2 min. čítanie

Spoločnosť Pelenka.hu doručuje objednávky bezobalovo

Popredný internetový obchod pre deti a mamičky v Maďarsku sa zaviazal k trvalo udržateľnému fungovaniu, preto si od júla môžu zákazníci Pelenka.hu vybrať doručenie s označením ZERO.

Spoločnosť Pelenka.hu doručuje objednávky bezobalovo

Služba ZERO ponúka ekologickejšiu prepravu tovaru

Koncom roka 2021 spoločnosť Trans-Sped, logistický partner spoločnosti Pelenka.hu, spustila službu ZERO, ktorá poskytuje svojim zákazníkom ekologickejšiu prepravu tovaru.

V rámci tejto služby sa objednávky doručujú vlastným vozovým parkom uzamykateľných prepraviek na opakované použitie, úplne bez obalového materiálu. Zákazníci si vyzdvihnú svoje objednávky od kuriéra pomocou prepravky a po vyložení sa prepravka vráti do systému, čím sa odstráni problém s hromadením odpadu v dome zákazníka.

“Na jednej strane táto služba znamená aj zníženie nákladov pre náš internetový obchod, pretože nemusíme používať obalový materiál a materiál na vyplnenie priestoru, čo predstavuje značné náklady na jedno balenie. Čo je však ešte dôležitejšie, môžeme tým znížiť vplyvna životné prostredie,” povedal Zoltán Csereklei, výkonný riaditeľ spoločnosti Pelenka.hu.

Testovanie služby v hlavnom meste a priľahlej aglomerácii

Služba ZERO je v súčasnosti dostupná v Budapešti a 51 okolitých obciach. Prevádzkovatelia internetového obchodu dúfajú, že tento udržateľný spôsob doručovania zaujme čoraz viac ľudí. Zároveň majú zákazníci možnosť skombinovať bezobalovú metódu s doručením v ten istý deň. To znamená, že objednávky zadané dopoludnia daného dňa budú zákazníkovi doručené v ten istý deň, medzi 14:00 a 22:00.

“Od spustenia služby Pelenka.hu sa snažíme poskytovať spoľahlivé služby pre rodiny s deťmi, ktoré im šetria čas a námahu. Vďaka technickým a logistickým vylepšeniam v uplynulom roku sa náš internetový obchod stal bezpečným bodom v živote rodín s malými deťmi vďaka veľkým skladovým zásobám, okamžitému spracovaniu objednávok a neustálym akciám. Snažíme sa o udržateľnosť a chceme pomôcť zákazníkom v tom, aby od nás dostávali produkty s čo najmenším vplyvom na životné prostredie,” uzatvára Zoltán Csereklei.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Vrátenie tovaru v Nemecku sa drží na 11 %
2 min. čítanie

Vrátenie tovaru v Nemecku sa drží na 11 %

Pre e-commerce hráčov je výzva nájsť balanc medzi ústretovosťou voči zákazníkom a udaržaním vratiek v rozumnej hladine. Online nakupujúci v Nemecku vracajú 11 % svojich nákupov, ako ukázal prieskum, nemeckého digitálneho združenia Bitkom.

Prečítať článok
Český zákazník začína byť opäť lojálny, o to zložitejšie však je si jeho dôveru získať
4 min. čítanie

Český zákazník začína byť opäť lojálny, o to zložitejšie však je si jeho dôveru získať

Česká e-commerce sa po dvoch rokoch červených čísel opäť nadychuje. Zákazníci však boli nútení prispôsobiť inflácii svoje rozpočty a nákupné zvyklosti – a mnoho nových návykov si uchovajú aj tento rok, keď očakávajú reálny rast miezd. Skip Pay v rámci svojho panelu pravidelne nakupujúcich zákazníkov analyzoval spotrebiteľské správanie – zákazníci sú pripravení byť opäť lojálni, […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+