Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
3 min. čítanie

tatranskyprofil.eu – Digitalizácia netradičného odvetvia biznisu cez B2C a B2B riešenie od vibration

Tatranskyprofil.eu prelomila tradičné hranice v predaji dreva, keď sa spojilo s technologickým partnerom firmou Vibration na vytvorení inovatívneho B2C a B2B eshopu. Rozhovor s riaditeľom Romanom Jadroňom odhalil, ako digitálna transformácia zmenila spôsob objednávania od telefonických hovorov na automatizovaný e-commerce systém. Spoločnosť prináša na trh nové účinné riešenia, vrátane unikátneho konfigurátora produktov či vylepšenej logistiky, a taktiež plánuje rozšíriť svoju činnosť do Českej republiky.

Ivan Potančok Ivan Potančok
CEO vibration.sk
tatranskyprofil.eu – Digitalizácia netradičného odvetvia biznisu cez B2C a B2B riešenie od vibration

Dá sa predávať drevo cez internet?

Určite áno. Zákazníci si produkty síce nechytia do ruky, ale v našom B2C a B2B eshope si ho vedia filtrovať, vybrať kvalitu, vybrať konkrétny rozmer alebo niektoré vybrané produkty aj priamo zadať do výroby. Máme aj fyzické predajne, kde je možný osobný odber a kontrola kvality osobne. Kvalitu nášho dreva dodávame zákazníkom v overenej akosti. Takisto užívateľský zážitok nášho eshopu stále vylepšujeme a zjednodušujeme v spolupráci s naším technologickým partnerom firmou vibration.

Aký bol začiatok podnikania v tomto biznise?

Začali sme s bežnou prezentačnou stránkou vo WordPresse a po pár mesiacoch po spustení kampaní len zvonil telefón. Všetko som ako majiteľ musel držať v hlave a denne som odpovedal na 100 a viac telefonátov. Ráno som robil ručne rozpisy rozvozov a bolo to únosné tak pár rokov.

S firmou vibration sme prišli na riešenie, a to transformáciou katalógu na ecommerce objednávkový systém. Na trh sme prišli s unikátnym košíkom, kde na jednej strane zákazník vidí v tabuľkovom výpise všetko potrebné pre nákup. Vďaka tomuto riešeniu sme dokázali odstrániť telefonické objednávky. Postupne automatizujeme všetky procesy spojené s objednávkou a následnou logistikou, tak aby sme našim zákazníkom dokázali doručiť tovar čo najskôr.

Výber termínu dodania na eshope tatranskyprofil.eu

Ako prebieha spolupráca?

Náš eshop neustále vylepšujeme o nové funkcionality a inovácie. CEO vibration Ivan Potančok má bohaté UX skúsenosti a obrovský prehľad v ecommerce projektoch. Pravidelne sa stretávame na workshopoch, kde z nápadov vznikajú funkčné prototypy v nástroji figma. Následne spoločne ladíme v iteráciách prototyp a postupne to vo vibration programujú. Nonstop máme rozrobených, tak 5 podprojektov, ktoré sa súbežne hýbu dopredu. 

Ako si môžeme predstaviť tie podprojekty?

Teraz napríklad robíme zjednodušenie registrácie pre B2B zákazníka, robil sa facelift úvodnej stránky, monetizačný modul dopravy, napojenie na ERP systém, poradca nákupu, vylepšenie logiky odberných miest a podobne. Každá časť eshopu sa dá neustále zlepšovať.

Poradca nákupu na eshope tatranskyprofil.eu

Môžete nám prezradiť viac o poradcovi nákupu?

Chceme vedieť obslúžiť aj domácich kutilov, ktorý potrebujú poradiť, aké produkty sa hodia, na ktoré typy projektov. Cez vizuálny strom prevedieme zákazníka jednoduchým klikaním, až po vybrané produkty. Takisto mu zobrazujeme doplnkové produkty, ktoré sa mu pri stavbe môžu hodiť. 

Aké ďalšie vychytávky ste na vašom e-shope priniesli na tento trh?

