2 min. čítanie

Spoločnosť Meta spustila novú aplikáciu Threads

Za spustenou textovou aplikáciou stojí Meta. Chcú ňou pretiahnúť k sebe užívateľov Twitteru, keďže nová sociálna sieť funguje úplne na rovnakom princípe.

Spoločnosť Meta spustila novú aplikáciu Threads
Zdroj: Depositphotos

10 miliónov registrovaných za 7 hodín

Meta vlastní sociálne siete ako Facebook a Instagram, nová aplikácia Threads je s nimi prepojená a využíva už tak existujúce prepojenia medzi miliónmi používateľov, píše DPA. Aplikácia môže zároveň predstavovať konkurenciu pre Twitter.

Prihlásenie do Threads je možné cez Instagram. Práve to je podľa denníka The Wall Street Journal, “strategické rozhodnutie, ktoré môže aplikácii pomôcť rýchlo získať na popularite”. Instagram má totiž mesačne vyše dvoch miliárd aktívnych používateľov, zatiaľ čo Twitter okolo 364 miliónov. Ak by teda novú sieť začal používať aspoň zlomok užívateľov Instagramu, mohla by sa rýchlo rozrásť.

Za prvých sedem hodín sme zaznamenali desať miliónov registrovaní,” napísal na Threads Zuckerberg. Účty v aplikácii už majú aktívne aj niektoré médiá ako The Washington Post alebo The Economist. Na novej sociálnej sieti si vyvtvorili profily aj rôzne celebrity, ako napríklad speváčka Jennifer Lopez či herec Hugh Jackman.

Týždenný podcast UPdate

Dĺžka príspevkov je maximálne 500 znakov, čo je viac než 280 znakov, ktoré umožňuje Twitter. Používatelia môžu pridať webové odkazy, fotografie a videá v dĺžke až päť minút. Thread je už dostupná v USA a desiatkach ďalších krajín. V členských krajinách Erópy však Meta najskôr musí vyriešiť záležitosti v oblasti regulácie, dodáva DPA.

“Zaberie to nejaký čas, ale myslím si, že by mala existovať platforma na verejnú diskusiu s viac ako miliardou užívateľov. Twitter takúto možnosť mal, ale veľmi ju nevyužil. Dúfam, že nám sa to podarí,” dodal Zuckerberg.

Vlastníkom Twitteru sa vlani v októbri stal miliardár a podnikateľ Elon Musk, táto sociálna sieť však odvtedy zaznamenala viacero ťažkostí. Musk v sobotu oznámil, že Twitter obmedzuje počet príspevkov, ktoré môžu používatelia čítať za jeden deň. Dokonca prepustil viac než 80 percent zamestnancov vrátane moderátorov obsahu, ktorí odstraňovali nenávistné prejavy. Analytici upozornili na fakt, že práve chaotické riadenie Twitteru otvorilo dvere Zuckerbergovej platforme Threads.

Credit: HNonline

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prečo by e-shopy nemali ignorovať YouTube Shorts?
3 min. čítanie

Prečo by e-shopy nemali ignorovať YouTube Shorts?

Krátky videoobsah je silným marketingovým nástrojom s reálnym dopadom na predaj. Platformy ako TikTok a Instagram síce nastavili istý štandard, no YouTube Shorts si ešte len hľadá cestu do marketingových stratégií značiek. Mnoho inzerentov ešte nevyužilo potenciál tohto formátu. Podľa správy eMarketer môžu práve krátke videá na YouTube ponúknuť značkám výnimočnú príležitosť na budovanie vzťahov […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Google Tag Manager mení spôsob načítania značiek. Čo to znamená pre e-commerce?
3 min. čítanie

Google Tag Manager mení spôsob načítania značiek. Čo to znamená pre e-commerce?

Prišiel vám mail o tom, že sa od 10. apríla 2025 zmení spôsob, akým Google Tag Manager (GTM) načítava značky Google Ads a Floodlight? Táto aktualizácia môže ovplyvniť meranie konverzií, remarketing a spôsob, akým spravujete značky v GTM. Čo presne sa mení, prečo k tomu dochádza a čo by ste mali podniknúť? Poďme sa na […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+