2 min. čítanie

Spoločnosť Meta predstavuje nové reklamy s rozšírenou realitou

Spoločnosť Meta predstavila nové možnosti reklám, ktoré využívajú rozšírenú realitu (AR) a video Reels. Tieto reklamy pomôžu podnikom využiť popularitu jednotlivých formátov a zároveň doplnia dostupné reklamné nástroje, ktoré Meta ponúka inzerentom v oblasti elektronického obchodu.

Spoločnosť Meta predstavuje nové reklamy s rozšírenou realitou
Zdroj: Depositphotos

Meta deklaruje skvelé výsledky

Spoločnosť Meta predstavila nové možnosti reklám, ktoré využívajú rozšírenú realitu (AR) a video Reels. Tieto reklamy pomôžu podnikom využiť popularitu jednotlivých formátov a zároveň doplnia dostupné reklamné nástroje, ktoré Meta ponúka inzerentom v oblasti elektronického obchodu.

Spoločnosť Meta predstavila túto novinku na konferencii IAB Newfronts, kde sa podelila aj o niekoľko aktualizácií výkonnosti svojich najnovších reklamných nástrojov vrátane rozšírených možností kampaní Advantage+, ktoré v spolupráci s umelou inteligenciou prinášajú inzerentom skvelé výsledky.

Spoločnosť Meta na konferencii predstavila aj nové reklamy rozšírenej reality, ktoré spúšťa v aplikáciách Instagram Reels a Facebook Stories. Tieto reklamy pomôžu podnikom ešte viac zaujať používateľov, najmä mladších. Testovanie totiž ukázalo, že viac ako polovica publika patrí ku generácii Z.

zdroj: Social Media Today

Meta tiež oznámila nové možnosti reklamy v aplikácii Reels. K dispozícii budú napríklad väčšie tlačidlá CTA na obrazovke alebo produktové karusely, ktoré umožňujú prezentovať rôzne položky v jednom klipe. Spoločnosť Meta predstavila nové funkcie merania kampaní, ktoré teraz poskytujú prehľad o kampaniach Reels Ads.

Všetky nové funkcie plánuje Meta zaviesť v nasledujúcich mesiacoch.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Nemecký zákazník premýšľa, americký koná. Ako sa to odráža na predajoch v segmente módy?
3 min. čítanie

Nemecký zákazník premýšľa, americký koná. Ako sa to odráža na predajoch v segmente módy?

Nakupovanie módy v e-commerce sa vyvíja rôznymi smermi, čo odhaľujú aj údaje z platformy ECDB. Zatiaľ čo americkí spotrebitelia bez váhania pridávajú položky do svojich digitálnych košíkov, nemeckí a britskí kupujúci sú pri výbere opatrnejší. Napriek tomu všetky regióny dosahujú podobné miery konverzie, čo poukazuje na rozdielne nákupné návyky v globálnom meradle.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Prekvapivý trend na TikToku: Minútové videá získavajú takmer o polovicu väčší dosah
3 min. čítanie

Prekvapivý trend na TikToku: Minútové videá získavajú takmer o polovicu väčší dosah

Snažili ste sa strihať videá do 15 sekúnd? Máme pre vás nové dáta z TikToku, ktoré môžu zmeniť váš prístup. Platforma minulý týždeň zverejnila prekvapivé štatistiky z analýzy za prvý kvartál. Ukázalo sa, že videá dlhšie ako 60 sekúnd majú výrazne lepšie výsledky než krátke klipy. Áno, aj nás to prekvapilo. Je to úplne proti […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+