Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Zvolen
23. Január udalosť už prebehla
Žilina
13. Február udalosť už prebehla
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Testovacie Reels na Instagrame sú tu. Čo prináša novinka?

Instagram už pred časom avizoval, že zavedie skúšobné Reels. Teraz platforma prichádza s informáciou, že novinka už je dostupná globálne. V najbližších týždňoch by mala byť prístupná všetkým oprávneným tvorcom.

Testovacie Reels na Instagrame sú tu. Čo prináša novinka?
Zdroj: Depositphotos

Instagram si od nového nástroja sľubuje zmenu v prístupe tvorcov k experimentovaniu s obsahom. Nový nástroj je určený na pomoc tvorcom testovať ich obsah s novým publikum ešte pred zverejnením pre ich súčasným sledovateľom.

Či už sa chcete venovať novým témam, experimentovať s rôznymi technikami, alebo si jednoducho nie ste istí novým obsahom, skúšobné Reels sú riešením. Ponúkajú bezpečné prostredie pre experimenty.

Skúšobné Reels sú dostupné profesionálnym účtom.

Ako to funguje?

Samotný proces je jednoduchý. Vytvorte Reel tak, ako ste zvyknutí a pred zverejnením prepnite na Trial. Skúšobné Reels sa zobrazia na vašom profile vedľa konceptov, vidieť ich budete iba vy.

Zdroj: Meta

Aj keď sa nezobrazujú v sekcii Reels alebo v hlavnej mriežke vášho profilu, fanúšikovia ich môžu nájsť prostredníctvom tematických zbierok Reels alebo v DMs.

Funkcia najprv zobrazí Reels ľuďom, ktorí vás nesledujú. Vďaka tomu máte šancu získať cenné informácie o výkone bez rizika, že sa obsah neujme u vášho súčasného publika.

Po 24 hodinách majú tvorcovia prístup ku komplexným štatistikám zapojenia vrátane pozretí, likov, komentárov a zdieľaní. Instagram tiež poskytuje porovnávaciu analýzu skúšobných Reels. Vďaka tomu tvorcovia získajú lepší prehľad a robiť lepšie rozhodnutia o ďalšej stratégii obsahu.

Zdroj: Meta

Tvorcovia si môžu zvoliť aj automatické šírenie alebo ručné zdieľanie úspešných trial Reels svojim fanúšikom. Ak je táto možnosť zapnutá, Instagram môže zverejniť skúšobné Reels, ktoré počas prvých 72 hodín uspeli. Tvorcovia však majú vždy úplnú kontrolu nad týmto nastavením.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Facebook aktualizuje pravidlá pre ukladanie živých vysielaní
2 min. čítanie

Facebook aktualizuje pravidlá pre ukladanie živých vysielaní

Facebook oznámil významné zmeny týkajúce sa správy živých videí na svojej sieti. Dôležitá zmena vstupuje do platnosti dnes, 19. februára 2025 – všetky nové živé vysielania budú na platforme dostupné len 30 dní po ich odvysielaní. Po mesiaci Facebook automaticky vymaže všetky videá zo svojich serverov. Zistite, ako bude fungovať ukladanie živých vysielaní na Facebooku […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Čo ľudia očakávajú od značiek na sociálnych sieťach v roku 2025?
5 min. čítanie

Čo ľudia očakávajú od značiek na sociálnych sieťach v roku 2025?

Sociálne médiá sú dnes jedným z najdôležitejších kanálov pre značky, ktoré chcú zaujať, budovať vzťahy so zákazníkmi a podporovať predaj. Najnovší Sprout Social Index™ 2025 odhaľuje, ako sa menia očakávania spotrebiteľov a čo musia značky urobiť, aby zostali relevantné. Aké sú očakávania od značiek na sociálnych sieťach v roku 2025?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+