Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Zvolen
23. Január udalosť už prebehla
Žilina
13. Február udalosť už prebehla
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

TikTok Shop dosiahol rekordných 100 miliónov. Počas Black Friday 2024 predaje narástli o 165 %

Podľa najnovších údajov sa TikTok Shop stal obľúbeným miestom pre nákupy. Black Friday a Cyber Monday 2024 zaznamenali dosiaľ nevídanú úroveň zapojenia veľkých značiek aj nezávislých predajcov.

TikTok Shop dosiahol rekordných 100 miliónov. Počas Black Friday 2024 predaje narástli o 165 %
Zdroj: Depositphotos

Údaje z platformy ukazujú výrazný 165-percentný nárast účasti nakupujúcich počas víkendu Black Friday a Cyber Monday v porovnaní s predchádzajúcim rokom.

Hashtag #tiktokshopcybermonday dosiahol 3,5 miliardy zhliadnutí a #tiktokshopblackfriday viac ako 4 miliardy zhliadnutí. To dokazuje, že používatelia boli skutočne naladení na nakupovanie.

Predaje počas Black Friday na TikTok Shop prekročili 100 miliónov dolárov za jediný deň, teda trojnásobok oproti minulému roku.

Do rozšírenej vianočnej nákupnej kampane, ktorá prebiehala od 13. novembra do 2. decembra, sa zapojilo mnoho predajcov. TikTok uvádza, že malé a stredné podniky realizovali jednu tretinu všetkých nákupov práve počas tohto obdobia.

Medzi úspešné prípady sa zaradili známe značky ako Crocs, Rhino USA a Fenty Beauty, no aj nové TikTok-native spoločnosti ako EZ Bombs a Little ELF Products, Inc.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Podpora úspechu tvorcov cez TikTok Shop

Spotrebitelia prejavili veľký záujem o viaceré kategórie počas kampane, s osobitným dôrazom na domáce potreby, kozmetiku a fitness vybavenie.

Analýzy platformy ukázali, že najpopulárnejšími produktmi boli prípravky na starostlivosť o pleť, make-up, parfémy a kuchynské spotrebiče.

Live shopping bol mimoriadne úspešný – platforma zaznamenala takmer 500-tisíc nákupných relácií s celkovou dĺžkou viac ako 660-tisíc hodín. Dokonca sa podarilo dosiahnuť niekoľko rekordov:

  • Live vysielanie Pink Friday Nails speváčky Nicki Minaj sledovalo 172 miliónov ľudí a 115 miliónov označilo, že sa im stream páči.
  • Tvorca @kaansanity vo svojej prvej živej relácii, ktorá trvala desať hodín, zarobil 102 000 dolárov.
  • Jedna Black Friday live udalosť priniesla 2 milióny dolárov výkonnej riaditeľke Canvas Beauty Brand Stormi Steelovej (@iamstormisteele).

Čo stojí za úspechom? Nico Le Bourgeois, Head of US Operations, vyzdvihol TikTok ako platformu, ktorá ponúka všetko od sezónnych receptov až po beauty návody: „TikTok je v tomto období nákupov tým pravým miestom pre kozmetické tutoriály, triky na balenie darčekov, módnu inšpiráciu, zábavné nové hračky, cestovateľské nevyhnutnosti, sezónne recepty a oveľa viac.“

Tvorcovia obsahu majú stále príležitosť budovať dlhodobé podnikanie a profitovať zo svojho vplyvu prostredníctvom affiliate programu platformy.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Facebook aktualizuje pravidlá pre ukladanie živých vysielaní
2 min. čítanie

Facebook aktualizuje pravidlá pre ukladanie živých vysielaní

Facebook oznámil významné zmeny týkajúce sa správy živých videí na svojej sieti. Dôležitá zmena vstupuje do platnosti dnes, 19. februára 2025 – všetky nové živé vysielania budú na platforme dostupné len 30 dní po ich odvysielaní. Po mesiaci Facebook automaticky vymaže všetky videá zo svojich serverov. Zistite, ako bude fungovať ukladanie živých vysielaní na Facebooku […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Čo ľudia očakávajú od značiek na sociálnych sieťach v roku 2025?
5 min. čítanie

Čo ľudia očakávajú od značiek na sociálnych sieťach v roku 2025?

Sociálne médiá sú dnes jedným z najdôležitejších kanálov pre značky, ktoré chcú zaujať, budovať vzťahy so zákazníkmi a podporovať predaj. Najnovší Sprout Social Index™ 2025 odhaľuje, ako sa menia očakávania spotrebiteľov a čo musia značky urobiť, aby zostali relevantné. Aké sú očakávania od značiek na sociálnych sieťach v roku 2025?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+