2 min. čítanie

Spoločnosť Pelenka.hu doručuje objednávky bezobalovo

Popredný internetový obchod pre deti a mamičky v Maďarsku sa zaviazal k trvalo udržateľnému fungovaniu, preto si od júla môžu zákazníci Pelenka.hu vybrať doručenie s označením ZERO.

Spoločnosť Pelenka.hu doručuje objednávky bezobalovo

Služba ZERO ponúka ekologickejšiu prepravu tovaru

Koncom roka 2021 spoločnosť Trans-Sped, logistický partner spoločnosti Pelenka.hu, spustila službu ZERO, ktorá poskytuje svojim zákazníkom ekologickejšiu prepravu tovaru.

V rámci tejto služby sa objednávky doručujú vlastným vozovým parkom uzamykateľných prepraviek na opakované použitie, úplne bez obalového materiálu. Zákazníci si vyzdvihnú svoje objednávky od kuriéra pomocou prepravky a po vyložení sa prepravka vráti do systému, čím sa odstráni problém s hromadením odpadu v dome zákazníka.

“Na jednej strane táto služba znamená aj zníženie nákladov pre náš internetový obchod, pretože nemusíme používať obalový materiál a materiál na vyplnenie priestoru, čo predstavuje značné náklady na jedno balenie. Čo je však ešte dôležitejšie, môžeme tým znížiť vplyvna životné prostredie,” povedal Zoltán Csereklei, výkonný riaditeľ spoločnosti Pelenka.hu.

Testovanie služby v hlavnom meste a priľahlej aglomerácii

Služba ZERO je v súčasnosti dostupná v Budapešti a 51 okolitých obciach. Prevádzkovatelia internetového obchodu dúfajú, že tento udržateľný spôsob doručovania zaujme čoraz viac ľudí. Zároveň majú zákazníci možnosť skombinovať bezobalovú metódu s doručením v ten istý deň. To znamená, že objednávky zadané dopoludnia daného dňa budú zákazníkovi doručené v ten istý deň, medzi 14:00 a 22:00.

“Od spustenia služby Pelenka.hu sa snažíme poskytovať spoľahlivé služby pre rodiny s deťmi, ktoré im šetria čas a námahu. Vďaka technickým a logistickým vylepšeniam v uplynulom roku sa náš internetový obchod stal bezpečným bodom v živote rodín s malými deťmi vďaka veľkým skladovým zásobám, okamžitému spracovaniu objednávok a neustálym akciám. Snažíme sa o udržateľnosť a chceme pomôcť zákazníkom v tom, aby od nás dostávali produkty s čo najmenším vplyvom na životné prostredie,” uzatvára Zoltán Csereklei.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Zľavy už nestačia na to, aby ste si udržali vernosť zákazníkov
4 min. čítanie

Zľavy už nestačia na to, aby ste si udržali vernosť zákazníkov

Kupujúci dnes menia značky častejšie než kedykoľvek predtým. Vernosť zákazníkov sa rozpadá a tradičné taktiky – ako cenové akcie či zľavové kódy – prestávajú fungovať. Nové zistenia prieskumu EMARKETER a Bloomreach ukazujú, že ak chcú značky získať a udržať si verných zákazníkov, musia sa zamerať na to podstatné: budovať dôveru, pracovať s emóciami a dodať […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia
2 min. čítanie

Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia

Meta zavádza nové nástroje a vylepšenia reklamných nástrojov zamerané na podporu maloobchodných a internetových obchodov. Spoločnosť naďalej investuje do modelov umelej inteligencie a rozširuje možnosti pre inzerentov, aby maximalizovali predajné výsledky online aj v kamenných predajniach.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+