Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Žilina
13. Február už čoskoro
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Spoločnosť Meta predstavuje nové reklamy s rozšírenou realitou

Spoločnosť Meta predstavila nové možnosti reklám, ktoré využívajú rozšírenú realitu (AR) a video Reels. Tieto reklamy pomôžu podnikom využiť popularitu jednotlivých formátov a zároveň doplnia dostupné reklamné nástroje, ktoré Meta ponúka inzerentom v oblasti elektronického obchodu.

Spoločnosť Meta predstavuje nové reklamy s rozšírenou realitou
Zdroj: Depositphotos

Meta deklaruje skvelé výsledky

Spoločnosť Meta predstavila nové možnosti reklám, ktoré využívajú rozšírenú realitu (AR) a video Reels. Tieto reklamy pomôžu podnikom využiť popularitu jednotlivých formátov a zároveň doplnia dostupné reklamné nástroje, ktoré Meta ponúka inzerentom v oblasti elektronického obchodu.

Spoločnosť Meta predstavila túto novinku na konferencii IAB Newfronts, kde sa podelila aj o niekoľko aktualizácií výkonnosti svojich najnovších reklamných nástrojov vrátane rozšírených možností kampaní Advantage+, ktoré v spolupráci s umelou inteligenciou prinášajú inzerentom skvelé výsledky.

Spoločnosť Meta na konferencii predstavila aj nové reklamy rozšírenej reality, ktoré spúšťa v aplikáciách Instagram Reels a Facebook Stories. Tieto reklamy pomôžu podnikom ešte viac zaujať používateľov, najmä mladších. Testovanie totiž ukázalo, že viac ako polovica publika patrí ku generácii Z.

zdroj: Social Media Today

Meta tiež oznámila nové možnosti reklamy v aplikácii Reels. K dispozícii budú napríklad väčšie tlačidlá CTA na obrazovke alebo produktové karusely, ktoré umožňujú prezentovať rôzne položky v jednom klipe. Spoločnosť Meta predstavila nové funkcie merania kampaní, ktoré teraz poskytujú prehľad o kampaniach Reels Ads.

Všetky nové funkcie plánuje Meta zaviesť v nasledujúcich mesiacoch.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Nová definícia maskulinity: Ako môžu značky autenticky osloviť moderných mužov?
3 min. čítanie

Nová definícia maskulinity: Ako môžu značky autenticky osloviť moderných mužov?

Značky stoja pred dôležitou výzvou, ako zmeniť spôsob zobrazovania mužov vo svojich kampaniach. Podľa nedávnej správy spoločnosti Kantar sa moderné publikum nevie stotožniť so zaužívanými stereotypmi o silných a nezdolných mužoch. Naopak, inkluzívna maskulinita v marketingu s rôznymi odlišnosťami je kľúčom k budovaniu spojení so spotrebiteľmi a k rastu značky. Pozrime sa na závery, z […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Black Friday týždeň je za nami. Najvyššie zľavy boli na hodinky, šperky a erotické pomôcky
2 min. čítanie

Black Friday týždeň je za nami. Najvyššie zľavy boli na hodinky, šperky a erotické pomôcky

Black Friday týždeň aj tento rok mnoho ľudí využilo na vianočné nákupy. Podľa údajov Shoptetu, ktorý zabezpečuje fungovanie viac ako 7 000 slovenských e-shopov, Slováci minuli rekordnú sumu. Obrat e-shopov na Shoptete predstavoval počas Black Friday týždňa približne 14,5 milióna eur. Zákazníci teda minuli o vyše dva milióny eur viac ako predošlý rok.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+