Aplikácia Delio ako výsledok prirodzenej e-volúcie
“Mobilné aplikácie sú našou každodennou súčasťou. Používame ich pri plánovaní, komunikácií s priateľmi, pri nakupovaní, dokonca pri riešení pracovných úloh.
Bolo len otázkou času, kedy Delio dostane vlastnú mobilnú aplikáciu,” hovorí Aleksander Popek, technický riaditeľ spoločnosti Lite e-Commerce, ktorá aplikáciu vyvíjala.
Nakupovanie má byť jednoduché a intuitívne
Aplikácia bola navrhnutá podľa najnovších trendov, takže sa ľahko používa a vyhľadávanie produktov je jednoduché vďaka optimalizovanému vyhľadávaču. Proces objednávky je možné dokončiť priamo v aplikácii, zákazníci môžu platiť kartou alebo pomocou platobnej služby BLIK.
Vieme, že v dnešnom svete máme čoraz menej času. Preto sa snažíme, aby bol proces objednávania pre našich zákazníkov intuitívny a jednoduchý. Myšlienka aplikácie bola veľmi jednoduchá. Chceli sme ponúknuť riešenie, ktoré by sme chceli sami používať. A podarilo sa nám to,” hovorí Feym Fliegner, CPMO spoločnosti Lite e-Commerce.
Internetový supermarket spustil vlastný “protiinflačný” balíček. Do konca októbra zmrazil ceny asi 500 druhov potravín.
Nové funkcie majú zlepšiť zákaznícku skúsenosť
Mobilnú aplikáciu stačí stiahnuť z obchodu App Store alebo Google Play. Momentálne obsahuje viac ako 5000 produktov s donáškou za jednu hodinu. Spusteniu predchádzali testy vo formáte “priatelia a rodina” s cieľom optimalizovať prevádzkové procesy spojené so zavádzaním.
Podľa vývojárov sa zákazníci s každou aktualizáciou dočkajú nových funkcií. Čoskoro dostanú možnosť pridávať produkty do obľúbených položiek, opakovať archívne objednávky alebo filtrovať podľa dostupných značiek. Ich úlohou je neustále pracovať na zlepšovaní zákazníckej skúsenosti.