Banská Bytrica
2. Október udalosť už prebehla
Trenčín
23. Október udalosť už prebehla
Poprad
6. November udalosť už prebehla
Bratislava ⭐
3. December Streda 17:00
Žilina
22. Január už čoskoro
Prešov
12. Február už čoskoro
Nitra
5. Marec už čoskoro
Michalovce
26. Marec už čoskoro
Zvolen
16. Apríl už čoskoro
Trnava
7. Máj už čoskoro
Bardejov
11. Jún už čoskoro
Košice
24. September už čoskoro
Trenčín
8. Október už čoskoro
Poprad
22. Október už čoskoro
Banská Bystrica
12. November už čoskoro
⭐ Bratislava
3. December už čoskoro
2 min. čítanie

Spoločnosť Meta predstavuje nové reklamy s rozšírenou realitou

Spoločnosť Meta predstavila nové možnosti reklám, ktoré využívajú rozšírenú realitu (AR) a video Reels. Tieto reklamy pomôžu podnikom využiť popularitu jednotlivých formátov a zároveň doplnia dostupné reklamné nástroje, ktoré Meta ponúka inzerentom v oblasti elektronického obchodu.

Spoločnosť Meta predstavuje nové reklamy s rozšírenou realitou
Zdroj: Depositphotos

Meta deklaruje skvelé výsledky

Spoločnosť Meta predstavila nové možnosti reklám, ktoré využívajú rozšírenú realitu (AR) a video Reels. Tieto reklamy pomôžu podnikom využiť popularitu jednotlivých formátov a zároveň doplnia dostupné reklamné nástroje, ktoré Meta ponúka inzerentom v oblasti elektronického obchodu.

Spoločnosť Meta predstavila túto novinku na konferencii IAB Newfronts, kde sa podelila aj o niekoľko aktualizácií výkonnosti svojich najnovších reklamných nástrojov vrátane rozšírených možností kampaní Advantage+, ktoré v spolupráci s umelou inteligenciou prinášajú inzerentom skvelé výsledky.

Spoločnosť Meta na konferencii predstavila aj nové reklamy rozšírenej reality, ktoré spúšťa v aplikáciách Instagram Reels a Facebook Stories. Tieto reklamy pomôžu podnikom ešte viac zaujať používateľov, najmä mladších. Testovanie totiž ukázalo, že viac ako polovica publika patrí ku generácii Z.

zdroj: Social Media Today

Meta tiež oznámila nové možnosti reklamy v aplikácii Reels. K dispozícii budú napríklad väčšie tlačidlá CTA na obrazovke alebo produktové karusely, ktoré umožňujú prezentovať rôzne položky v jednom klipe. Spoločnosť Meta predstavila nové funkcie merania kampaní, ktoré teraz poskytujú prehľad o kampaniach Reels Ads.

Všetky nové funkcie plánuje Meta zaviesť v nasledujúcich mesiacoch.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Sociálne siete ovládli objavovanie produktov. YouTube, TikTok a Instagram tvoria 60 % všetkých hľadaní
2 min. čítanie

Sociálne siete ovládli objavovanie produktov. YouTube, TikTok a Instagram tvoria 60 % všetkých hľadaní

Firmy investujú 90 % svojich SEO rozpočtov do Googlu, no zákazníci hľadajú inde. Analýza 1,5 miliardy vyhľadávaní od agentúry Rise at Seven ukazuje, že Google má už len 34,5 % z celkového objemu vyhľadávania. Zvyšok je zásluha YouTubu, TikToku a Instagramu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe
Chcete uspieť na severskom trhu? Zistite, čo je pre škandinávcov najdôležitejšie pri nákupe zo zahraničia
3 min. čítanie

Chcete uspieť na severskom trhu? Zistite, čo je pre škandinávcov najdôležitejšie pri nákupe zo zahraničia

Až 78 % zákazníkov v severských krajinách za posledný rok urobilo nákup v zahraničí. Počet oproti minulému roku vzrástol o štyri percentuálne body. Výsledky priniesla jesenná správa PostNord E-commerce in the Nordics 2025. Najobľúbenejšou destináciou zostáva Čína s 30 % podielom. Hlavným dôvodom je jednoznačne cena – uvádza ju viac než polovica nakupujúcich.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe