroš)

Mira Jaroša možno poznáte už z prvej Slovenskej Superstar, kde sa dostal do finálovej desiatky. Ak máte deti, tak ste už určite nejeden krát počuli jeho pesničky. Spievaniu sa venuje už od malička a jeho súčastná tvorba pre deti má veľký úspech. Rozprávali sme sa sním o tom akým spôsobom funguje jeho biznis, streaming na youtube, ako, kde a koľko zarába. Okrem iného sa dozviete aj ako sa dostal k tvorbe pre deti, čo ho na tejto tvorbe najviac baví a akým spôsobom hľadá sponzorov pre svoje videoklipy. 

V rozhovore sa dozviete:

  • 1:03 kedy začínal s profesionálnou tvorbou hudby;
  • 2:43 ako sa vyvíja počúvanosť jeho hudby online, aké percentuálne zastúpenie v jeho príjmoch má práve streamovaná hudba;
  • 4:06 ako funguje zarábanie na videách na Youtube, aký typ videí mu zarába najviac;
  • 6:21 ako rieši povoľovanie reklamy vo svojich videách;
  • 7:27 aký bol jeho pôvodný biznis plán, ako sa dostal k detskej tvorbe a čo mu detská tvorba priniesla;
  • 10:40 koľko ľudí má vo svojom tíme;
  • 12:13 akým spôsobom zakomponováva product placement do svojich videoklipov, či hľadá sponzorov aktívne alebo oni oslovujú jeho, akým spôsobom si sponzorov vyberá;
  • 18:18 ako plánujú točenie videoklipov počas roka, akú majú stratégiu;
  • 20:17 či rozmýšľal, že začne robiť obsah na sociálne siete pre mladšie cieľové skupiny, ako je napr. Tik Tok, aká je veková hranica jeho cieľovej skupiny;
  • 22:21 ako a v akom meradle pracujú s merchom;
  • 24:25 kam si myslí, že bude smerovať trend počúvania hudby, ako bude rásť podiel onlinu.

 

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
1 min. čítanie

Majú sa marketéri báť AI a automatizácie? Máme tu úsvit úpadku marketingu, ako sme ho poznali doteraz?

So šéfom a zakladateľom agentúry PS:Digital, Petrom Šebom, sme sa v tomto rozhovore rozprávali o budúcnosti automatizácie a umelej inteligencie (AI) v digitálnom biznise a o tom, ako môže tento pokrok už čoskoro zmeniť prácu marketérov vo všeobecnosti. Môžu tieto trendy ohroziť živobytie copywriterov alebo grafikov?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Miroslava Birešová, Kaufland
2 min. čítanie

Na slovenský a český trh už čoskoro vstúpi Kaufland online trhovisko. Ako ho môžu e-shopy využiť pre svoj rast? (Miroslava Birešová, Global Marketplace)

V tejto časti magazínu Ecommerce Bridge nám sales manažérka Kaufland Global Marketplace pre Česko a Slovensko, Miroslava Birešová, priblížila nové Kaufland online trhovisko, ktoré vstúpi na trh už v tomto roku. Ako zmení pomery v e-commerce prostredí v našom priestore a čo nové prinesie?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok