Instagram si od nového nástroja sľubuje zmenu v prístupe tvorcov k experimentovaniu s obsahom. Nový nástroj je určený na pomoc tvorcom testovať ich obsah s novým publikum ešte pred zverejnením pre ich súčasným sledovateľom.
Či už sa chcete venovať novým témam, experimentovať s rôznymi technikami, alebo si jednoducho nie ste istí novým obsahom, skúšobné Reels sú riešením. Ponúkajú bezpečné prostredie pre experimenty.
Skúšobné Reels sú dostupné profesionálnym účtom.
Ako to funguje?
Samotný proces je jednoduchý. Vytvorte Reel tak, ako ste zvyknutí a pred zverejnením prepnite na Trial. Skúšobné Reels sa zobrazia na vašom profile vedľa konceptov, vidieť ich budete iba vy.
Aj keď sa nezobrazujú v sekcii Reels alebo v hlavnej mriežke vášho profilu, fanúšikovia ich môžu nájsť prostredníctvom tematických zbierok Reels alebo v DMs.
Funkcia najprv zobrazí Reels ľuďom, ktorí vás nesledujú. Vďaka tomu máte šancu získať cenné informácie o výkone bez rizika, že sa obsah neujme u vášho súčasného publika.
Po 24 hodinách majú tvorcovia prístup ku komplexným štatistikám zapojenia vrátane pozretí, likov, komentárov a zdieľaní. Instagram tiež poskytuje porovnávaciu analýzu skúšobných Reels. Vďaka tomu tvorcovia získajú lepší prehľad a robiť lepšie rozhodnutia o ďalšej stratégii obsahu.
Tvorcovia si môžu zvoliť aj automatické šírenie alebo ručné zdieľanie úspešných trial Reels svojim fanúšikom. Ak je táto možnosť zapnutá, Instagram môže zverejniť skúšobné Reels, ktoré počas prvých 72 hodín uspeli. Tvorcovia však majú vždy úplnú kontrolu nad týmto nastavením.