2 min. čítanie

Stretne sa vaše reelko s úspechom? Otestujte si ho aj bez zverejnenia

Už ste niekedy váhali nad tým, či je obsah, ktorý sa chystáte zverejniť, skutočne to pravé? Instagram chce pomôcť tvorcom zdokonaliť ich obsah pred zdieľaním so širším publikom. A to tým, že dostanete priamu spätnú väzbu.

Stretne sa vaše reelko s úspechom? Otestujte si ho aj bez zverejnenia
Zdroj: Depositphotos

Zdieľanie s priateľmi

Jedna z nových testovaných funkcií umožňuje používateľom Instagramu zdieľať s priateľmi náhľad svojich Reels. Ide o jednoduchý, ale účinný spôsob, ako získať iný pohľad na váš obsah ešte pred jeho zverejnením.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Na túto možnosť používateľov upozorní vyskakovacie okno pri vytváraní Reels.

Zdroj: @haiimjose, Threads

Táto funkcia vznikla s cieľom získať spätnú väzbu. Otázne však je, či vaši priatelia dokážu byť dostatočne úprimní a nebudú vás utešovať prázdnymi frázami.

Experiment s vybraným publikom

Možno aj preto je v hre ďalšia funkcia – tá tvorcom dovolí zdieľať Reels s vybranou skupinou používateľov, s ktorými nie je v spojení. Tu by sa už dalo uvažovať nad získaním nezaujatej spätnej väzby. Tým pádom tvorca získa lepší obraz o tom, ako dobre môže obsah fungovať u širšieho publika.

Instagram zatiaľ novinky oficiálne nepotvrdil, informácie od dvoch zdrojov sa včera objavili na sieti Threads a X.

Správy budeme pozorne sledovať a určite vás o vývoji informujeme. Prihláste sa na denný odber newslettera a každý deň vám pošleme 3 novinky, ktoré spracovávame pre ten najlepší prehľad zo sveta online podnikania. 👇

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Moderovanie obsahu na TikToku: Nové dáta EÚ a ich vplyv na e-commerce
3 min. čítanie

Moderovanie obsahu na TikToku: Nové dáta EÚ a ich vplyv na e-commerce

TikTok zverejnil štvrtú správu o transparentnosti podľa Zákona o digitálnych službách (DSA), ktorá poskytuje jasnejší pohľad na praktiky moderácie obsahu na tejto obľúbenej sociálnej sieti. Dokument mapuje obdobie od júla do decembra 2024 a prináša niekoľko kľúčových zistení dôležitých pre e-commerce stratégie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Yope: Nová aplikácia, ktorá dobýva srdcia generácie Z
4 min. čítanie

Yope: Nová aplikácia, ktorá dobýva srdcia generácie Z

Sociálna sieť Yope sa zameriava na súkromné zdieľanie fotografií v skupinách. Mladí používatelia ju rýchlo prijali a v súčasnosti si získava čoraz väčšiu popularitu. Zároveň vzbudzuje veľký záujem medzi venture kapitalistami. Aplikácia sa môže pochváliť pôsobivými číslami: denne ju využíva 800-tisíc aktívnych používateľov a mesačne až 2,2 milióna.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Nová éra objavovania: Prečo TikTok zatieňuje tradičné vyhľadávače?
3 min. čítanie

Nová éra objavovania: Prečo TikTok zatieňuje tradičné vyhľadávače?

Najnovšie údaje od spoločnosti Ipsos odhaľujú, že zákazníci používajú video platformy ako TikTok pri hľadaní nápadov pre svoje nákupy. Zistilo sa, že 3 zo 4 nakupujúcich na TikToku považujú túto platformu za najrelevantnejšiu pri objavovaní nových značiek a produktov. Tento výskum sa snaží dokázať, že tradičné vyhľadávače už nie sú hlavným prostriedkom, cez ktorý spotrebitelia […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+