Košice
19. Október udalosť už prebehla
Poprad
9. November udalosť už prebehla
Bratislava
5. December udalosť už prebehla
Bardejov
25. Január už čoskoro
Žilina
15. Február už čoskoro
Prešov
7. Marec už čoskoro
Trnava
28. Marec už čoskoro
Zvolen
18. Apríl už čoskoro
Liptovský Mikuláš
9. Máj už čoskoro
Nitra
30. Máj už čoskoro
Košice
3. Október už čoskoro
Banská Bystrica
24. Október už čoskoro
Poprad
7. November už čoskoro
Bratislava
28. November už čoskoro
2 min. čítanie

Mango upustilo od predaja iných značiek na svojom trhovisku

Po dvoch rokoch spoločnosť Mango prestala predávať iné značky na svojom vlastnom trhovisku. Španielsky maloobchodný predajca sa rozhodol uprednostniť vlastné produkty a predajné kanály v reakcii na rýchly rast online predaja v roku 2023.

Mango upustilo od predaja iných značiek na svojom trhovisku

Spustenie vlastného trhoviska sa ukázalo ako správny krok

Spustenie vlastného trhoviska v roku 2021 predstavoval pre spoločnosť Mango kľúčový míľnik. Tento krok umožnil spoločnosti rozširovať svoje aktivity a zákaznícku základňu. Marketplace bol úspešný a prispel k celkovému rastu spoločnosti.

V roku 2021 uviedla Mango do svojej ponuky prvú značku, taliansku značku spodnej bielizne Intimissimi. O rok neskôr nasledovala značka Rituals. Tieto kroky mali na cieľ rozšíriť sortiment a prilákať rôznorodého zákazníka.

Zvlášť významný bol rast online predaja, ktorý predstavoval takmer 10-percentný nárast v prvej polovici roku 2023.

V roku 2022 dosiahla spoločnosť Mango celkový obrat vo výške 2,7 miliardy eur, čo predstavovalo nárast o 20,3 %. Zvlášť významný bol rast online predaja, ktorý predstavoval takmer 10-percentný nárast v prvej polovici roku 2023. Približne jedna tretina tržieb spoločnosti Mango sa generuje prostredníctvom digitálneho predaja. Divízia elektronického obchodu spoločnosti zaznamenala 10-percentný nárast v porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka, pričom väčšina tohto rastu tržieb pochádzala z mobilnej aplikácie.

Napriek tomuto úspechu sa spoločnosť Mango rozhodla zmeniť svoju stratégiu a zamerať sa výlučne na vlastné produkty. Ukončenie predaja iných značiek na ich platforme má za cieľ posilniť ich vlastný predajný kanál. Cieľom spoločnosti je v konečnom dôsledku zlepšiť skúsenosti zákazníkov a ponúknuť im kvalitné produkty, ktoré sú výsledkom ich vlastného úsilia.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+