Fakt sa snažíme držať férovú cenu dreva, aby naši zákazníci vedeli aj v tejto ťažkej dobe napredovať na svojich stavbách. Zákazníci ešte pred potvrdením objednávky vidia približný termín dodania, vedia si zadať expresný termín dodania alebo neskorší termín dodania. 

Máme jedinečný zľavový systém, podľa počtu metrov štvorcových dostane zákazník v košíku množstevnú zľavu. Myslím, že ako jediný na Slovensku ponúkame KVH a BSH hranoly na mieru cez prepracovaný konfigurátor na našej stránke. 

Čo sa vám páči na spolupráci s firmou vibration ako dodávateľom ecommerce riešení?

Aj naše najnáročnejšie požiadavky sa vždy dali zrealizovať a reálne prinášajú obrovský prínos, či už berieme zjednodušenie nákupného procesu ako aj zjednodušenie riadenia eshopu. Oceňujem aj osobný prístup a vysokú odbornosť všetkých členov tímu.

Aké máte ďalšie ciele s podnikaním?

Rozširujeme naše pôsobenie do Českej republiky. Stále reinvestujeme zdroje do technologického rozvoja, logistiky a brandu. Naďalej chceme prinášať inovácie v tomto odvetví ecommerce.

Ďakujeme riaditeľovi eshopu tatranskyprofil.eu Romanovi Jadroňovi za rozhovor.

Zdieľať článok
Ivan Potančok
CEO vibration.sk

Riaditeľ a zakladateľ vibration.sk. Od roku 2000 robí weby. Nadšenec skialpinizmu, cyklistiky, GTD a hudobnej produkcie.

Tento článok ti prináša

Vibration

Vibration je softvérové štúdio, ktoré sa zameriava na vývoj webových aplikácií a webových stránok na mieru. Vyvíjajú vlastný produkt sellio – komplexný, modulárny, cloudový systém, vhodný na tvorbu e-shopov, B2B riešení a informačných systémov. Sú na trhu už 11 rokov a dokončili viac ako 1200 projektov.

Viac o tejto spoločnosti

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Aký bol Black Friday 2024 na e-shopoch od CREATIVE sites? Zaujímavé zistenia nás prekvapili
5 min. čítanie

Aký bol Black Friday 2024 na e-shopoch od CREATIVE sites? Zaujímavé zistenia nás prekvapili

Black Friday a Cyber Monday sú pre prevádzkovateľov e-shopov každoročne veľmi dôležité, pričom počas nich neraz padajú predajné rekordy. V posledných rokoch sa však povráva, že tieto nákupné sviatky už postupne strácajú na popularite a nemajú tak veľký zmysel. No kde je pravda? V CREATIVE sites si pripravili prieskum medzi svojimi klientmi a prišli na veľmi zaujímavé zistenia, ktoré nás […]

Ivan Cingel Ivan Cingel
COO v CREATIVE sites, CreativeSites, s.r.o.
Prečítať článok
Vrátenie tovaru spôsobuje krízu v e-commerce
3 min. čítanie

Vrátenie tovaru spôsobuje krízu v e-commerce

Vrátenie tovaru sa stalo neoddeliteľnou súčasťou zákazníckej cesty v e-commerce. Je to pohodlný spôsob pre zákazníka, avšak výrazný nárast vratiek robí vrásky na čelách predajcov. Napríklad v Spojenom kráľovstve sa očakáva, že objem vráteného tovaru v segmente nepotravinových produktov dosiahne v roku 2024 sumu 27 miliárd libier.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Ukradol štát doménu stvr.sk? Ale kdeže…
4 min. čítanie

Ukradol štát doménu stvr.sk? Ale kdeže…

Celá kauza ohľadom domény a „chudáka“ študenta je ukážkový príklad, ako sa podľa mňa nerobia doménové špekulácie. S doménami robím ako hobby už možno 15 rokov. Je to pre mňa zábava a niekedy príjemný finančný bonus. Každopádne, text je čisto môj názor. Nie som právnik. 🙂

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+