2 min. čítanie

Tone of voice

Označenie tone of voice označuje spôsob, ako firma či značka komunikuje s okolím. Znamená to, či zákazníkom tyká alebo vyká.

Označenie tone of voice označuje spôsob, ako firma či značka komunikuje s okolím. Znamená to, či zákazníkom tyká alebo vyká. Taktiež to, či v rámci komunikácie využíva humor alebo skôr vážny prejav. To však nie je všetko.

Čo všetko patrí pod tone of voice?

Okrem spomínaných pod tone of voice patria tiež:

  • používané farby v rámci vizuálu
  • typ písma
  • zvuk v reklame.

A množstvo ďalšieho.

Tone of voice je dôležitý

Síce to tak nevyzerá, no tone of voice je dôležitá súčasť dobrej marketingovej stratégie. Ak ho má firma správny, vie pritiahnuť veľké množstvo ľudí. Z tých sa neskôr môžu stať zákazníci.

Pomocou tohto parametra sa firmy či značky vedia aj odlíšiť od ostatných. Nehovoriac o tom, že komunikáciou pôsobia na emócie ľudí.

Príklad v praxi

Väčšina značiek orientovaných na mladých ľudí volí tykanie a voľnejší spôsob komunikácie. V reklamách často využívajú vtipy. Na sociálnych sieťach zas vtipné obrázky, tzv. memes.

Obsah pripravili profesionáli na copywriting CoolWriters.sk

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
6 min. čítanie

Čo je spam?

Čo sa vám vybaví pri slove spam? Zázračné tabletky z internetových lekární, výhra v záhadnej lotérií, žiadosti o peniaze od “princov” z iných krajín, alebo snáď jedlo Spam? Každý piatok prinášame krátku exegézu často používaných pojmov. Dnes si vysvetlíme definíciu výrazu spam. Odoberajte pravidelný ecommerce newsletter Prihláste sa do denného alebo týždenného newslettera, s ktorým […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
3 min. čítanie

Ako napísať zavináč na klávesnici?

Zavináč? Nie, nemáme na mysli druh ryby. Ani pochúťku v slanom náleve z čias komunistických staničných bufetov. Hovoríme o označení pre znak @, ktorý najčastejšie používame v kontexte elektronickej pošty. Skúsme si dnes niečo povedať o znaku, ktorý je našou každodennou súčasťou. Odoberajte pravidelný ecommerce newsletter Prihláste sa do denného alebo týždenného newslettera, s ktorým […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
4 min. čítanie

Čo je hoax?

V súčasnom kontexte sociálnych sietí ľudia za hoax považujú informácie, s ktorými sa buď nestotožňujú, alebo ktoré odporujú ich videniu sveta. Svet nie je čiernobiely, ty máš svoj názor, ja mám svoj názor, pravda je relatívna a podobné frázy nás chcú presvedčiť, že nemôžeme spoľahlivo určiť pravosť a pravdivosť informácií. Odoberajte pravidelný ecommerce newsletter Prihláste […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok