Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Zvolen
23. Január udalosť už prebehla
Žilina
13. Február udalosť už prebehla
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Supermarket Delio s vlastnou mobilnou aplikáciou

Od začiatku októbra môžu poľskí zákazníci nakupovať v online supermarkete Delio aj prostredníctvom mobilnej aplikácie. Je prehľadná, intuitívna a vytvorila ju spoločnosť Lite e-commerce.

Supermarket Delio s vlastnou mobilnou aplikáciou

Aplikácia Delio ako výsledok prirodzenej e-volúcie

“Mobilné aplikácie sú našou každodennou súčasťou. Používame ich pri plánovaní, komunikácií s priateľmi, pri nakupovaní, dokonca pri riešení pracovných úloh.  

Bolo len otázkou času, kedy Delio dostane vlastnú mobilnú aplikáciu,” hovorí Aleksander Popek, technický riaditeľ spoločnosti Lite e-Commerce, ktorá aplikáciu vyvíjala.

Nakupovanie má byť jednoduché a intuitívne 

Aplikácia bola navrhnutá podľa najnovších trendov, takže sa ľahko používa a vyhľadávanie produktov je jednoduché vďaka optimalizovanému vyhľadávaču. Proces objednávky je možné dokončiť priamo v aplikácii, zákazníci môžu platiť kartou alebo pomocou platobnej služby BLIK. 

Vieme, že v dnešnom svete máme čoraz menej času. Preto sa snažíme, aby bol proces objednávania pre našich zákazníkov intuitívny a jednoduchý. Myšlienka aplikácie bola veľmi jednoduchá. Chceli sme ponúknuť riešenie, ktoré by sme chceli sami používať. A podarilo sa nám to,” hovorí Feym Fliegner, CPMO spoločnosti Lite e-Commerce.

Internetový supermarket spustil vlastný “protiinflačný” balíček. Do konca októbra zmrazil ceny asi 500 druhov potravín.

Nové funkcie majú zlepšiť zákaznícku skúsenosť

Mobilnú aplikáciu stačí stiahnuť z obchodu App Store alebo Google Play. Momentálne obsahuje viac ako 5000 produktov s donáškou za jednu hodinu. Spusteniu predchádzali testy vo formáte “priatelia a rodina” s cieľom optimalizovať prevádzkové procesy spojené so zavádzaním. 

Podľa vývojárov sa zákazníci s každou aktualizáciou dočkajú nových funkcií. Čoskoro dostanú možnosť pridávať produkty do obľúbených položiek, opakovať archívne objednávky alebo filtrovať podľa dostupných značiek. Ich úlohou je neustále pracovať na zlepšovaní zákazníckej skúsenosti.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prieskum o zákazníckej skúsenosti Slovákov odhaľuje dôležité oblasti. Ako to využiť v e-commerce?
5 min. čítanie

Prieskum o zákazníckej skúsenosti Slovákov odhaľuje dôležité oblasti. Ako to využiť v e-commerce?

Zákazníci sú náročnejší než kedykoľvek predtým. Očakávajú rýchlosť, pohodlie a zároveň osobný prístup. Ak chcete osloviť zákazníkov, nestačí len predávať – oplatí sa budovať vzťahy a prinášať hodnotu, inak riskuje stratu lojality. Prieskum zákazníckej skúsenosti KPMG Customer Experience Excellence 2024 odhaľuje, ktoré faktory dnes rozhodujú o úspechu značiek a ako sa im prispôsobiť. Aké ponaučenia […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+