Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Testovacie Reels na Instagrame sú tu. Čo prináša novinka?

Instagram už pred časom avizoval, že zavedie skúšobné Reels. Teraz platforma prichádza s informáciou, že novinka už je dostupná globálne. V najbližších týždňoch by mala byť prístupná všetkým oprávneným tvorcom.

Testovacie Reels na Instagrame sú tu. Čo prináša novinka?
Zdroj: Depositphotos

Instagram si od nového nástroja sľubuje zmenu v prístupe tvorcov k experimentovaniu s obsahom. Nový nástroj je určený na pomoc tvorcom testovať ich obsah s novým publikum ešte pred zverejnením pre ich súčasným sledovateľom.

Či už sa chcete venovať novým témam, experimentovať s rôznymi technikami, alebo si jednoducho nie ste istí novým obsahom, skúšobné Reels sú riešením. Ponúkajú bezpečné prostredie pre experimenty.

Skúšobné Reels sú dostupné profesionálnym účtom.

Ako to funguje?

Samotný proces je jednoduchý. Vytvorte Reel tak, ako ste zvyknutí a pred zverejnením prepnite na Trial. Skúšobné Reels sa zobrazia na vašom profile vedľa konceptov, vidieť ich budete iba vy.

Zdroj: Meta

Aj keď sa nezobrazujú v sekcii Reels alebo v hlavnej mriežke vášho profilu, fanúšikovia ich môžu nájsť prostredníctvom tematických zbierok Reels alebo v DMs.

Funkcia najprv zobrazí Reels ľuďom, ktorí vás nesledujú. Vďaka tomu máte šancu získať cenné informácie o výkone bez rizika, že sa obsah neujme u vášho súčasného publika.

Po 24 hodinách majú tvorcovia prístup ku komplexným štatistikám zapojenia vrátane pozretí, likov, komentárov a zdieľaní. Instagram tiež poskytuje porovnávaciu analýzu skúšobných Reels. Vďaka tomu tvorcovia získajú lepší prehľad a robiť lepšie rozhodnutia o ďalšej stratégii obsahu.

Zdroj: Meta

Tvorcovia si môžu zvoliť aj automatické šírenie alebo ručné zdieľanie úspešných trial Reels svojim fanúšikom. Ak je táto možnosť zapnutá, Instagram môže zverejniť skúšobné Reels, ktoré počas prvých 72 hodín uspeli. Tvorcovia však majú vždy úplnú kontrolu nad týmto nastavením.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prečo by ste mali venovať pozornosť Pinterestu
2 min. čítanie

Prečo by ste mali venovať pozornosť Pinterestu

Pinterest je často zatienený veľkými hráčmi ako Meta a TikTok. V marketingovej stratégii si však vie uchmatnúť svoje miesto a úspešne si ho obhájiť. Platforma sa snaží upútať pozornosť značiek a inzerentov aj novými reklamnými nástrojmi a stimulmi. A na tie sa pozrieme práve teraz.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Ako sa minulý rok používali sociálne siete v Česku a na Slovensku?
4 min. čítanie

Ako sa minulý rok používali sociálne siete v Česku a na Slovensku?

Sociálne siete dôležitú úlohu v každodennom živote používateľov. Každá krajina aj každá veková skupina má svoje špecifiká. Sociálne siete ovplyvňujú nielen osobné interakcie, ale aj marketingové stratégie značiek. Napriek podobnostiam medzi oboma krajinami je možné pozorovať rozdiely v tom, koľko času používajú sociálne siete a aké platformy preferujú. Ak chcete pochopiť zákazníkov, musíte o nich […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+