Banská Bytrica
2. Október udalosť už prebehla
Trenčín
23. Október udalosť už prebehla
Poprad
6. November udalosť už prebehla
Bratislava ⭐
3. December Streda 17:00
Žilina
22. Január už čoskoro
Prešov
12. Február už čoskoro
Nitra
5. Marec už čoskoro
Michalovce
26. Marec už čoskoro
Zvolen
16. Apríl už čoskoro
Trnava
7. Máj už čoskoro
Bardejov
11. Jún už čoskoro
Košice
24. September už čoskoro
Trenčín
8. Október už čoskoro
Poprad
22. Október už čoskoro
Banská Bystrica
12. November už čoskoro
⭐ Bratislava
3. December už čoskoro
2 min. čítanie

Supermarket Delio s vlastnou mobilnou aplikáciou

Od začiatku októbra môžu poľskí zákazníci nakupovať v online supermarkete Delio aj prostredníctvom mobilnej aplikácie. Je prehľadná, intuitívna a vytvorila ju spoločnosť Lite e-commerce.

Supermarket Delio s vlastnou mobilnou aplikáciou

Aplikácia Delio ako výsledok prirodzenej e-volúcie

“Mobilné aplikácie sú našou každodennou súčasťou. Používame ich pri plánovaní, komunikácií s priateľmi, pri nakupovaní, dokonca pri riešení pracovných úloh.  

Bolo len otázkou času, kedy Delio dostane vlastnú mobilnú aplikáciu,“ hovorí Aleksander Popek, technický riaditeľ spoločnosti Lite e-Commerce, ktorá aplikáciu vyvíjala.

Nakupovanie má byť jednoduché a intuitívne 

Aplikácia bola navrhnutá podľa najnovších trendov, takže sa ľahko používa a vyhľadávanie produktov je jednoduché vďaka optimalizovanému vyhľadávaču. Proces objednávky je možné dokončiť priamo v aplikácii, zákazníci môžu platiť kartou alebo pomocou platobnej služby BLIK. 

Vieme, že v dnešnom svete máme čoraz menej času. Preto sa snažíme, aby bol proces objednávania pre našich zákazníkov intuitívny a jednoduchý. Myšlienka aplikácie bola veľmi jednoduchá. Chceli sme ponúknuť riešenie, ktoré by sme chceli sami používať. A podarilo sa nám to,“ hovorí Feym Fliegner, CPMO spoločnosti Lite e-Commerce.

Internetový supermarket spustil vlastný “protiinflačný” balíček. Do konca októbra zmrazil ceny asi 500 druhov potravín.

Nové funkcie majú zlepšiť zákaznícku skúsenosť

Mobilnú aplikáciu stačí stiahnuť z obchodu App Store alebo Google Play. Momentálne obsahuje viac ako 5000 produktov s donáškou za jednu hodinu. Spusteniu predchádzali testy vo formáte „priatelia a rodina“ s cieľom optimalizovať prevádzkové procesy spojené so zavádzaním. 

Podľa vývojárov sa zákazníci s každou aktualizáciou dočkajú nových funkcií. Čoskoro dostanú možnosť pridávať produkty do obľúbených položiek, opakovať archívne objednávky alebo filtrovať podľa dostupných značiek. Ich úlohou je neustále pracovať na zlepšovaní zákazníckej skúsenosti.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prečo príspevky s aktívnymi odpoveďami na komentáre fungujú lepšie?
4 min. čítanie

Prečo príspevky s aktívnymi odpoveďami na komentáre fungujú lepšie?

Kedysi sa pozornosť sústredila takmer výhradne na samotný príspevok. Riešila sa jeho forma, dĺžka, vizuál, načasovanie. Dnes sa rovnako dôležitým priestorom stáva sekcia komentárov. Sociálne siete čoraz viac podporujú obsah, ktorý vyvoláva interakciu a práve komentáre sú signálom, ktorý algoritmy sledujú veľmi pozorne.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Rýchlosť webu je zásadná. Prihláste sa do PageSpeed.ONE Awards a zistite, ako na tom ste.
3 min. čítanie

Rýchlosť webu je zásadná. Prihláste sa do PageSpeed.ONE Awards a zistite, ako na tom ste.

Rýchlosť webu je stále dôležitejšia téma. Používatelia sú netrpezlivejší, vývojárske trendy komplikujú rýchlosť u používateľov, zariadenia sú čoraz rozmanitejšie. A do toho prichádza Black Friday a nová hrozba v podobe AI botov, ktoré dokážu vyčerpať server rovnako rýchlo ako reálni zákazníci. Rýchlosť prestala byť technickým detailom. Je to otázka biznisu. Práve preto sme tento rok […]

Redakcia Redakcia
TikTok Shop za šesť mesiacov zablokoval 70 miliónov produktov
2 min. čítanie

TikTok Shop za šesť mesiacov zablokoval 70 miliónov produktov

TikTok Shop zverejnil čísla, ktoré ukazujú rozsah boja proti podvodom v online predaji. Platforma v prvých šiestich mesiacoch roku 2025 odmietla viac ako 70 miliónov produktov ešte pred ich zalistovaním – je to o 40 % viac ako v predchádzajúcom polroku. Okrem toho zamietli aj 1,4 milióna žiadostí o registráciu predajcu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe