Štúdia sa viac ako tri roky sústreďovala na údaje od 36 inzerentov v rôznych sektoroch vrátane obchodu, rýchleho občerstvenia, technológií, telekomunikácií a cestovania. Analyzovala až 12 kanálov v každej kategórii s celkovými marketingovými investíciami vo výške viac ako 15 miliárd dolárov vo všetkých kategóriách.
Platforma tvrdí, že Snapchat prekonáva ostatné platené sociálne platformy v priemere čo sa týka návratnosti investícií do reklamy (ROAS).
Z analýzy vychádza, že brandové aj performance kampane sú účinné pri zvyšovaní predaja. „Hoci sa podiel výdavkov na brand a performance v jednotlivých kategóriách líšil, zistili sme, že vo všeobecnosti nedošlo k žiadnemu kompromisu a obe stratégie kampaní boli účinné pri zvyšovaní predaja. Brand aj výkon prispievajú k nepomerne väčšiemu objemu predaja v pomere k podielu rozpočtu, ktorý každý typ kampane dostáva.“
Pri všetkých vertikálach výskum ukázal, že súčasné vedenie brandových a výkonnostných kampaní prináša väčší ROAS v porovnaní s ich samostatným vedením. Napríklad v cestovnom ruchu generujú tieto kampane 10 % nárast v porovnaní s priemerným indexovaným ROAS na Snapchate. V technologickom sektore bol zaznamenaný nárast 9 % a v oblasti telekomunikácií 8 % nárast pri súbežnom vedení oboch typov kampaní.
Jedným z hlavných záverov výskumu je, že aktivita značky podporuje predaj, najmä na Snapchate! Ak sa bližšie pozrieme napríklad na kategóriu Commerce, pri rozdelení ROAS medzi brandové a výkonnostné kampane výskum zistil, že hoci oba typy kampaní dosahujú nadpriemerné ROAS, vyššie ROAS dosiahli výdavky na brand. Brandové spendy, ktoré spôsobujú nadpriemerné ROAS, neboli jedinečné len pre vertikálnu kategóriu Commerce. Platí to pre všetky ostatné kategórie v našom výskume.
Hoci sa tento prieskum zameriaval vyslovene na jednu platformu, úspech kombinácie brand + výkon sa ukázal aj v analýze spoločnosti Nest Commerce. Okrem iného ukázal, že značky, ktoré spolu s výkonnostnými kampaňami spustili aj awareness alebo traffic kampane, zaznamenali ročné zvýšenie ROAS až o až 31 %. Naopak, u značiek, ktoré stavili výlučne na performance kampane, evidovali 32 % ročný pokles ROAS.