Spustenie vlastného trhoviska sa ukázalo ako správny krok
Spustenie vlastného trhoviska v roku 2021 predstavoval pre spoločnosť Mango kľúčový míľnik. Tento krok umožnil spoločnosti rozširovať svoje aktivity a zákaznícku základňu. Marketplace bol úspešný a prispel k celkovému rastu spoločnosti.
V roku 2021 uviedla Mango do svojej ponuky prvú značku, taliansku značku spodnej bielizne Intimissimi. O rok neskôr nasledovala značka Rituals. Tieto kroky mali na cieľ rozšíriť sortiment a prilákať rôznorodého zákazníka.
Zvlášť významný bol rast online predaja, ktorý predstavoval takmer 10-percentný nárast v prvej polovici roku 2023.
V roku 2022 dosiahla spoločnosť Mango celkový obrat vo výške 2,7 miliardy eur, čo predstavovalo nárast o 20,3 %. Zvlášť významný bol rast online predaja, ktorý predstavoval takmer 10-percentný nárast v prvej polovici roku 2023. Približne jedna tretina tržieb spoločnosti Mango sa generuje prostredníctvom digitálneho predaja. Divízia elektronického obchodu spoločnosti zaznamenala 10-percentný nárast v porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka, pričom väčšina tohto rastu tržieb pochádzala z mobilnej aplikácie.
Napriek tomuto úspechu sa spoločnosť Mango rozhodla zmeniť svoju stratégiu a zamerať sa výlučne na vlastné produkty. Ukončenie predaja iných značiek na ich platforme má za cieľ posilniť ich vlastný predajný kanál. Cieľom spoločnosti je v konečnom dôsledku zlepšiť skúsenosti zákazníkov a ponúknuť im kvalitné produkty, ktoré sú výsledkom ich vlastného úsilia.