2 min. čítanie

Testovacie Reels na Instagrame sú tu. Čo prináša novinka?

Instagram už pred časom avizoval, že zavedie skúšobné Reels. Teraz platforma prichádza s informáciou, že novinka už je dostupná globálne. V najbližších týždňoch by mala byť prístupná všetkým oprávneným tvorcom.

Testovacie Reels na Instagrame sú tu. Čo prináša novinka?
Zdroj: Depositphotos

Instagram si od nového nástroja sľubuje zmenu v prístupe tvorcov k experimentovaniu s obsahom. Nový nástroj je určený na pomoc tvorcom testovať ich obsah s novým publikum ešte pred zverejnením pre ich súčasným sledovateľom.

Či už sa chcete venovať novým témam, experimentovať s rôznymi technikami, alebo si jednoducho nie ste istí novým obsahom, skúšobné Reels sú riešením. Ponúkajú bezpečné prostredie pre experimenty.

Skúšobné Reels sú dostupné profesionálnym účtom.

Ako to funguje?

Samotný proces je jednoduchý. Vytvorte Reel tak, ako ste zvyknutí a pred zverejnením prepnite na Trial. Skúšobné Reels sa zobrazia na vašom profile vedľa konceptov, vidieť ich budete iba vy.

Zdroj: Meta

Aj keď sa nezobrazujú v sekcii Reels alebo v hlavnej mriežke vášho profilu, fanúšikovia ich môžu nájsť prostredníctvom tematických zbierok Reels alebo v DMs.

Funkcia najprv zobrazí Reels ľuďom, ktorí vás nesledujú. Vďaka tomu máte šancu získať cenné informácie o výkone bez rizika, že sa obsah neujme u vášho súčasného publika.

Po 24 hodinách majú tvorcovia prístup ku komplexným štatistikám zapojenia vrátane pozretí, likov, komentárov a zdieľaní. Instagram tiež poskytuje porovnávaciu analýzu skúšobných Reels. Vďaka tomu tvorcovia získajú lepší prehľad a robiť lepšie rozhodnutia o ďalšej stratégii obsahu.

Zdroj: Meta

Tvorcovia si môžu zvoliť aj automatické šírenie alebo ručné zdieľanie úspešných trial Reels svojim fanúšikom. Ak je táto možnosť zapnutá, Instagram môže zverejniť skúšobné Reels, ktoré počas prvých 72 hodín uspeli. Tvorcovia však majú vždy úplnú kontrolu nad týmto nastavením.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Overené nástroje a stratégie sociálnych sietí pre malé značky
5 min. čítanie

Overené nástroje a stratégie sociálnych sietí pre malé značky

Malé podniky potrebujú stratégiu, ktorá prepojí správne nástroje a platformy s vhodnými formátmi obsahu, aby dokázali osloviť publikum a zvyšovať predaj. Tento sprievodca ponúka praktický prehľad kľúčových marketingových nástrojov pre sociálne siete spolu s overenými stratégiami a konkrétnymi príkladmi, ako uspieť v e-commerce na sociálnych sieťach.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Moderovanie obsahu na TikToku: Nové dáta EÚ a ich vplyv na e-commerce
3 min. čítanie

Moderovanie obsahu na TikToku: Nové dáta EÚ a ich vplyv na e-commerce

TikTok zverejnil štvrtú správu o transparentnosti podľa Zákona o digitálnych službách (DSA), ktorá poskytuje jasnejší pohľad na praktiky moderácie obsahu na tejto obľúbenej sociálnej sieti. Dokument mapuje obdobie od júla do decembra 2024 a prináša niekoľko kľúčových zistení dôležitých pre e-commerce stratégie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Yope: Nová aplikácia, ktorá dobýva srdcia generácie Z
4 min. čítanie

Yope: Nová aplikácia, ktorá dobýva srdcia generácie Z

Sociálna sieť Yope sa zameriava na súkromné zdieľanie fotografií v skupinách. Mladí používatelia ju rýchlo prijali a v súčasnosti si získava čoraz väčšiu popularitu. Zároveň vzbudzuje veľký záujem medzi venture kapitalistami. Aplikácia sa môže pochváliť pôsobivými číslami: denne ju využíva 800-tisíc aktívnych používateľov a mesačne až 2,2 milióna.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge