Meta deklaruje skvelé výsledky
Spoločnosť Meta predstavila nové možnosti reklám, ktoré využívajú rozšírenú realitu (AR) a video Reels. Tieto reklamy pomôžu podnikom využiť popularitu jednotlivých formátov a zároveň doplnia dostupné reklamné nástroje, ktoré Meta ponúka inzerentom v oblasti elektronického obchodu.
Spoločnosť Meta predstavila túto novinku na konferencii IAB Newfronts, kde sa podelila aj o niekoľko aktualizácií výkonnosti svojich najnovších reklamných nástrojov vrátane rozšírených možností kampaní Advantage+, ktoré v spolupráci s umelou inteligenciou prinášajú inzerentom skvelé výsledky.
Spoločnosť Meta na konferencii predstavila aj nové reklamy rozšírenej reality, ktoré spúšťa v aplikáciách Instagram Reels a Facebook Stories. Tieto reklamy pomôžu podnikom ešte viac zaujať používateľov, najmä mladších. Testovanie totiž ukázalo, že viac ako polovica publika patrí ku generácii Z.
Meta tiež oznámila nové možnosti reklamy v aplikácii Reels. K dispozícii budú napríklad väčšie tlačidlá CTA na obrazovke alebo produktové karusely, ktoré umožňujú prezentovať rôzne položky v jednom klipe. Spoločnosť Meta predstavila nové funkcie merania kampaní, ktoré teraz poskytujú prehľad o kampaniach Reels Ads.
Všetky nové funkcie plánuje Meta zaviesť v nasledujúcich mesiacoch.