2 min. čítanie

Supermarket Delio s vlastnou mobilnou aplikáciou

Od začiatku októbra môžu poľskí zákazníci nakupovať v online supermarkete Delio aj prostredníctvom mobilnej aplikácie. Je prehľadná, intuitívna a vytvorila ju spoločnosť Lite e-commerce.

Supermarket Delio s vlastnou mobilnou aplikáciou

Aplikácia Delio ako výsledok prirodzenej e-volúcie

“Mobilné aplikácie sú našou každodennou súčasťou. Používame ich pri plánovaní, komunikácií s priateľmi, pri nakupovaní, dokonca pri riešení pracovných úloh.  

Bolo len otázkou času, kedy Delio dostane vlastnú mobilnú aplikáciu,” hovorí Aleksander Popek, technický riaditeľ spoločnosti Lite e-Commerce, ktorá aplikáciu vyvíjala.

Nakupovanie má byť jednoduché a intuitívne 

Aplikácia bola navrhnutá podľa najnovších trendov, takže sa ľahko používa a vyhľadávanie produktov je jednoduché vďaka optimalizovanému vyhľadávaču. Proces objednávky je možné dokončiť priamo v aplikácii, zákazníci môžu platiť kartou alebo pomocou platobnej služby BLIK. 

Vieme, že v dnešnom svete máme čoraz menej času. Preto sa snažíme, aby bol proces objednávania pre našich zákazníkov intuitívny a jednoduchý. Myšlienka aplikácie bola veľmi jednoduchá. Chceli sme ponúknuť riešenie, ktoré by sme chceli sami používať. A podarilo sa nám to,” hovorí Feym Fliegner, CPMO spoločnosti Lite e-Commerce.

Internetový supermarket spustil vlastný “protiinflačný” balíček. Do konca októbra zmrazil ceny asi 500 druhov potravín.

Nové funkcie majú zlepšiť zákaznícku skúsenosť

Mobilnú aplikáciu stačí stiahnuť z obchodu App Store alebo Google Play. Momentálne obsahuje viac ako 5000 produktov s donáškou za jednu hodinu. Spusteniu predchádzali testy vo formáte “priatelia a rodina” s cieľom optimalizovať prevádzkové procesy spojené so zavádzaním. 

Podľa vývojárov sa zákazníci s každou aktualizáciou dočkajú nových funkcií. Čoskoro dostanú možnosť pridávať produkty do obľúbených položiek, opakovať archívne objednávky alebo filtrovať podľa dostupných značiek. Ich úlohou je neustále pracovať na zlepšovaní zákazníckej skúsenosti.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy. marketérov a všetkých fanúšikov ecommerce. Prinášame novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta ecommerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
2 min. čítanie

Virtuálny obchod Lacoste chce meniť e-commerce

Lacoste považuje svoj virtuálny projekt za ambiciózny a ponúka pohlcujúcu interaktívnu cestu, ktorá podľa značky znamená “znovuobjavenie elektronického obchodu”. Nech to už znamená čokoľvek, Lacoste nastúpila do vlaku, v ktorom sa vezú už Gucci, Adidas a ďalší. 

Redakcia Redakcia
Prečítať článok